Chat live bogat în funcții și foarte rapid pentru WordPress

Consumatorii de astăzi doresc răspunsuri imediat, fără a fi nevoie să apeleze serviciul pentru clienți, să aștepte ore întregi pentru un răspuns prin e-mail sau să caute prin resursele de autoservire. De aceea, chat-ul live nu mai este un canal de serviciu „bine de a avea”, ci mai degrabă un ceva ce trebuie să aveți.

Cu chat-ul live LiveAgent pentru WordPress, puteți oferi asistență instantanee pentru clienți, puteți îmbunătăți loializarea cu declanșatoare proactive și puteți spori satisfacția clienților.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Avantajele software-ului de chat live pe care nu le puteți ignora

Așteptat și preferat de consumatori

60% dintre consumatorii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani folosesc în mod regulat chat-ul live pentru serviciul clienți. 53% ar prefera să folosească chat-ul online înainte de a apela o companie pentru asistență.

Nu numai pentru asistență pentru clienți

85% din companiile B2B și 74% din companiile B2C folosesc chat-ul live pentru vânzări, 54% din companiile din B2B și 31% din sectorul B2C folosesc chat-ul live pentru marketing.

Mai multe vânzări de la clienți fideli

Consumatorii cumpără mai mult de la mărci care oferă chat live. 52% dintre clienți sunt mai predispuși să răscumpere de la o companie care oferă asistență prin chat live.

LiveAgent este plugin-ul de chat live potrivit pentru site-ul meu WordPress?

Căutați cel mai bun chat live pentru site-ul dvs. WordPress? Deși există sute de plugin-uri de chat disponibile, credem că chat-ul live al LiveAgent pentru WordPress ar putea fi soluția perfectă pentru afacerea dvs., echipa de asistență și clienții dvs. Iată de ce:

real-time typing view

Impresionați cu cel mai rapid widget de chat de pe piață

Consumatorii moderni sunt nerăbdători și urăsc să aștepte. De aceea am creat cel mai rapid widget de chat live de pe piață care se afișează pe site-ul dvs. web în doar 2,5 secunde. Impresionați-vă clienții cu asistență în timp real și arătați-le că le prețuiți timpul.

cleverness of LiveAgent

Îmbunătățiți loializarea și conversiile cu ajutorul chat-ului proactiv

Sporiți ratele de implicare invitându-vă clienții sau potențialii clienți să discute rapid cu dvs. de îndată ce ajung pe site-ul dvs. web. Activarea chat-urilor proactive pe paginile de stabilire a prețurilor și a plăților s-a dovedit a fi un mod extrem de eficient de a genera vânzări și de a converti mai mulți vizitatori în clienți plătitori.

personalization features of LiveAgent

Activați distribuirea inteligentă a chat-ului între agenții disponibili

Beneficiați de flexibilitatea opțiunilor avansate de rutare și distribuire a chat-ului. Configurați prioritățile agentului și definiți încărcările maxime de chat pentru agenții dvs. Cea mai bună parte? LiveAgent atribuie chat-uri agenților care au avut interacțiuni anterioare cu clienții din chat pentru a asigura asistență rapidă, precisă și informată.

provide help with LiveAgent

Conectați-vă și discutați cu colegii dvs.

Instrumentul de chat LiveAgent favorizează o colaborare eficientă a echipei. Nu sunteți sigur cum să ajutați clientul cu care discutați? Transferați chat-ul către un agent mai pregătit să vă ajute sau conectați-vă instantaneu cu colegii dvs. printr-un chat intern pentru a primi asistență. Nu este nevoie să pierdeți timp conectându-vă la aplicații terțe. 

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Urmăriți comportamentul vizitatorilor dvs. și interveniți în discuție la momentul potrivit

Îmbunătățiți asistența cu monitorizarea site-ului web în timp real: vedeți toți vizitatorii dvs. online, verificați cum se deplasează pe site-ul dvs. și urmăriți cât timp au petrecut pe fiecare pagină. Dacă aveți la îndemână acest tip de informații contextuale – cum ar fi sursa de recomandare a vizitatorilor, țara sau fusul orar actual – vă puteți personaliza invitațiile de chat proactive.

Live chat - Proactive chat invitations

Obțineți o scurtă privire asupra a ceea ce tastează clienții dvs.

Cu o vizualizare de tastare în timp real, vă puteți surprinde cu adevărat clienții cu o asistență de o viteză amețitoare și îi puteți face să simtă că le-ați citit literalmente gândurile. Vedeți ce tastează clienții în chat înainte chiar să trimită, să anticipeze nevoile clienților și pregătiți răspunsurile înainte ca întrebările să fie puse efectiv.

Integrare cu WordPress în câteva secunde

LiveAgent a fost creat pentru a vă economisi timpul prețios. O integrare simplă (copiere și lipire) vă conectează cu clienții dvs. în câteva secunde. LiveAgent direcționează noi chat-uri primite către membrii potriviți din echipa dvs. și adaptează dinamic disponibilitatea chat-ului pe măsură ce agenții se conectează și se deconectează în timpul schimbului lor.

Mai mult decât simplul chat live

LiveAgent nu este doar un widget de chat live, este o soluție multifuncțională all-in-one, care este dotată cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare aproape interminabile.

Aveți nevoie de un sistem de ticketing puternic cu automatizare, un call center virtual, un instrument de asistență pentru rețelele de socializare sau un software de portal de autoservire pentru clienți? LiveAgent are totul.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Duceți asistența pentru clienți la nivelul următor cu software-ul de chat live LiveAgent

Căutați un instrument gratuit de chat live pentru site-ul dvs. WordPress? Începeți o perioadă de încercare complet funcțională, de 14 zile, fără probleme și aruncați o privire mai atentă asupra modului în care funcționează și poate beneficia afacerea dvs. 

Nu este necesară descărcarea dezordonată, software-ul este complet bazat pe cloud. Alternativ, solicitați o demonstrație individuală cu cineva din echipa noastră pentru a vă face o idee mai bună despre motivul pentru care LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de chat live pentru IMM-uri în 2020.

LiveAgent rating live chat agent - gif

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deChat live pentru WordPress
Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este o modalitate de comunicare în timp real pe internet. Există mai multe tipuri de chaturi.

Chat în timp real

Dacă doriți ca firma dvs. să fie recunoscută și să aibă succes pe piață, chat-ul în timp real este esențial. Reduce cărțile abandonate și crește conversiile, oferind clienților răspunsuri și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu.

Ghidați-vă clienții și clienții potențiali prin canalul de vânzări al magazinului dvs. de comerț electronic, prin utilizarea software-ului de chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru comerț electronic și servicii

Chat-ul live este o soluție populare pentru afacerile de comerț electronic în România. Prin intermediul chat-ului live, se poate oferi asistență rapidă și personalizată clienților potențiali sau cumpărătorilor obișnuiți, ceea ce contribuie la creșterea vânzărilor online. De asemenea, chat-ul live poate fi utilizat și în scopuri de marketing, pentru a promova produsele sau pentru a oferi experiențe personalizate clienților. Implementarea unui chat live poate îmbunătăți semnificativ comunicarea și relația cu clienții în mediul online.

Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Invitațiile de chat proactiv și fluierul de lucru personalizabil ajută agenții să ofere un serviciu mai bun clienților. Integrarea chat-ului live pe un site web este ușoară și nu necesită cunoștințe de programare.

A avea un widget de chat live pe site-ul companiei este aproape o necesitate pentru companiile de toate dimensiunile. Aflați cum să îl integrați.

Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.

Folosirea chat-ului live poate aduce beneficii companiei tale, cum ar fi creșterea satisfacției clienților și reducerea costurilor de asistență. Află cum să îl adaugi pe site-ul tău.

Chat-ul instantaneu, cunoscut și sub numele de IM, este un sistem de mesagerie prin chat care trimite mesaje în timp real pe internet. Este un lucru grozav pentru serviciul clienți.

Chat instantaneu

LiveAgent oferă o soluție esențială pentru comunicarea în timp real cu clienții, facilitând soluționarea rapidă a problemelor și creșterea satisfacției lor. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.

Chat-ul live pe web este un tip de comunicare bazată pe web care are loc în timp real. Chat-ul live pe web nu necesită utilizarea unui software de chat suplimentar.

Chat live pe web

Cu LiveAgent, puteți utiliza chat-ul live pe web pentru a oferi suport clienților, răspunzând la întrebările lor în timp real și ajutându-i să rezolve problemele legate de produse și servicii. Chat-ul live LiveAgent este configurabil și permite încărcarea fișierelor pentru o mai bună înțelegere și soluționare a problemelor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație