Ați avut vreodată un client care s-a simțit frustrat din cauză că agentul dumneavoastră nu era la curent cu conversația anterioară?
Ei bine, acest lucru se întâmplă mai des decât credeți.
LiveAgent este o soluție informatică de servicii pentru clienți pentru orice companie care caută să își îmbunătățească activitățile zilnice de asistență pentru clienți. Prin urmare, vă ajută să procesați solicitările clienților de pe mai multe canale într-un mod eficient din punct de vedere al timpului. Practic, toate funcțiile esențiale se află sub același acoperiș. Toate informațiile de care aveți nevoie sunt chiar în interiorul tichetului/conversației.
Ce este istoricul de conversații?
Istoricul conversațiilor este una dintre multele funcții ale LiveAgent. Acesta poate fi denumit jurnal de conversații sau istoric al comunicării anterioare cu clienții.
Este destul de explicit și poate fi extrem de în diverse situații. Poate fi utilizat pentru a verifica solicitările anterioare ale clienților, cerceta date și informații și căuta soluții anterioare la o problemă. Limitele sunt doar în funcție de creativitatea dumneavoastră.
Cum poate istoricul conversațiilor să vă îmbunătățească serviciul pentru clienți?
Probabil că am trecut cu toții prin această situație: să explicăm problema anterioară noului reprezentant al clienților. Vă amintiți cât de frustrant a fost? Satisfacția clienților scade cu cât clientul dumneavoastră trebuie să explice mai mult timp problema. În general, aceste situații duc la conversații destul de stresante și inutile și aprinse. Pentru a preveni acest lucru, LiveAgent a creat o funcție de istoric al conversațiilor cu clienții în care puteți căuta cu ușurință printre discuții.
Ce puteți vedea în istoricul conversațiilor?
- Numele vizitatorului
- Numele agentului
- Țara vizitatorului
- Data
- Ora
- Departamentul
- Etichetele
Exemplu din viața reală:
Să presupunem că Violeta dorește să îi solicite unui agent de conversații directe ajutorul cu privire la o problemă pe care a întâmpinat-o cu o lună în urmă. Aceasta a fost rezolvată, dar a reapărut. Agentul poate arunca o privire rapidă asupra conversației anterioare. Ca urmare, vede care a fost soluția și de ce nu a fost permanentă. Având aceste informații la dispoziție, agentul poate sugera o abordare diferită. Sau, pe de altă parte, să explice ce trebuie făcut diferit. Prin urmare, această problemă nu va mai apărea în viitor.
Avantaje:
- Soluționarea rapidă a tichetelor
- Îmbunătățirea satisfacției clienților
- Experiență a clienților îmbunătățită
- Flux de lucru fluent pentru serviciul clienți
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Funcții bonus care vă ajută să îmbunătățiți experiența clienților:
Adresa URL actuală a clientului din conversație
Aflați rapid care pagină de internet este cercetată de client. Această funcție vă permite să fiți gata să oferiți informațiile adecvate și să preveniți frustrarea nedorită a clientului.

Conversații interne
Conversațiile interne reprezintă conversațiile destinate agenților dumneavoastră din LiveAgent. Însă ce legătură au acestea cu experiența clienților? Ei bine, conversațiile interne au fost create pentru a îmbunătăți activitățile zilnice ale agenților. Dacă au nevoie să intre în legătură cu un alt agent, pot pur și simplu să o facă prin LiveAgent fără să schimbe interfețele. Prin urmare, agentul poate acorda mai rapid ajutorul necesar. Cu cât îmbunătățiți mai mult fluxurile de lucru ale reprezentanților clienților, cu atât mai bune vor fi serviciile dumneavoastră.

Previzualizarea tastării în timp real
Această funcție vă permite să previzualizați în timp real ce scrie clientul. Așadar, între timp puteți încerca să înțelegeți problema clientului sau să căutați informațiile necesare.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Funcții ale LiveAgent.
Resurse din baza de cunoștințe
Aveți deja LiveAgent?
Aflați cum să creați un buton de conversații.
Modalități de contact a centrului de asistență Live Agent
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
Reatribuirea este transferul tichetelor între agenți și poate fi consumatoare de timp și nemulțumitoare pentru clienți. LiveAgent oferă funcția de reatribuire, dar trebuie folosită cu precauție. Există șabloane pentru scrisori de refuz și de răspuns la cererile de rambursare, dar trebuie personalizate cu empatie și o explicație pentru refuz. Transferul asistat în telecomunicații permite preluarea apelurilor de către alt utilizator și integrarea cu alte platforme.
LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții și fiți atenți la preferințele acestora. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici și integrări pentru o administrare eficientă a unui serviciu de clienți. LiveAgent oferă, de asemenea, asistență de calitate prin portalul de asistență și un blog. Platforma este prezentată de o companie cu renume, Quality Unit, LLC.