WordPress integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pentru a vă activa integrarea WordPress, vă rugăm să urmați pașii descriși în ghidul nostru sau pur și simplu să urmăriți videoclipul de mai jos.
- Primul pas este să instalați și să activați plugin-ul LiveAgent în instalarea dvs. WordPress. Accesați panoul de administrare WordPress și navigați la Plugin-uri> Instalare plugin nou> Căutare LiveAgent> Instalare acum> Activare plugin.
- În meniul din stânga, dați click pe LiveAgent > Conectare > Copiați codul butonului de chat din instalarea LiveAgent în clipboard (Ctrl + C). Apoi navigați înapoi la WordPress și lipiți butonul de chat (Ctrl + V) în caseta dată > Salvare
- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.
De ce WordPress?
WordPress a început în 2003 cu un singur bit de cod pentru a îmbunătăți tipografia scrisului de zi cu zi și cu mai puțini utilizatori decât puteți număra pe degetele de la mâini și de la picioare. De atunci a devenit cel mai mare instrument de blog auto-găzduit din lume, utilizat pe milioane de site-uri și văzut de zeci de milioane de oameni în fiecare zi.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea cu WordPress a LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live pe site-ul sau blogul dvs. WordPress. Transformați site-ul dvs. web în WordPress HelpDesk sau chat live WordPress cu LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Cum puteți utiliza integrarea WordPress?
Cum integrați WordPress cu LiveAgent?
Primul pas este să navigați la site-ul dvs. WordPress și să dați click pe Plugin-uri pentru a activa LiveAgent. Al doilea pas este să vă conectați la LiveAgent și să creați un buton de chat live. Al treilea pas este să copiați codul HTML și să îl implementați în WordPress. După aceea, reîmprospătați site-ul web și asistați-vă clienții imediat.
Urmărirea vizitatorilor paginii de internet
Funcția de urmărire a vizitatorilor paginii de internet din programul informatic de birou de asistență vă permite să vizualizați adresa URL actuală a clienților din cadrul conversațiilor și să primiți notificări atunci când aceștia trec de la o pagină web la alta.
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Themonic
Themonic oferă suport clienților prin email și baza de cunoștințe. Nu sunt disponibile asistență prin conversații directe, centru de apeluri sau live chat. Themonic se concentrează pe oferirea de teme performante pentru blog-uri Wordpress.