Ce este o macrocomandă?
Pot exista anumite acțiuni pe care echipa de asistență le repetă în permanență. Pentru a le economisi timp, puteți crea răspunsuri sau acțiuni pregătite și permiteți echipei dvs. să le folosească în loc să treacă de fiecare dată prin întregul proces.
Macro-urile (sau răspunsurile predefinite) reprezintă o modalitate rapidă de a răspunde nevoilor clienților dvs. De asemenea, acestea vă ajută să obțineți coerență în răspunsurile oferite de diferiți membri ai echipei de asistență.
Aflați mai multe despre Mesaje predefinite în LiveAgent
Frequently Asked Questions
Ce este o macrocomandă?
O macro este un șablon de mesaj care urmează să fie trimis atunci când un client primește un tichet de asistență corespunzător. Datorită macro-urilor, vă puteți automatiza munca, deoarece vă permit să dați răspunsuri repetate. Agentul nu trebuie să creeze un mesaj nou de fiecare dată.
Merită să folosiți macrocomenzi?
Este necesară utilizarea de macrocomenzi. Acestea ușurează cu siguranță munca și economisesc timp. Acestea vă permit să vă automatizați munca, deoarece nu trebuie să tastați același mesaj de mai multe ori, de fiecare dată când un client vine cu aceeași întrebare. datorită lor, clientul primește un răspuns aproape imediat la întrebarea sa.
LiveAgent oferă macro-uri?
LiveAgent oferă macro-uri. Mesajele predefinite vă permit să răspundeți rapid la solicitări obișnuite cu un răspuns standard. În loc să scrieți un răspuns, folosiți un mesaj predefinit care spune clientului cum să rezolve problema.
Notă de expert
Macrocomanda este o modalitate rapidă și eficientă de a economisi timp și a permite echipei de asistență să răspundă rapid la solicitările obișnuite folosind un set predefinit de acțiuni pregătite. Utilizarea macrocomenzilor poate îmbunătăți eficiența și coerența răspunsurilor oferite de către echipa de asistență.
