Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Istoric de conversații

Ați avut vreodată un client care s-a simțit frustrat din cauză că agentul dumneavoastră nu era la curent cu conversația anterioară?

Ei bine, acest lucru se întâmplă mai des decât credeți.

LiveAgent este o soluție informatică de servicii pentru clienți pentru orice companie care caută să își îmbunătățească activitățile zilnice de asistență pentru clienți. Prin urmare, vă ajută să procesați solicitările clienților de pe mai multe canale într-un mod eficient din punct de vedere al timpului. Practic, toate funcțiile esențiale se află sub același acoperiș. Toate informațiile de care aveți nevoie sunt chiar în interiorul tichetului/conversației.

Ce este istoricul de conversații?

Istoricul conversațiilor este una dintre multele funcții ale LiveAgent. Acesta poate fi denumit jurnal de conversații sau istoric al comunicării anterioare cu clienții.

Este destul de explicit și poate fi extrem de în diverse situații. Poate fi utilizat pentru a verifica solicitările anterioare ale clienților, cerceta date și informații și căuta soluții anterioare la o problemă. Limitele sunt doar în funcție de creativitatea dumneavoastră.

Mai specific, puteți vizualiza istoricul de conversații al serviciului pentru clienți și toate conversațiile actuale pe un singur ecran. În plus, puteți accesa direct și filtra conversațiile în funcție de preferințe. De exemplu, le puteți filtra în funcție de etichetedepartamente, dată, nume etc.

Cum poate istoricul conversațiilor să vă îmbunătățească serviciul pentru clienți?

Probabil că am trecut cu toții prin această situație: să explicăm problema anterioară noului reprezentant al clienților. Vă amintiți cât de frustrant a fost? Satisfacția clienților scade cu cât clientul dumneavoastră trebuie să explice mai mult timp problema. În general, aceste situații duc la conversații destul de stresante și inutile și aprinse. Pentru a preveni acest lucru, LiveAgent a creat o funcție de istoric al conversațiilor cu clienții în care puteți căuta cu ușurință printre discuții.

Ce puteți vedea în istoricul conversațiilor?

  • Numele vizitatorului
  • Numele agentului
  • Țara vizitatorului
  • Data
  • Ora
  • Departamentul
  • Etichetele

Exemplu din viața reală:

Să presupunem că Violeta dorește să îi solicite unui agent de conversații directe ajutorul cu privire la o problemă pe care a întâmpinat-o cu o lună în urmă. Aceasta a fost rezolvată, dar a reapărut. Agentul poate arunca o privire rapidă asupra conversației anterioare. Ca urmare, vede care a fost soluția și de ce nu a fost permanentă. Având aceste informații la dispoziție, agentul poate sugera o abordare diferită. Sau, pe de altă parte, să explice ce trebuie făcut diferit. Prin urmare, această problemă nu va mai apărea în viitor.

Avantaje:

  • Soluționarea rapidă a tichetelor
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților
  • Experiență a clienților îmbunătățită
  • Flux de lucru fluent pentru serviciul clienți

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

FREE TRIAL

Funcții bonus care vă ajută să îmbunătățiți experiența clienților:

Adresa URL actuală a clientului din conversație

Aflați rapid care pagină de internet este cercetată de client. Această funcție vă permite să fiți gata să oferiți informațiile adecvate și să preveniți frustrarea nedorită a clientului.

 Adresa URL actuală a vizitatorului din conversația directă

Conversații interne

Conversațiile interne reprezintă conversațiile destinate agenților dumneavoastră din LiveAgent. Însă ce legătură au acestea cu experiența clienților? Ei bine, conversațiile interne au fost create pentru a îmbunătăți activitățile zilnice ale agenților. Dacă au nevoie să intre în legătură cu un alt agent, pot pur și simplu să o facă prin LiveAgent fără să schimbe interfețele. Prin urmare, agentul poate acorda mai rapid ajutorul necesar. Cu cât îmbunătățiți mai mult fluxurile de lucru ale reprezentanților clienților, cu atât mai bune vor fi serviciile dumneavoastră.

Conversații interne

Previzualizarea tastării în timp real

Această funcție vă permite să previzualizați în timp real ce scrie clientul. Așadar, între timp puteți încerca să înțelegeți problema clientului sau să căutați informațiile necesare.

Tastare în timp real

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Funcții ale LiveAgent.

Resurse din baza de cunoștințe

Aveți deja LiveAgent?

Aflați cum să creați un buton de conversații.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație