Software-ul de telefonie #1

Descoperă cât de ușor poate fi să oferi suport telefonic profesional.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Aveți nevoie de un software de telefonie fiabil?

V-ați săturat să renunțați la apeluri, să stați la cozi de așteptare și să vă simțiți frustrat? Îmbunătățiți-vă astăzi calitatea serviciilor prin implementarea software-ului de telefonie! Software-ul telefonic asigură ca toate apelurile de intrare și de ieșire să fie autentificate, înregistrate și direcționate către agenții corespunzători din echipa dvs. de asistență pentru clienți. Sunteți intrigat? Ar trebui să fiți! Uitați de call center, software-ul de telefonie este viitorul.
  • Badge for front runner in real estate CRM software
Professional built-in call center software

Ce este software-ul de telefonie?

Software-ul de telefonie, cunoscut și sub numele de Voice over Internet Protocol (VoIP), folosește dispozitive cu internet pentru a efectua și a primi apeluri telefonice. Termenul software de telefonie este folosit adesea interschimbabil cu software call center, deoarece ambele soluții funcționează utilizând aceeași tehnologie VoIP care facilitează apelurile prin conversia vocilor în semnale digitale care sunt comprimate și trimise prin internet. În general, companiile utilizează software de telefonie, deoarece le permite să efectueze apeluri regionale și internaționale fără a plăti o avere companiilor de telecomunicații corporative. Sunteți intigrat? Consultați partenerii noștri VoIP.

De ce utilizează înteprinderile software de telefonie?

Mai puțin costisitor

Efectuați și primiți apeluri telefonice atât internaționale, cât și regionale, fără a cheltui toți banii. Tot ce trebuie să faceți este să plătiți o taxă lunară de abonament la preț local. Fără taxe suplimentare pe minut, fără taxe ascunse.

Ideal pentru munca la distanță

Deoarece agenții pot utiliza software-ul de telefonie pe aproape orice dispozitiv cu conexiune la internet, software-ul este perfect pentru echipele la distanță sau agenții care lucrează de acasă.

Mai fiabil

Software-ul de telefonie vă poate ajuta să oferiți o experiență a serviciilor mai bună clienților dvs. datorită funcțiilor avansate precum înregistrarea apelurilor, opțiunile de a apela înapoi, înregistrarea apelurilor și multe altele.

Caracteristicile software-ului de telefonie LiveAgent

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară. Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de a apela înapoi. Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Înregistrări nelimitate ale apelurilor

Software-ul de telefonie LiveAgent poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent. Dacă e nevoie vreodată să accesați înregistrarea pentru asigurarea calității, pregătirea agentului, transferul tichetelor sau scopuri legale, puteți face acest lucru cu un singur click.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Suportă mai multe dispozitive de apelare

Software-ul de telefonie LiveAgent acceptă mai multe dispozitive de apelare, inclusiv:
  1. Căști
  2. Browsere
  3. Aplicații mobile
  4. Echipamente mobile
  5. Telefoane mobile

Aplicația mobilă LiveAgent

Am creat o aplicație nativă atât pentru Android, cât și pentru iOS, care se integrează perfect cu clientul dvs. web. Începeți să furnizați serviciul pentru clienți din mișcare cu software-ul telefonului dvs. portabil.
google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

De ce software-ul de telefonie LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

LiveAgent Login

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

Definition of customer engagement

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, și mesaje de pe rețelele de socializare.

get inspired

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Multilingual support in LiveAgent

Software complet multilingv

Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicație și vă permite să personalizați pe deplin fiecare caracter special sau accent de literă din aplicație.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, emailuri și alte instrumente de comunicare?

Nu aveți de ce! LiveAgent este un software unic care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș, cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră cu mai multe canale cu restul furnizorilor de pe piață.

Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd de recenzii

Upset man-illustration

Migrați astăzi la software-ul de telefonie LiveAgent

    Ce au de spus clienții noștri despre noi?

    Articole legate deSoftware de telefonie
    Un brand nu este doar un logo. Acesta merge împreună cu o bună prestare de servicii, un serviciu excelent pentru clienți, și, de asemenea, un design excepțional și marketing extraordinar.

    Brand

    Brandul puternic aduce recunoaștere, fidelizare și implicare cu clienții. Construiți un brand distinct cu tactici de branding eficiente și folosind canale de comunicare accesibile și ieftine.

    Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

    Sunete

    Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

    Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

    Programați o demonstrație

    LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

    Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

    Anexe în articole

    Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

    Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

    Time tracking

    Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x