Departamente

Ce sunt departamentele de asistență?

Un departament de asistență este o parte a unei organizații care este alcătuită din persoane specifice care sunt dedicate rezolvării anumitor probleme. De obicei, agenții din fiecare departament au niveluri diferite de cunoștințe despre produs/serviciu și responsabilități diferite.

De exemplu, agenții care fac parte din departamentul de vânzări sunt de obicei responsabili pentru răspunsul la întrebările de vânzări, în timp ce departamentul de tehnologie este responsabil de soluționarea probemelor clienților cu produsele/ serviciile.

Ce sunt departamentele de asistență? - App - Uploads - 2021 - 04 - Departments Overview.png
Prezentare generală a departamentelor

La ce servesc departamentele de asistență?

În general, departamentele de asistență sunt create pentru a menține asistența organizată. Acestea pot fi comparate cu etichetele din căsuța de primire pe care le puteți găsi în Gmail. La fel ca aceste etichete Gmail, departamentele de asistență vă asigură că puteți găsi cu ușurință întrebările clienților.

La ce servesc departamentele de asistență? - App - Uploads - 2021 - 04 - Gmail Labels 1024x85.png

Departamentele sunt, de asemenea, excelente pentru specificarea fluxurilor de lucru pentru diferite seturi de agenți.

Ce altceva puteți face cu ajutorul departamentelor?

  • Restricționați accesul la tichete (numai agenții din cadrul departamentului respectiv vor putea vizualiza tichetele departamentului lor).
  • Personalizați șabloanele dvs. de comunicare prin email.
  • Configurați disponibilitatea serviciilor de chat, telefonie și mesagerie.
  • Definiți filtre și reguli de automatizare (reguli de rutare a tichetelor).
  • Specificați diferite semnături de email, reguli de răspuns la telefon și chat.
  • Vedeți câte tichete noi, deschise și rezolvate sunt în fiecare departament.
  • Specificați diferite procese de asistență.
  • Configurați adresele de email de asistență.
  • Definiți acordurile privind nivelul de serviciu și programul de lucru.

Exemple de departamente de asistență

  • Departamente de afaceri / organizaționale care sunt responsabile pentru rezolvarea interogărilor din diferite domenii, cum ar fi resursele umane, IT, contabilitate, vânzări, marketing sau juridic.
  • Departamente care sunt responsabile pentru a răspunde la întrebări privind diferite produse/servicii, cum ar fi software de asistență, software de marketing afiliat, sau software de gestionare a relației cu clienții.
  • Departamente care sunt responsabile pentru gestionarea diferitelor tipuri de clienți, cum ar fi revânzătorii, afiliații, VIP-urile sau partenerii.
  • Departamente care sunt responsabile pentru deservirea clienților din diferite locații geografice, precum America de Nord, Europa sau Asia.
Funcția-departamente-LiveAgent

Ce beneficii pot avea în urma înființării departamentelor de asistență?

Crearea de departamente în cadrul biroului dvs. de asistență poate fi foarte benefică din mai multe motive:

  • Departamentele de asistență vă păstrează căsuța de email universală organizată.
  • Departamentele expun clar proprietatea tichetelor.
  • Acestea asigură că agenții răspund doar la tichetele pentru care sunt cel mai bine echipați să le gestioneze.
  • Departamentele de asistență reduc nivelul de stres.
  • Departamentele facilitează găsirea tichetelor din trecut.
  • Îmbunătățesc eficiența agenților și fluxurile de lucru.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Cum să creați departamente în LiveAgent.

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
  3. Click pe Departamente.
  4. Click pe Creare Departament.
  5. Denumiți departamentul dvs.
  6. Opțional: bifați căsuța de selectare De Rezolvat activată
  7. Click Salvare.
Cum să creați departamente în LiveAgent. - App - Uploads - 2021 - 04 - Creating Department.png

Cum să adăugați agenți la departamente

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
  3. Click pe Departamente.
  4. Selectați Departamentul la care doriți să adăugați agenți și dați click pe Editare.
  5. Click pe Agenți.
  6. Selectați agenții pe care doriți să îi adăugați dând click pe comutator. Când devine verde, agentul dvs. a fost adăugat. Repetați acest pas până când ați adăugat toți agenții pe care îi doriți. Dacă doriți să selectați toți agenții, pur și simplu dați click pe ADĂUGAȚI TOTUL.
  7. Click Salvare.
Cum să adăugați agenți la departamente - App - Uploads - 2021 - 04 - Adding Agents To Departments.png

Cum se direcționează tichete către anumite departamente

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
  3. Click pe Automatizare.
  4. Click pe Reguli. 
  5. Click Creare.
  6. Bifați căsuța de selectare Stare Activă. 
  7. Creați un nume pentru regula dvs., ca “Tichet rutare Marketing”.
  8. Puteți lăsa necompletată secțiunea Notițe sau puteți descrie regula mai detaliat. Acest câmp este pur și simplu pentru confortul dvs. Un exemplu de notiță ar putea fi „Această regulă direcționează toate tichetele de pe rețelele de socializare către departamentul de marketing”.
  9. Selectați o variabilă, cum ar fi Aplicare la Crearea tichetului.
  10. Click Adăugare grup de condiții.
  11. Selectați condițiile în funcție de dorința dvs., cum ar fi sursa tichetului IF (și selectați sursele pe care le doriți. Acestea ar putea fi Facebook, Twitter, Instagram, Viber, de exemplu.)
  12. Selectați câmpurile de acțiune în funcție de dorința dvs., cum ar fi Transfer tichet către departamentul de marketing și atribuiți la neatribuit.
  13. Click Salvare.

Monitorizați performanța departamentului dvs. cu rapoarte pe departament.

LiveAgent oferă funcții solide de raportare și analiză. Utilizatorii LiveAgent pot vizualiza și crea rapoarte pe departamente care expun performanța fiecărui departament în funcție de numărul de tichete, chat-uri, apeluri, clasamente ale agenților, și multe altele.

Fiecare raport poate fi segmentat în funcție de zi, săptămână, lună, an sau un anumit intervat de timp. Intrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, departament, canal și agent.

Nu în ultimul rând, toate rapoartele pe departament pot fi exportate în fișiere CSV.

Opțiuni de afișare a rapoartelor pe departament (coloane):

  • Etichetă
  • Răspuns
  • Răspuns nou, timp mediu
  • Răspuns de deschidere, timp mediu
  • Apeluri
  • Apeluri primite
  • Minutele apelurilor
  • Mesaje chat
  • Chat-uri
  • Chat-uri pierdute
  • Preluare chat, timp mediu
  • Chat, timp mediu
  • Neclasat
  • Neclasat %
  • Evaluări pozitive
  • Evaluări pozitive %
  • Evaluări negative
  • Evaluări negative %
  • Mesaje primite
  • Apeluri primite
  • Apeluri terminate
  • Chat-uri primite
  • Chat-uri terminate
  • Tichete create
  • Tichete rezolvate

Alegerea modului în care doriți să afișați datele

Rapoartele pe departament LiveAgent pot fi vizualizate ca:

  • Diagrame de zonă
  • Grafice liniare
  • Grafice tip bară
  • Diagrame circulare
Funcția-rapoarte-Liveagent

Utilizarea rapoartelor pe departament cu API

Utilizați API-ul REST LiveAgent pentru a apela valori din rapoartele de etichete.

API

Am nevoie de departamente de asistență dacă conduc o organizație cu un singur om?

Dacă sunteți un soloprenor sau o organizație foarte mică, nu este nevoie să înființați departamente (dacă nu doriți). Dacă nu, toate tichetele vor fi „puse la bătaie” de către toți agenții/membrii organizației dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Avantajele departamentelor de asistență

Răspunsuri mai informate și clienți mai fericiți

Când tichetele sunt direcționate către agentul potrivit din departamentul potrivit, se vede diferența. Agenții care au cunoștințe și sunt capabili să ofere servicii de înaltă calitate pot îmbunătăți experiența și satisfacția de asistență a clienților. La rândul său, acest lucru duce la mai multe vânzări, clienți mai fideli și la zvonuri pozitive.

Timpi de răspuns mai rapizi

Când agentul potrivit din departamentul potrivit primește un tichet de asistență, nu va pierde timpul pentru a răspunde. În loc să caute răspunsuri sau să consulte colegii, va ști imediat ce să spună și să se rezolve problema. Acest lucru îmbunătățește soluționarea și timpii de răspuns, care, la rândul lor, îmbunătățesc satisfacția clienților.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Responsabilități clare și fluxuri de lucru mai eficiente

Când tichetele sunt alocate anumitor departamente, fiecare tichet este contabilizat. Niciun tichet nu rămâne fără răspuns sau nu este uitat. Mai mult, când fiecare tichet este alocat unui departament, niciun agent nu trebuie să caute prin căsuța de email pentru a găsi unul la care să poată răspunde. Departamentele creează responsabilități clare pe tichete și îmbunătățesc fluxurile de lucru și eficiența agenților.

Resurse în baza de cunoștințe

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să beneficiați de pe urma departamentelor?

Organizați toate tichetele primite atribuindu-le astăzi la anumite departamente. Realizarea propriilor deapartamente cu testarea noastră gratuită de 14 zile este ușoară. Încercați-l astăzi. Nu este necesar cardul de credit.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt departamentele de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un departament de asistență este o parte a unei organizații care este alcătuită din persoane specifice care sunt dedicate rezolvării anumitor probleme. De obicei, agenții din fiecare departament au niveluri diferite de cunoștințe despre produs/serviciu și responsabilități diferite.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “La ce servesc departamentele de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În general, departamentele de asistență sunt create pentru a menține asistența organizată. Departamentele sunt, de asemenea, excelente pentru specificarea fluxurilor de lucru pentru diferite seturi de agenți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt câteva exemple de departamene de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Departamente de afaceri / organizaționale care sunt responsabile pentru rezolvarea interogărilor din diferite domenii, cum ar fi resursele umane, IT, contabilitate, vânzări, marketing sau juridic.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație