Încercare gratuită

VoIP.ms

Ce este VoIP.ms?

VoIP.ms este un furnizor VoIP care se străduiește să ofere conexiuni locale și internaționale de cea mai bună calitate pentru toți clienții din întreaga lume. Compania oferă servicii de comunicații bazate pe cloud extrem de flexibile și bogate în funcții.

Obiectivul lor general este de a fi fiabili, flexibili și la prețuri accesibile. Compania a fost înființată în 2007 și are birouri în Canada, Statele Unite și Mexic.

Cum îl puteți utiliza?

Puteți utiliza LiveAgent împreună cu VoIP.ms pentru a vă crea propriul call center virtual. Pur și simplu conectați numerele de telefon VoIP.ms și începeți să oferiți asistență telefonică de pe orice dispozitiv. După ce numărul dvs. este conectat, vă puteți salva numerele de telefon de contact, crea arbori de răspuns vocal interactiv (IVR) pentru a direcționa apelurile către departamente, efectua apeluri unu-la-unu sau apeluri video, și multe altele.

Call center-urile sunt considerate esențiale pentru creșterea satisfacției clienților și pentru a oferi o experiență excelentă de deservire a clienților. Le puteți utiliza pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți, pentru a efectua apeluri de vânzări, pentru a colecta feedback-ul clienților prin intermediul sondajelor.

Împreună cu alte instrumente eficiente pentru clienți, cum ar fi chat în timp real, sistem de ticketing, social media, sau bază de cunoștințe, puteți crea cel mai bun birou de asistență care să eficientizeze mesajele de pe fiecare canal de comunicare. Aruncați o privire la videoclipul de mai jos pentru a vedea capacitățile funcțiilor de call center ale software-ului nostru multifuncțional.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Cât costă integrarea cu LiveAgent?

VoIP.ms este o companie independentă, care vă taxează pentru serviciile furnizate. Cu toate acestea, integrarea cu LiveAgent este gratuită. Atâta timp cât aveți abonamente active la VoIP.ms și LiveAgent, puteți conecta cele două aplicații și crea un call center.

Care sunt avantajele utilizării VoIP.ms?

  • Rată ridicată de fiabilitate și satisfacție
  • Servește în peste 125 de țări
  • Soluție VoIP bogată în caracteristici
  • Opțiuni de plată fără contract

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!

Try it right now

Cum se integrează VoIP.ms cu LiveAgent?

Nu este nevoie de un plugin de integrare, datorită funcțiilor integrate ale LiveAgent. Atunci când creați un număr nou pentru call center-ul dvs., puteți selecta pur și simplu VoIP.ms ca furnizor. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să vă conectați numărul VoIP.ms cu LiveAgent.

Cum să vă conectați numărul VoIP.ms cu LiveAgent

  • Creați-vă contul VoIP.ms gratuit și autentificați-vă. S-ar putea să trebuiască să vă verificați contul prin e-mail sau prin chat-ul live VoIP.ms. După ce obțineți acces la contul dvs., puteți defini ce fel de echipament veți folosi. Puteți alege un dispozitiv hardware sau un softphone. Veți primi credențiale pe adresa de e-mail și trebuie să le folosiți mai departe pentru a defini dispozitivul de apelare în configurarea VoIP.ms. După ce ați terminat, veți primi numele de utilizator principal SIP/IAX.
Numele de utilizator și parola VoIP.ms în setările SIP
Nume de utilizator și parolă
  • Următorul pas este achiziționarea numărului DID. Puteți, de asemenea, să conectați unul existent, dacă îl aveți. Mergeți la Numere DID > Comandați DID(uri) și alegeți un număr care se potrivește nevoilor dvs.
Secțiunea numere DID în VoIP.ms
Comandare număr DID
  • Deschideți contul dvs. LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Faceți click pe butonul portocaliu Creare pentru a adăuga un număr nou și selectați VoIP.ms din lista de furnizori.
  • După aceea, completați cu numele de utilizator VoIP.ms, parola și numărul de telefon pe care doriți să le conectați cu LiveAgent. De asemenea, puteți alege departamentul către care vor fi direcționate apelurile, un prefix de apelare și alte opțiuni. Când ați terminat, faceți click pe Adăugare.
Configurarea VoIP.ms în setările de apelare LiveAgent
Configurare VoIP.ms în LiveAgent

Numărul dvs. VoIP.ms este acum conectat la LiveAgent și puteți începe să efectuați și să primiți apeluri de la clienți. Dacă doriți să aflați mai multe despre furnizarea de asistență pentru clienți prin intermediul call center-ului, aruncați o privire la Academia LiveAgent. Alternativ, consultați videoclipul nostru cu turul produsului pentru a vedea tot ceea ce LiveAgent are de oferit.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este VoIP.ms?

VoIp.ms este un furnizor VoIP. VoIP înseamnă Voce prin IP. Pe scurt, puteți efectua și primi apeluri cu ajutorul unei conexiuni la internet.

De ce ar avea cineva un număr VoIP?

Există câteva avantaje ale unui număr VoIP. De exemplu, compania dvs. poate opera cu ușurință de pe mai multe dispozitive, prin intermediul mai multor numere și locații. Este foarte fiabil, eficient din punct de vedere al costurilor și îmbunătățește experiența clienților. 

Care sunt costurile integrării VoIP.ms?

LiveAgent oferă integrare VoIP.ms fără costuri suplimentare. Însă, VoIP.ms percepe taxe pentru serviciile sale în mod independent. 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație