V-ați săturat să renunțați la apeluri, să stați la cozi de așteptare și să vă simțiți frustrat? Îmbunătățiți-vă astăzi calitatea serviciilor prin implementarea software-ului de telefonie!
Software-ul telefonic asigură ca toate apelurile de intrare și de ieșire să fie autentificate, înregistrate și direcționate către agenții corespunzători din echipa dvs. de asistență pentru clienți.
Sunteți intrigat? Ar trebui să fiți! Uitați de call center, software-ul de telefonie este viitorul.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Software-ul de telefonie, cunoscut și sub numele de Voice over Internet Protocol (VoIP), folosește dispozitive cu internet pentru a efectua și a primi apeluri telefonice.
Termenul software de telefonie este folosit adesea interschimbabil cu software call center, deoarece ambele soluții funcționează utilizând aceeași tehnologie VoIP care facilitează apelurile prin conversia vocilor în semnale digitale care sunt comprimate și trimise prin internet.
În general, companiile utilizează software de telefonie, deoarece le permite să efectueze apeluri regionale și internaționale fără a plăti o avere companiilor de telecomunicații corporative. Sunteți intigrat? Consultați partenerii noștri VoIP.
Efectuați și primiți apeluri telefonice atât internaționale, cât și regionale, fără a cheltui toți banii. Tot ce trebuie să faceți este să plătiți o taxă lunară de abonament la preț local. Fără taxe suplimentare pe minut, fără taxe ascunse.
Deoarece agenții pot utiliza software-ul de telefonie pe aproape orice dispozitiv cu conexiune la internet, software-ul este perfect pentru echipele la distanță sau agenții care lucrează de acasă.
Software-ul de telefonie vă poate ajuta să oferiți o experiență a serviciilor mai bună clienților dvs. datorită funcțiilor avansate precum înregistrarea apelurilor, opțiunile de a apela înapoi, înregistrarea apelurilor și multe altele.
LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară.
Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.
LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de a apela înapoi.
Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.
LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.
Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.
Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Software-ul de telefonie LiveAgent poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent.
Dacă e nevoie vreodată să accesați înregistrarea pentru asigurarea calității, pregătirea agentului, transferul tichetelor sau scopuri legale, puteți face acest lucru cu un singur click.
Software-ul de telefonie LiveAgent acceptă mai multe dispozitive de apelare, inclusiv:
LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.
Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, și mesaje de pe rețelele de socializare.
Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicație și vă permite să personalizați pe deplin fiecare caracter special sau accent de literă din aplicație.
Nu aveți de ce! LiveAgent este un software unic care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș, cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră cu mai multe canale cu restul furnizorilor de pe piață.
Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd de recenzii
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Software-ul de telefonie este un sistem în care puteți efectua și primi apeluri prin intermediul dispozitivelor conectate la internet. Este, de asemenea, cunoscut sub numele de VoIP (Voice over Internet Protocol)
Primul pas este să creați o listă a nevoilor și preferințelor companiei dvs. în ceea ce privește sistemul. După aceea, căutați un software pe platformele de evaluare a clienților. Când căutați un software, comparați caracteristici, integrări, personalizare și ușurință în utilizare. Acest proces ar trebui să vă ajute să navigați prin diferite software-uri, precum și să decideți la care să vă abonați. Cu toate acestea, dacă încă ezitați cu privire la software, testați produsele pentru a vedea pe care îl preferați.
Un avantaj major al software-ului de telefonie sunt costurile, deoarece nu trebuie să cheltuiți resurse pe dispozitive. Următorul avantaj este accesibilitatea. Vă puteți conecta de aproape oriunde. Tot ce aveți nevoie este o conexiune la internet pentru a răspunde clienților. Mai mult, puteți reduce mesajele vocale ale companiei dvs. alegând unde și cum sună clienții dvs.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date