Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The #1 telephony software

Discover how easy it can be to provide professional call support.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Aveți nevoie de un software de telefonie fiabil?

V-ați săturat să renunțați la apeluri, să stați la cozi de așteptare și să vă simțiți frustrat? Îmbunătățiți-vă astăzi calitatea serviciilor prin implementarea software-ului de telefonie!

Software-ul telefonic asigură ca toate apelurile de intrare și de ieșire să fie autentificate, înregistrate și direcționate către agenții corespunzători din echipa dvs. de asistență pentru clienți.

Sunteți intrigat? Ar trebui să fiți! Uitați de call center, software-ul de telefonie este viitorul.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Professional built-in call center software

Ce este software-ul de telefonie?

Software-ul de telefonie, cunoscut și sub numele de Voice over Internet Protocol (VoIP), folosește dispozitive cu internet pentru a efectua și a primi apeluri telefonice.

Termenul software de telefonie este folosit adesea interschimbabil cu software call center, deoarece ambele soluții funcționează utilizând aceeași tehnologie VoIP care facilitează apelurile prin conversia vocilor în semnale digitale care sunt comprimate și trimise prin internet.

În general, companiile utilizează software de telefonie, deoarece le permite să efectueze apeluri regionale și internaționale fără a plăti o avere companiilor de telecomunicații corporative. Sunteți intigrat? Consultați partenerii noștri VoIP.

De ce utilizează înteprinderile software de telefonie?

Flower money icon

Mai puțin costisitor

Efectuați și primiți apeluri telefonice atât internaționale, cât și regionale, fără a cheltui toți banii. Tot ce trebuie să faceți este să plătiți o taxă lunară de abonament la preț local. Fără taxe suplimentare pe minut, fără taxe ascunse.

House icon

Ideal pentru munca la distanță

Deoarece agenții pot utiliza software-ul de telefonie pe aproape orice dispozitiv cu conexiune la internet, software-ul este perfect pentru echipele la distanță sau agenții care lucrează de acasă.

Stars

Mai fiabil

Software-ul de telefonie vă poate ajuta să oferiți o experiență a serviciilor mai bună clienților dvs. datorită funcțiilor avansate precum înregistrarea apelurilor, opțiunile de a apela înapoi, înregistrarea apelurilor și multe altele.

Caracteristicile software-ului de telefonie LiveAgent

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară.

Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR  personalizat care include o opțiune de a apela înapoi.

Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.

Inbound and Outbound Call Center Software

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Înregistrări nelimitate ale apelurilor

Software-ul de telefonie LiveAgent poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent.

Dacă e nevoie vreodată să accesați înregistrarea pentru asigurarea calității, pregătirea agentului, transferul tichetelor sau scopuri legale, puteți face acest lucru cu un singur click.

Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Suportă mai multe dispozitive de apelare

Software-ul de telefonie LiveAgent acceptă mai multe dispozitive de apelare, inclusiv:

  1. Căști
  2. Browsere
  3. Aplicații mobile
  4. Echipamente mobile
  5. Telefoane mobile

Aplicația mobilă LiveAgent

Am creat o aplicație nativă atât pentru Android, cât și pentru iOS, care se integrează perfect cu clientul dvs. web.

Începeți să furnizați serviciul pentru clienți din mișcare cu software-ul telefonului dvs. portabil.

mobile phone all iphone liveagent

De ce software-ul de telefonie LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

LiveAgent Login

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

Definition of customer engagement

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, și mesaje de pe rețelele de socializare.

get inspired

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Multilingual support included

Software complet multilingv

Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicație și vă permite să personalizați pe deplin fiecare caracter special sau accent de literă din aplicație.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, emailuri și alte instrumente de comunicare?

Nu aveți de ce! LiveAgent este un software unic care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș, cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră cu mai multe canale cu restul furnizorilor de pe piață.

Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd de recenzii

image person 3

Ce au de spus clienții noștri despre noi?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente despre software-ul de telefonie

Ce este software-ul de telefonie?

Software-ul de telefonie este un sistem în care puteți efectua și primi apeluri prin intermediul dispozitivelor conectate la internet. Este, de asemenea, cunoscut sub numele de VoIP (Voice over Internet Protocol)

Cum să alegeți software-ul de telefonie?

Primul pas este să creați o listă a nevoilor și preferințelor companiei dvs. în ceea ce privește sistemul. După aceea, căutați un software pe platformele de evaluare a clienților. Când căutați un software, comparați caracteristici, integrări, personalizare și ușurință în utilizare. Acest proces ar trebui să vă ajute să navigați prin diferite software-uri, precum și să decideți la care să vă abonați. Cu toate acestea, dacă încă ezitați cu privire la software, testați produsele pentru a vedea pe care îl preferați.

Care sunt avantajele software-ului de telefonie?

Un avantaj major al software-ului de telefonie sunt costurile, deoarece nu trebuie să cheltuiți resurse pe dispozitive. Următorul avantaj este accesibilitatea. Vă puteți conecta de aproape oriunde. Tot ce aveți nevoie este o conexiune la internet pentru a răspunde clienților. Mai mult, puteți reduce mesajele vocale ale companiei dvs. alegând unde și cum sună clienții dvs.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație