V-ati plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Comparați
alternativele de software de asistență?

Sute de soluții alternative vă permit să oferiți asistență clienților dvs., dar există doar câteva care oferă mai mult de 175 de funcții de asistență.

Am pregătit o listă cu părțile indispensabile ale software-ului de asistență, inclusiv ticketing prin e-mail, chat live, call center, asistență prin rețelele de socializare și cele mai populare caracteristici suplimentare.

Vă recomandăm să testați LiveAgent pe cont propriu pentru a vedea cum se potrivește fluxului dvs. de lucru. Este gratuit și configurarea durează până la 5 minute.

Comparați cele mai bune 5 soluții de asistență

Vedeți cum LiveAgent se situează în raport cu soluțiile alternative de top de pe piață.
Complet transparent, fără informații ascunse.

Caracteristici LiveAgent Zendesk
Concurentul Zendesk.
Freshdesk
Concurentul Freshdesk.
LiveChat
Concurentul LiveChat.
Intercom
Concurentul Intercom.
Ticketing
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, call center sau rețele de socializare) pentru a optimiza toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Tichet
15$/lună/agent Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Profesional
59$/lună/agent Inclus în planul profesional care costă 59 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Blossom
19$/lună/agent Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Starter
19$/lună/agent Inclus în planul Starter care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Starter
79$/lună/agent Inclus în planul Starter care costă 79 $ pentru primul agent pe lună. Fiecare agent suplimentar costă 19 $ per agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Chat Live
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Tichet+chat
$29/lună/agent Inclus în planul Tichet + Chat care costă 29$ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Add-on
15-59$/lună/agent Disponibil ca funcție Add-on pentru 15-59 $ pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Garden
45$/lună/agent Inclus în planul Garden, care costă 45 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Starter
19$/lună/agent Inclus în planul Starter care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Enterprise
Prețuri la cerere Inclus în planuri cu prețuri la cerere.
Call Center încorporat
Un call center virtual cu un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
All-inclusive
39$/lună/agent Inclus în planul All-inclusive, care costă 39 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Add-on
45$/lună/agent Disponibil ca funcție Add-on pentru 45 $ pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Estate
85$/lună/agent Inclus în planul Estate care costă 85 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
LiveChat nu oferă această caracteristică
Intercom nu oferă această caracteristică
Facebook & Twitter
O integrare care preia toate mesajele Tweets, comentariile, mențiunile și mesajele Facebook și le transformă în tichete la care se poate răspunde direct din software.
Add-on
39$/lună/agent Disponibil ca funcție Add-on pentru 39 $ pe lună, sau în planul All-inclusive pentru 39$/lună/agent. Toate prețurile sunt în $.
Team
25$/lună/agent Inclus în planul Essential care costă 9 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Blossom
19$/lună/agent Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
LiveChat nu oferă această caracteristică
Enterprise
Prețuri la cerere Inclus în planuri cu prețuri la cerere.
Reguli și automatizare
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Tichet
15$/lună/agent Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Team
25$/lună/agent Inclus în planul Team care costă 25 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Garden+Add-on
45$/lună/agent Inclus în planul Garden, care costă 45 $ pe agent pe lună sau poate fi adăugat. Toate prețurile sunt în $.
LiveChat nu oferă această caracteristică.
Enterprise
Prețuri la cerere Inclus în planuri cu prețuri la cerere.
Program de lucru și SLA-uri
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și să setați programul de lucru.
Tichet
15$/lună/agent Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Professional
59$/lună/agent Inclus în planul profesional care costă 59 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Blossom
19$/lună/agent Inclus în planul Blossom care costă 19 USD pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
LiveChat nu oferă această caracteristică
Intercom nu oferă această caracteristică
Jurnale de audit
Un jurnal de activități care înregistrează toate acțiunile efectuate în cadrul sistemului de asistență.
All-inclusive
39$/lună/agent Inclus în planul All-inclusive, care costă 39 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Zendesk nu oferă această caracteristică
Estate
65$/lună/agent Inclus în planul Estate care costă 65 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
LiveChat nu oferă această caracteristică
Intercom nu oferă această caracteristică
Istoric Nelimitat
Un istoric nelimitat de vizualizare a tichetelor. (Nu pierdeți accesul la tichete după o anumită perioadă de timp.)
Tichet
15$/lună/agent Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Team
25$/lună/agent Inclus în planul Essential care costă 9 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Blossom
19$/lună/agent Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Team
39$/lună/agent Inclus în planul Team care costă 39 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Starter
79$/lună/agent Inclus în planul Starter care costă 79 $ pentru primul agent pe lună. Fiecare agent suplimentar costă 19 $ per agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Eliminarea Mărcii
Opțiunea de a utiliza o etichetă albă (fără marcă).
Add-on
19$/lună/agent Disponibil ca funcție Add-on pentru 19 $ pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Zendesk nu oferă această caracteristică
Blossom
19$/lună/agent Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Business
59$/lună/agent Inclus în planul Business care costă 59 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Intercom nu oferă această caracteristică
Echipă de succes personalizată, 24/7
O echipă dedicată succesului clienților care vă este alocată și disponibilă pentru a vă ajuta 24/7 365 pe toate canalele de comunicare.
Tichet
15$/lună/agent Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Zendesk nu oferă această caracteristică
Blossom
19$/lună/agent Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Starter
19$/lună/agent Inclus în planul Starter care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
Intercom nu oferă această caracteristică

Vă pierdeți Zen-ul? Nu vă simțiți suficient de Fresh?

Biroul dvs. nu își mai îndeplinește scopul? Aduceți viața înapoi în afacerea dvs. cu LiveAgent. Încercați cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente

Care sunt alternativele de asistență?

Alternativele de asistență sunt opțiuni software cu funcții de bază similare. Cu toate acestea, există diferențe în ceea ce privește prețul, designul, caracteristicile și multe altele. Deoarece fiecare afacere are nevoi diferite, există multe alternative de asistență în prezent pe piață.

Cum puteți alege software-ul de asistență?

Pentru a alege software-ul potrivit de asistență, evaluați mai întâi nevoile și preferințele companiei dvs. După aceea, accesați pagina noastră de alternative de web pentru a compara diferite software-uri. Sfatul nostru este să luați în considerare caracteristicile, prețul și designul pe care compania dvs. le preferă și este compatibilă cu.

Related Articles to Alternative
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții și îi ajută pe agenții să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă. Acesta îmbunătățește, de asemenea, serviciul pentru clienți și ajută la creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii sunt mulțumiți de faptul că poate ajuta la clasificarea naturii tichetelor și poate urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. LiveAgent este o soluție mai bună decât alternativa Kayako și învinge tot ceea ce există la acest preț sau chiar la un preț mai ridicat.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație