Modulus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Modulus Politică de confidențialitate
Ce este Modulus?
Modulus este o companie privată de telecomunicații cu sediul central în Grecia, care funcționează din 2007. Mai mult, furnizează servicii de voce prin protocolul Internet (VoIP).
Integrarea modulului în LiveAgent:
Implementați-vă numărul Modulus VoIP în LiveAgent cu acest ghid ușor:
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Urmați instrucțiunile de pe captura de ecran:
3. Căutați Modulus
4. Adăugați numărul dvs. VoIP
5. Folosiți imediat
Costul integrării Modulus:
Modulus și LiveAgent sunt parteneri. Astfel, dacă aveți un abonament cu LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, Modulus percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania operează separat.
Beneficiile Modulus:
- accesibilitate
- reducere
- actualizări flexibile
- o gamă largă de compatibilitate a dispozitivului
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează programul informatic de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Ce este Modulus?
Modulus este o companie greacă de servicii de telecomunicații care operează în toată Europa din 2007, oferind servicii precum telefonie prin Internet (VoIP).
Cât costă integrarea Modulus cu LiveAgent?
LiveAgent a integrat deja Modulus în cadrul său. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că Modulus percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr VoIP Modulus în LiveAgent?
După cum am menționat anterior, Modulus face deja parte din LiveAgent. Pur și simplu conectați-vă și urmați ghidul de mai jos: 1. Navigați la Configurări > Apel > Numere > Modulus 2. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.