Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Măriți viteza de răspuns cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să măriți viteza de răspuns?

Agenții dvs. de asistență nu pot răspunde la solicitările clienților la timp? Cu software-ul de birou de asistență LiveAgent, vă puteți îmbunătăți drastic viteza de răspuns.

Cu caracteristici și funcționalități avansate, cum ar fi regulile de automatizare, un widget nativ de chat live și un CRM încorporat, puteți reduce decalajul dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Respond to requests quicker and faster

Cât de rapidă ar trebui să fie viteza de răspuns?

Vitezele de răspuns ideale variază de la un canal la altul și de la o industrie la alta. Cu toate acestea, ar trebui să vă propuneți să răspundeți clientului cât mai curând posibil. Iată la ce se așteaptă clientul mediu:

Email received in inbox E-mail: 15min – 1h

Măriți viteza de răspuns Chat Live: 2 min 40 sec

Call center Call center: 20 sec – 5 min

Măriți viteza de răspuns Rețele sociale: 1 h

Încărcat cu prea multe solicitări?

Creșterea vitezei de răspuns poate fi dificilă, mai ales dacă aveți volume mari de solicitări primite de clienți în fiecare zi. Cea mai bună soluție?

Un software de birou de asistență care eficientizează și organizează toate cererile primite din partea clienților în funcție de importanță și canal. Solicitările de pe mai multe canale (e-mail, chat live, rețele sociale, call center) vor fi centralizate într-o singură căsuță poștală universală care poate fi accesată în siguranță de către toți membrii echipei dvs. de asistență pentru clienți.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

De ce ar trebui să vă străduiți să creșteți viteza de răspuns?

Stars

Satisfacție mai mare a clienților

66% dintre clienți afirmă că cel mai bun lucru pe care îl poate face o afacere este să le respecte timpul. Faceți acest lucru răspunzând rapid clienților dvs., indiferent de canalul utilizat.

Increase icon

Îmbunătățește veniturile și vânzările

Răspunsurile rapide în timp real îmbunătățesc veniturile și vânzările. 79% dintre afaceri au spus că implementarea chatului live a dus la creșterea loialității clienților, a vânzărilor și a veniturilor.

Lovely customer icon

Consolidează încrederea și loialitatea

Răspunsul la întrebările și solicitările clienților întărește rapid încrederea și loialitatea clienților, rezultând în mai multe achiziții repetate și satisfacție.

Lightning fast responses

Instrumentul perfect pentru creșterea vitezei de răspuns

Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.

Scutiți-vă agenții cu până la 15 ore de lucru în fiecare săptămână, eliminând necesitatea de a căuta informații despre clienți și comunicări anterioare.

Convertiți vizitatorii site-ului în clienți în câteva secunde

LiveAgent se laudă cu cel mai rapid widget de chat de pe piață. Discutați cu clienții dvs. în timp real, utilizați formulare pre-chat, formulare offline, vizualizare de tastare în timp real și multe altele.

Cu LiveAgent, creșterea vitezei de răspuns este ușoară.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Gata cu comutarea între aplicații

Toate mențiunile, comentariile și mesajele de pe Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram, și Viber vor fi convertite automat în tichete și introduse în căsuța de e-mail universală.

Viteze crescute de răspuns? Floare la ureche!

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Mai multe caracteristici care îmbunătățesc timpul de răspuns

Customers icon

Reguli de automatizare

Direcționați automat tichete către agenții și departamentele corespunzătoare. Folosiți răspunsuri predefinite, reguli de timp și reguli SLA.

Person icon

Software CRM încorporat

Accesați și editați toate informațiile despre clienți cu un singur clic, toate în timp ce răspundeți la solicitările clienților în timp real.

Group 370 icon

Peste 40 de integrări

LiveAgent se integrează cu peste 40 de aplicații terțe, cum ar fi Braintree, Shopify sau Mailchimp, eliminând necesitatea de a comuta între diferite conturi.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai aștepați? Începeți creșterea vitezei de răspuns astăzi!

Tichet+Chat

Tichet+Chat

Ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii

$29/mo
Tichet+Chat

Totul Inclus

Ideal pentru companii de toate dimensiunile și pentru corporații mari

$39/mo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum îmi pot îmbunătăți viteza de răspuns?

LiveAgent vă poate ajuta să reduceți timpul necesar de răspuns la solicitările clienților dvs., deoarece agenții dvs. nu trebuie să comute între platforme. Toate solicitările clienților sunt adunate într-un singur tablou de bord și distribuite automat între agenții dvs. Acest lucru asigură un flux de lucru eficient, ceea ce îmbunătățește în cele din urmă viteza de răspuns.

Cum îmi pot îmbunătăți timpul de răspuns prin e-mail?

LiveAgent este o soluție de servicii pentru clienți bogată în caracteristici care automatizează, analizează și conectează platformele. Astfel, funcții precum mesaje predefinite, șabloane de e-mail sau chat-uri interne vă ajută agenții să îmbunătățească imediat timpul de răspuns la e-mail.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație