Software-ul de telefonie #1

Descoperă cât de ușor poate fi să oferi suport telefonic profesional.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Aveți nevoie de un software de telefonie fiabil?

V-ați săturat să renunțați la apeluri, să stați la cozi de așteptare și să vă simțiți frustrat? Îmbunătățiți-vă astăzi calitatea serviciilor prin implementarea software-ului de telefonie! Software-ul telefonic asigură ca toate apelurile de intrare și de ieșire să fie autentificate, înregistrate și direcționate către agenții corespunzători din echipa dvs. de asistență pentru clienți. Sunteți intrigat? Ar trebui să fiți! Uitați de call center, software-ul de telefonie este viitorul.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Professional built-in call center software

Ce este software-ul de telefonie?

Software-ul de telefonie, cunoscut și sub numele de Voice over Internet Protocol (VoIP), folosește dispozitive cu internet pentru a efectua și a primi apeluri telefonice. Termenul software de telefonie este folosit adesea interschimbabil cu software call center, deoarece ambele soluții funcționează utilizând aceeași tehnologie VoIP care facilitează apelurile prin conversia vocilor în semnale digitale care sunt comprimate și trimise prin internet. În general, companiile utilizează software de telefonie, deoarece le permite să efectueze apeluri regionale și internaționale fără a plăti o avere companiilor de telecomunicații corporative. Sunteți intigrat? Consultați partenerii noștri VoIP.

De ce utilizează înteprinderile software de telefonie?

Mai puțin costisitor

Efectuați și primiți apeluri telefonice atât internaționale, cât și regionale, fără a cheltui toți banii. Tot ce trebuie să faceți este să plătiți o taxă lunară de abonament la preț local. Fără taxe suplimentare pe minut, fără taxe ascunse.

Ideal pentru munca la distanță

Deoarece agenții pot utiliza software-ul de telefonie pe aproape orice dispozitiv cu conexiune la internet, software-ul este perfect pentru echipele la distanță sau agenții care lucrează de acasă.

Mai fiabil

Software-ul de telefonie vă poate ajuta să oferiți o experiență a serviciilor mai bună clienților dvs. datorită funcțiilor avansate precum înregistrarea apelurilor, opțiunile de a apela înapoi, înregistrarea apelurilor și multe altele.

Caracteristicile software-ului de telefonie LiveAgent

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară. Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR  personalizat care include o opțiune de a apela înapoi. Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Înregistrări nelimitate ale apelurilor

Software-ul de telefonie LiveAgent poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent. Dacă e nevoie vreodată să accesați înregistrarea pentru asigurarea calității, pregătirea agentului, transferul tichetelor sau scopuri legale, puteți face acest lucru cu un singur click.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Suportă mai multe dispozitive de apelare

Software-ul de telefonie LiveAgent acceptă mai multe dispozitive de apelare, inclusiv:
  1. Căști
  2. Browsere
  3. Aplicații mobile
  4. Echipamente mobile
  5. Telefoane mobile

Aplicația mobilă LiveAgent

Am creat o aplicație nativă atât pentru Android, cât și pentru iOS, care se integrează perfect cu clientul dvs. web. Începeți să furnizați serviciul pentru clienți din mișcare cu software-ul telefonului dvs. portabil.
LiveAgent logo on phone screen

De ce software-ul de telefonie LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

LiveAgent Login

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

Definition of customer engagement

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, și mesaje de pe rețelele de socializare.

get inspired

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Multilingual support in LiveAgent

Software complet multilingv

Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicație și vă permite să personalizați pe deplin fiecare caracter special sau accent de literă din aplicație.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, emailuri și alte instrumente de comunicare?

Nu aveți de ce! LiveAgent este un software unic care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș, cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră cu mai multe canale cu restul furnizorilor de pe piață.

Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd de recenzii

Upset man-illustration

Migrați astăzi la software-ul de telefonie LiveAgent

Ce au de spus clienții noștri despre noi?

Articole legate deSoftware de telefonie
Efectuați și primiți apeluri internaționale la prețuri locale cu software-ul softphone LiveAgent. Suntem parteneri cu peste 99% dintre furnizorii VoIP.

Software de lider pentru softphone pentru afacerile B2B și B2C

Efectuați și primiți apeluri internaționale la prețuri locale cu software-ul softphone LiveAgent. Suntem parteneri cu peste 99% dintre furnizorii VoIP.

Extindeți capacitățile de asistență cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent și a software-ului de autoservire. Permiteți clienților să rezolve singuri problemele - 24/7.

Software de autoservire

Descoperiți software-ul de autoservire LiveAgent, care oferă soluții puternice pentru gestionarea tichetelor, chat live, integrarea rețelelor sociale și multe altele. Construiți baze de cunoștințe eficiente și reduceți numărul de tickete. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și împuterniciți-vă clienții cu autoservire 24/7. Fără taxă de instalare sau card de credit necesar.

Luați în considerare LiveChat pentru nevoile dvs. de chat live? Aruncați o privire la recenzia noastră și aflați cum s-a descurcat în timpul testelor noastre generale.

Recenzie privind chat-ul live LiveChat

Luați în considerare LiveChat pentru nevoile dvs. de chat live? Aruncați o privire la recenzia noastră și aflați cum s-a descurcat în timpul testelor noastre generale.

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Software de centru de apeluri de intrare

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x