Solicitați mai multe informații

Doriți să primiți răspunsuri concrete la întrebări specifice legate de program? Dacă răspunsul este afirmativ, vă rugăm să revizuiți următoarea documentație și să specificați datele dvs de contact în formularul de contact de mai jos. Vom reveni cu răspunsurile la întrebările dvs.

Woman responding to text while walking
How it works

Doriți să vedeți cum funcționează?

Din anul 2004 venim în ajutorul afacerilor din orice industrie pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite. Peste 150 de milioane de utilizatori și-au pus în slujba noastră operațiunile deoarece suntem perfect conștienți de faptul că un serviciu excepțional de asistență clienți necesită mult efort și multă muncă. Din acest motiv am creat LiveAgent – un program care face toată această muncă pentru dvs.

Încearcați azi varianta demo pentru a descoperi tot ce are LiveAgent de oferit. Nu veți fi dezamăgit.

Tarife

Aflați mai multe despre modelul nostru de tarifare freemium.

Funcționalități

Descoperiți cele peste 180 de funcțiii avansate pe care le oferim.

Politica de confidențialitate

Revizuiți politica noastră de confidențialitate pentru a ști cum utilizăm datele dvs.

Aveți nevoie de un acord de confidențialitate semnat?

Dacă doriți să semnăm un contract de nedivulgare, nu ezitați să-l contactați pe Andy la adresa de email andy@liveagent.com. Vi-l trimite cu mare plăcere.

Provide personalized customer service

Sunteți interesat să aflați mai multe?

Completați formularul și vom reveni în scurt timp la dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deSolicitați o ofertă
Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat.

Tichet de asistență

LiveAgent oferă soluții de asistență pentru clienți, inclusiv articole și șabloane de răspuns. Platforma permite adăugarea de fișiere și crearea unei comunități online.

Doriți să stimulați achizițiile clienților? Citiți despre cum să folosiți stimulentele pentru clienți și cum să vă îmbunătățiți serviciile pentru clienți cu LiveAgent.

Cum să folosiți stimulentele pentru clienți

Stimulentele pentru clienți oferă o valoare suplimentară și îmbunătățesc relația cu aceștia. Acestea pot fi utilizate prin recompense, feedback și implicarea în social media.

Care sunt mai exact obligațiile zilnice în serviciul pentru clienți? Aflați cele 10 îndatoriri și responsabilități majore ale unui agent client.

Sarcini în serviciul pentru clienți

O echipă de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului.

Pentru a crea un serviciu excelent pentru clienți, trebuie să puneți în practică teoria serviciului pentru clienți. Aflați mai multe despre principiile importante.

Teoria serviciului pentru clienți

Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.

Aflați cum să scrieți șabloane de e-mailuri care trebuie neapărat citite pentru informațiile esențiale care trebuie transmise clienților și angajaților dvs.

Șabloane de e-mail care trebuie citite

Cel mai bun loc pentru a împărtăși o declarație importantă este în corpul e-mailului însuși, fără a fi necesară redirecționarea către alte pagini. Cu toate acestea, anunțul poate fi prea lung pentru e-mail sau conține informații confidențiale, astfel încât poate fi trimis un document atașat sau un link către știrea relevanță.

Touchpoint este un moment în care un client se află în contact cu compania dumneavoastră din diferite motive. Un client caută produse sau servicii.

Puncte de contact

LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, incluzând interacțiunea cu clienții, personalizarea vânzărilor și îmbunătățirea traficului web.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație