Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Mesaje planificate (macrocomenzi)

Ce sunt mesajele planificate?

Mesajele planificate, cunoscute și sub numele de macrocomenzi, sunt răspunsuri predeterminate sub formă de text. Acestea sunt scrise în avans și pot fi implementate cu un singur clic sau cu o apăsare de tastă. De regulă, sunt utilizate pentru a răspunde la întrebări frecvente.

Mesaje planificate
Exemplu de mesaje planificate

Cum diferă mesajele planificate de răspunsurile predefinite?

În pofida scopurilor similare ale acestora, mesajele planificate și răspunsurile predefinite sunt două caracteristici distincte.

Răspunsurile predefinite diferă de mesajele planificate în trei moduri:

  • Mesajele planificate pot stoca doar o secvență scurtă de text
  • La crearea unui răspuns predefinit, puteți stabili subiectul unui mesaj de poștă electronică
  • Răspunsurile predefinite pot conține anexe

Cine folosește mesaje planificate?

În general, mesajele planificate sunt folosite de către agenții de servicii pentru clienți și reprezentanții de asistență tehnică. Mai sunt folosite și de agenți de vânzări și comercianți. Totuși, oricare persoană care comunică frecvent prin intermediul internetului și caută o modalitate mai rapidă de a răspunde la întrebări poate beneficia de încorporarea acestora în fluxul de lucru.

Mesaje planificate (macrocomenzi)

Acceptă LiveAgent replici planificate pe toate canalele?

Utilizatorii LiveAgent pot răspunde la întrebări cu replici planificate pe următoarele canale:

  • Poștă electronică
  • Conversații directe
  • Tichete trimise prin portalul pentru clienți
  • Forumuri
  • Păreri și sugestii
  • Facebook Messenger
  • Articole pe Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Cum se creează replici planificate

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Dați clic pe Automatizare.
  4. Dați clic pe Mesaje planificate.
  5. Dați clic pe Creare mesaj.
mesaje planificate

6. Faceți-vă mesajele planificate să fie ușor de recunoscut prin definirea unui cuvânt-cheie. Când veți avea nevoie de mesaj, cuvântul-cheie îl va face mai ușor de găsit. De exemplu, dacă mesajul planificat este despre politica de livrare, cuvântul-cheie poate fi „livrare”.

7. Tastați mesajul planificat. 8. Selectați care departamente și agenți vor putea utiliza mesajul planificat. 9. Dați clic pe Creare.

crearea unui mesaj planificat

Cum se editează replicile planificate

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Dați clic pe Automatizare.
  4. Dați clic pe Mesaje planificate.
  5. Dați clic pe un mesaj existent.
  6. Editați mesajul după preferințe.
  7. Dați clic pe Salvare.

Ștergerea mesajelor planificate

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Dați clic pe Automatizare.
  4. Dați clic pe Mesaje planificate.
  5. Găsiți mesajul pe care vreți să îl ștergeți.
  6. Dați clic pe pictograma în formă de tomberon din partea dreaptă a mesajului.
ștergerea unui mesaj planificat

7. Va apărea un dialog de confirmare. Confirmați-vă alegerea dând clic pe Da.

Exemple de replici planificate

LiveAgent vă permite să creați un număr nelimitat de mesaje planificate.

Mesajele standard de sistem includ:

  • Vă mai pot ajuta cu altceva?
  • Îmi puteți da adresa de poștă electronică la care să vă pot contacta?
  • Aveți alte întrebări cu care v-aș putea ajuta?
  • Nu ezitați să ne contactați dacă aveți nevoie de ajutor sau mai multe informații
  • Salut, colegul meu își termină tura, așa că preiau eu această conversație. Vă rog să-mi acordați un moment pentru a mă pune la curent.
  • Să aveți o zi frumoasă.
  • Cum vă pot ajuta?
  • Îmi pare rău pentru răspunsurile târzii, însă am mai mulți clienți activi.
  • Voi face tot ceea ce pot pentru a vă ajuta.
  • Urmează să închid această conversație. Vă rugăm să ne contactați dacă mai aveți întrebări. Vă mulțumesc.
  • Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să ne spuneți.
  • Vă mulțumim pentru înțelegere.
  • Cu plăcere.

Totuși, acesta este doar punctul de pornire (îndeosebi pentru conversațiile directe). Puteți crea un număr nelimitat de mesaje personalizate mai bine potrivite pentru poștă electronică, rețele sociale, aplicații de mesagerie sau răspunsuri din baza de cunoștințe.

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ce tip de mesaje planificate ar trebui create?

Mesajele planificate au rolul de a vă ajuta. Acestea trebuie să reprezinte un instrument care facilitează comunicarea. Prin urmare, pentru a determina ce tipuri de mesaje ar trebui să creați, gândiți-vă la ce fel de întrebări și solicitări răspundeți în fiecare zi.

Dacă nu vă puteți gândi la cele mai comune întrebări, uitați-vă prin programul informatic de birou de asistență. Căutați prin conversațiile directe din trecut, mesajele de poștă electronică, rețelele sociale și tichetele din baza de cunoștințe pentru a determina care fraze se vor dovedi cele mai utile de adăugat la lista cu mesaje planificate.

Atunci când creați mesaje asigurați-vă că alipiți fiecărui răspuns un cuvânt-cheie relevant, astfel încât să fie mai ușor de găsit odată ce lista devine prea lungă să mai afișeze toate mesajele disponibile.

Cum puteți beneficia de implementarea mesajelor planificate în fluxul de lucru?

Replicile planificate sunt benefice atât pentru clienți, cât și pentru agenți. Acestea pot crește satisfacția, profitabilitatea și productivitatea.

Timpuri de răspuns mai rapide și satisfacție mai mare a clienților

Mulțumită replicilor planificate, clienții pot primi răspunsuri la întrebări în doar câteva secunde. Furnizarea de servicii rapide și eficiente vă va diferenția afacerea și vă va menține clienții fideli și mulțumiți.

Eficiență sporită a agenților

Replicile planificate permit agenților de asistență să soluționeze mai multe solicitări în mai puțin timp. De exemplu, să presupunem că agentul obișnuit poate răspunde la zece tichete pe oră. Cu replicile planificate adăugate în ecuație, acesta ar trebui să răspundă la și mai multe solicitări, întrucât numărul de cuvinte de tastat este redus semnificativ.

Rapoarte de agent în programul informatic de birou de asistență – LiveAgent

Agenții sunt mai puțin predispuși să devină epuizați

Răspunsurile individuale la întrebările clienților sunt întotdeauna apreciate, dar nu foarte eficiente. Scrierea aceluiași răspuns în mod repetat nu numai că este o activitate anostă, dar poate duce și la obosirea agentului.

Majoritatea agenților de asistență clienți doresc să simtă că munca lor contează și că face diferența. Tastând același răspuns la nesfârșit, aceștia se pot plictisi, pot deveni frustrați și pot acorda mai puțină atenție detaliilor.

Cu toate acestea, prin implementarea replicilor planificate, aceștia pot soluționa rapid întrebările frecvente și pot trece la alte întrebări mai dificile care necesită o gândire critică. Ca atare, utilizarea mesajelor planificate este cea mai bună metodă de a preveni epuizarea agenților și de a vă asigura că agenții rămân implicați și mulțumiți de munca lor.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Resurse din baza de cunoștințe

Descoperiți cum mesajele planificate vă pot îmbunătăți serviciul de asistență. Aflați totul despre acestea consultând articolele din baza noastră de cunoștințe, articolele de pe blog, precum și paginile academiei și glosarului.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să răspundeți întrebărilor frecvente cu un singur clic?

Maximizați eficiența agenților prin crearea de mesaje planificate pentru fiecare întrebare frecventă primită. Încercați astăzi funcția cu perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt mesajele planificate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mesajele planificate, cunoscute și sub numele de macrocomenzi, sunt răspunsuri predeterminate sub formă de text. Acestea sunt scrise în avans și pot fi implementate cu un singur clic sau cu o apăsare de tastă. De regulă, sunt utilizate pentru a răspunde la întrebări frecvente.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum diferă mesajele planificate de răspunsurile predefinite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsurile predefinite diferă de mesajele planificate în trei moduri: mesajele planificate pot stoca doar o secvență scurtă de text, iar la crearea unui răspuns predefinit, puteți stabili subiectul unui mesaj de poștă electronică.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cine folosește mesaje planificate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În general, mesajele planificate sunt folosite de către agenții de servicii pentru clienți și reprezentanții de asistență tehnică. Mai sunt folosite și de agenți de vânzări și comercianți. Totuși, oricare persoană care comunică frecvent prin intermediul internetului și caută o modalitate mai rapidă de a răspunde la întrebări poate beneficia de încorporarea acestora în fluxul de lucru.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație