Partener
Pentru a vă activa integrarea WordPress, vă rugăm să urmați pașii descriși în ghidul nostru sau pur și simplu să urmăriți videoclipul de mai jos.
- Primul pas este să instalați și să activați plugin-ul LiveAgent în instalarea dvs. WordPress. Accesați panoul de administrare WordPress și navigați la Plugin-uri> Instalare plugin nou> Căutare LiveAgent> Instalare acum> Activare plugin.

- În meniul din stânga, dați click pe LiveAgent > Conectare > Copiați codul butonului de chat din instalarea LiveAgent în clipboard (Ctrl + C). Apoi navigați înapoi la WordPress și lipiți butonul de chat (Ctrl + V) în caseta dată > Salvare

- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

De ce WordPress?
WordPress a început în 2003 cu un singur bit de cod pentru a îmbunătăți tipografia scrisului de zi cu zi și cu mai puțini utilizatori decât puteți număra pe degetele de la mâini și de la picioare. De atunci a devenit cel mai mare instrument de blog auto-găzduit din lume, utilizat pe milioane de site-uri și văzut de zeci de milioane de oameni în fiecare zi.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea cu WordPress a LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live pe site-ul sau blogul dvs. WordPress. Transformați site-ul dvs. web în WordPress HelpDesk sau chat live WordPress cu LiveAgent.
Frequently asked questions
Cum puteți utiliza integrarea WordPress?
Cum integrați WordPress cu LiveAgent?
Primul pas este să navigați la site-ul dvs. WordPress și să dați click pe Plugin-uri pentru a activa LiveAgent. Al doilea pas este să vă conectați la LiveAgent și să creați un buton de chat live. Al treilea pas este să copiați codul HTML și să îl implementați în WordPress. După aceea, reîmprospătați site-ul web și asistați-vă clienții imediat.
Galerie de butoane de conversații
LiveAgent oferă animații butonului de conversații și o perioadă de încercare gratuită pentru personalizarea butonului de conversații pe site-ul dvs. și pentru conversații directe, migrare și autoservire. LiveAgent este o alternativă bună pentru Chaport, cu un widget de chat live rapid și instrumente și integrări suplimentare. Înregistrarea necesită doar adresa de e-mail și acceptarea termenilor și condițiilor și politicii de confidențialitate.
Integrarea GoDaddy pentru LiveAgent ajută instituțiile și companiile mari să își sporească fluxul de lucru prin plasarea unui buton de chat live pe site-urile web. Filtrele de spam sunt importante pentru a proteja împotriva phishing-ului, virușilor și escrocheriilor, iar LiveAgent este un program care colaborează cu serverele de poștă electronică pentru a marca mesajele ca fiind nesolicitate. Dovecot este un server de e-mail cu capabilități de auto-reparare, administrare ușoară și opțiuni de migrare pentru întreprinderi.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.