Ce sunt etichetele?
Etichetele pot fi definite ca semne distinctive pentru tichetele de birou de asistență. Acestea sunt utilizate în principal la organizarea și categorisirea tichetelor, dar pot oferi și o previzualizare a conținutului tichetului dintr-o privire. În general, etichetele sunt considerate ca fiind unele dintre caracteristicile-cheie ale unui program informatic de asistență, spentru că pot ajuta la diferențierea între diferite segmente de clienți și subiecte de asistență într-un mod rapid și simplu.
Exemple de etichete
Exemplul #1
Puteți configura o regulă de automatizare care să aloce automat eticheta „vânzări” sau „prevânzări” oricărui tichet care conține cuvintele „facturare” sau „prețuri”.
Exemplul #2
Puteți aloca o etichetă „Twitter” fiecărui tichet care provine de pe Twitter pentru a simplifica găsirea acestuia în cadrul biroului de asistență. Alternativ, puteți crea și o etichetă „urgent” pentru a vă ajuta să filtrați tichetele urgente de pe Twitter.
Exemplul #3
Sistemul poate aloca automat o etichetă departamentală dedicată, cum ar fi „marketing” sau „asistență IT” în funcție de departamentul căruia îi este alocat tichetul. Alocarea de etichete în această manieră poate indica în mod clar cine este responsabil pentru soluționarea fiecărui tichet.
Cum se pot utiliza etichetele?
În calitate de utilizator LiveAgent, puteți:
- Adăuga etichete manual sau automat și utiliza pentru a crea fluxuri de lucru personalizate.
- Filtra tichete după etichete.
- Organiza tichetele biroului de asistență.
- Utilizați etichete pentru regulile de automatizare (reguli, reguli pentru SLA, reguli pentru timp).
- Creați rapoarte de etichete pentru a obține o înțelegere mai profundă asupra tipurilor de probleme pe care agenții le soluționează în fiecare zi.
- Aplicați mai multe etichete unui singur tichet.
Cum puteți beneficia de utilizarea etichetelor?
Etichetele pot aduce organizare și claritate biroului de asistență. Un birou de asistență organizat vă poate aduce beneficii în multe feluri, în principal prin îmbunătățirea eficienței agenților, aspect care, la rândul său, va duce la îmbunătățirea timpilor de răspuns, calității serviciilor pentru clienți, satisfacției clienților și eventual a vânzărilor și veniturilor recurente lunar.
Productivitate și eficiență îmbunătățite ale agenților
Aplicarea de etichete tichetelor oferă siguranța că agenții le pot găsi rapid. Astfel, eficiența și productivitatea agenților se îmbunătățesc și aceștia se pot concentra pe soluționarea de tichete în loc să irosească timp căutându-le.
Timpi de răspuns îmbunătățiți și serviciu pentru clienți mai eficient
Cu cât mai puțin timp trebuie să petreacă agenții pentru a-și da seama ce tichete trebuie soluționate și unde pot fi găsite, cu atât mai repede pot răspunde la tichetele în așteptare. Prin urmare, bineînțeles că timpii de răspuns se îmbunătățesc și crește calitatea serviciului pentru clienți, aspecte care au efecte asupra satisfacției și reținerii clienților.
Vânzări mai multe și reținere și satisfacție îmbunătățite ale clienților
Cu cât este mai bun serviciul oferit, cu atât mai fericiți vor fi clienții. Dacă le oferiți în permanență servicii excepționale, nu vor avea niciun motiv să renunțe la acestea. Vor continua să revină și vor deveni clienți fideli afacerii dumneavoastră. Acest aspect va duce, la rândul său, la creșterea vânzărilor și a veniturilor recurente lunar pe măsură ce valoarea pe viață a clienților crește împreună cu fidelitatea acestora.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Cum se creează etichete în LiveAgent
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță din bara de navigare).
- Dați clic pe Automatizare.
- Dați clic pe Etichete.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
- Denumiți-vă eticheta.
- Selectați culoarea de fundal și a textului.
- Alegeți dacă vreți ca eticheta să fie publică sau privată.
- Dați clic pe Creare.
- Dați clic pe Tichete în bara de navigare din stânga.
- Selectați tichetul dorit.
- Dați clic pe butonul Adăugare etichetă.
- Selectați eticheta pe care vreți să o adăugați.
- Pentru a elimina o etichetă, este suficient să dați clic pe litera X mică din colțul din dreapta sus al etichetei.
Cum se creează o regulă de automatizare care adaugă automat etichete tichetelor
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță din bara de navigare).
- Dați clic pe Automatizare.
- Dați clic pe Reguli.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
- Bifați caseta de selectare denumită Activă de sub opțiunea Stare.
- Denumiți-vă regula.
- Puteți lăsa secțiunea Observații goală sau puteți descrie în detaliu cum funcționează regula.
- Selectați varianta tichetul a fost creat de la opțiunea Se aplică atunci când.
- Dați clic pe Adăugare grup de condiții.
- Selectați varianta sursa tichetului de la opțiunea Dacă și bifați Instagram, Twitter și Facebook.
- Selectați varianta adăugare etichetă de la opțiunea Efectuare acțiune.
- Selectați eticheta pentru rețele sociale.
- Dați clic pe Salvare.
Crearea de rapoarte de etichete
Dacă doriți să obțineți informații despre tipurile de tichete pe care agenții petrec cel mai mult timp pentru a le soluționa, puteți arunca o privire mai atentă cu ajutorul funcției de rapoarte de etichete.
Puteți genera rapoarte de etichete pe zile, săptămâni, luni, ani sau pentru un anumit interval de timp. Înregistrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, department, canal și agent. Toate rapoartele de etichete pot fi exportate într-un fișier CSV, pentru a facilita partajarea cu cei din conducere.
Ce tipuri de rapoarte de etichete pot fi create în LiveAgent?
Puteți genera rapoarte de etichete în mai multe formate, printre care:
- Diagrame zonale
- Grafice liniare
- Grafice cu bare
- Diagrame radiale
Opțiuni de afișare a raportului de etichete (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Timp mediu de răspuns nou
- Timp mediu de răspuns deschis
- Apeluri
- Apeluri primite
- Minutele apelurilor
- Mesaje în conversații
- Conversații
- Conversații pierdute
- Timp mediu de preluare conversații
- Timp mediu pentru conversații
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Critici
- Critici %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri finalizate
- Conversații primite
- Conversații finalizate
- Observații
- Tichete create
- Tichete soluționate
Utilizarea rapoartelor de etichete cu API
Accesați următorul URL pentru a învăța mai multe despre LiveAgent REST API și valorile de invocare din rapoartele de etichete.
Personalizarea etichetelor
La crearea unei etichete se poate modifica
- Numele
- Culoarea textului
- Culoarea de fundal
Aceste modificări pot fi efectuate oricând, astfel că dacă se dorește modificarea numelui sau culorii unei etichete, acest lucru este posibil.
Cum se modifică etichetele
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de roată zimțată din bara de navigare).
- Dați clic pe Automatizare.
- Dați clic pe Etichete.
- Selectați o etichetă și dați clic pe Editare.
- Alegeți culoarea de fundal, numele sau culoarea textului după preferințe.
- Dați clic pe Salvare.
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru a afla mai multe despre etichete, citiți ghidurile și articolele din baza noastră de cunoștințe.
Sunteți gata să creați etichete personalizate?
Organizați-vă biroul de asistență cu etichete personalizate începând de astăzi. Simplificați-vă volumul de lucru lăsând aspectele complexe în seama noastră, pentru ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe servirea clienților. Cu alocarea automată a etichetelor, acest lucru este ușor. Încercați-l astăzi cu perioada noastră de încercare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul bancar. Fără nicio obligație.
Frequently Asked Questions
Ce sunt etichetele?
Etichetele pot fi definite ca semne distinctive pentru tichetele de birou de asistență. Acestea sunt utilizate în principal la organizarea și categorisirea tichetelor, dar pot oferi și o previzualizare a conținutului tichetului dintr-o privire.
De ce sunt etichetele importante?
În general, etichetele sunt considerate ca fiind unele dintre caracteristicile-cheie ale unui program informatic de asistență/gestionare de tichete, pentru că pot ajuta la diferențierea între diferite segmente de clienți și subiecte de asistență într-un mod rapid și simplu.
Cum puteți beneficia de utilizarea etichetelor?
Etichetele pot aduce organizare și claritate biroului de asistență. Un birou de asistență organizat vă poate aduce beneficii în multe feluri, în principal prin îmbunătățirea eficienței agenților, aspect care, la rândul său, va duce la îmbunătățirea timpilor de răspuns, calității serviciilor pentru clienți, satisfacției clienților și eventual a vânzărilor și veniturilor recurente lunar.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
Șabloanele de comunicare din baza de cunoștințe oferă răspunsuri cuprinzătoare și accesibile la întrebările clienților, îmbunătățind comunicarea și eficiența în gestionarea asistenței. Evitați termenii tehnici și jargonul pentru a asigura o comunicare eficientă.
Serviciul de asistență face parte din infrastructura ITIL și se concentrează pe deservirea clienților. Helpdesk-urile elimină tichetele pierdute, oferă mai multe opțiuni de contact și reduc încărcările de tichete prin opțiuni de autoservire. Este important să vă notați cerințele și să efectuați cercetări înainte de a vă înregistra pentru o încercare gratuită.
Centru de asistență restricționat
Șabloanele de răspuns și e-mailurile de anulare ajută asistenții clienți să economisească timp. LiveAgent oferă aceste instrumente și multe altele pentru gestionarea eficientă a clienților.