Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sipgate

Sipgate este una dintre cele mai renumite companii europene de telecomunicații, activând din anul 2004. LiveAgent oferă posibilitatea integrării numerelor VoIP în cadrul call center-ului. De aceea am creat un parteneriat cu Sipgate, astfel încât utilizarea programului nostru să fie cât mai ușoară și fără probleme.

Cât costă integrarea Sipgate?

Dacă doriți să conectați numărul dvs. VoIP cu LiveAgent, nu vi se vor percepe taxe suplimentare.

Cum se realizează conectarea Sipgate cu LiveAgent?

Primul pas este să contactați compania Sipgate. Dacă nu sunteți deja client Sipgate, este necesar să obțineți informațiile necesare de la aceștia, cum ar fi numărul dvs. VoIP. Al doilea pas constă în conectarea numărului Sipgate VoIP cu LiveAgent. Acest lucru îl puteți face direct din contul LiveAgent deoarece Sipgate face deja parte din LiveAgent. Urmați pașii din capturile de ecran:

Căutați apoi Sipgate și completați cu informații necesare. Veți putea utiliza numărul dvs. VoIP imediat.

Avantajele utilizării serviciilor VoIP de la Sipgate

  • eficient din punct de vedere al costurilor
  • ușor de utilizat
  • posibilitatea de a-l utiliza de pe mai multe dispozitive
  • ajută la îmbunătățirea graduală a interacțiunilor dintre brand și clienți

Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!

Try it right now

Întrebări frecvente

Ce reprezintă CTI în cadrul unui call center?

CTI este un acronim care provine de la Computer Telephony Integration. Această integrare vizează centrul call center și ajută de regulă la creșterea productivității agenților dvs.

Ce program utilizează centrele call center?

Există numeroase opțiuni pe piață în ce privește programele pentru centre de suport. Dar, pentru a-l alege pe cel mai potrivit pentru compania dvs., trebuie să luați în considerare aspecte precum preț, funcționalități etc. Dacă doriți un pachet complet, LiveAgent este un program software de suport și ticketing care include: Call center, Live Chat, Email, Social Media și Baza de Informații. Veți putea gestiona toate tichetele dintr-o singură interfață. Dacă tot nu sunteți convins, încercați perioada gratuită de probă de 14 zile a programului LiveAgent. 

Cât costă implementarea Sipgate?

Pentru implementarea Sipgate în LiveAgent nu există taxe suplimentare. Nu trebuie decât să aveți un cont LiveAgent precum și unul Sipgate.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație