Câmpuri de tichet

Ce sunt câmpurile de tichet?

Câmpurile de tichet conțin date despre tichete. De regulă, agenții de asistență le folosesc pentru a aduna și stoca informații suplimentare despre clienți specifici și solicitările acestora. De exemplu, atunci când un client vă contactează cu referire la o problemă legată de comanda sa, îi puteți memora codul de identificare a comenzii într-un câmp personalizat de tichet pentru consultare ulterioară.

Câmpuri de tichet în programul informatic de gestionare a tichetelor pentru birouri de asistență – LiveAgent

Prin crearea unui câmp personalizat, fiecare agent de asistență va putea vizualiza informațiile esențiale aferente acelui tichet, aspect care poate accelera răspunsurile de urmărire și îmbunătăți calitatea serviciilor la modul general.

Ce fel de informații pot fi stocate în câmpurile de tichet?

Cu programul informatic de birou de asistență LiveAgent, posibilitățile sunt nelimitate. De exemplu, puteți crea câmpuri personalizate nelimitate pentru tichete cu mai multe opțiuni de formatare pentru introducerea datelor.

Tipuri de câmpuri de tichet

  • Casetă de text (introducere de text)
  • Casetă de listă (meniu derulant cu o listă de opțiuni)
  • Casetă de selectare (o casetă mică care trebuie bifată)
  • Grup de casete de selectare (utilizatorii pot bifa mai multe casete)
  • Adresă poștală (format de adresă poștală)

Opțiunile validatorului pot garanta că toate datele introduse în câmpurile de tichet personalizate sunt corecte.

Opțiunile validatorului

  • Fără validator
  • Expresie regulată personalizată (acesta\s+este\s+text)
  • Număr întreg (care poate fi pozitiv, negativ sau zero)
  • Zecimală (un număr neîntreg, cum ar fi 2,25 sau 1,6)
  • Șir alfanumeric (litere și numere)
  • Șir alfanumeric cu spații
  • Adresă web/URL (https://www.liveagent.ro)
  • IPv4 sau IPv6 (192.0. 2.146 sau 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • Adresă de poștă electronică (hello@liveagent.ro)
  • Număr de card de credit (1234-4567-7891-2345)
  • Număr de telefon din SUA (888-257-8754)
  • Număr de telefon internațional (+421 2 33 456 826)
  • Formate de dată (AAAA-LL-zz sau AAAA/LL/zz sau zz-LL-AAAA)
  • Format de oră (HH:MM)
  • Cod numeric personal (1900230445566)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Exemplu de câmpuri de tichet

Nu știți ce fel de câmpuri de tichet ar putea fi utile? Inspirați-vă din exemplele noastre.

  • Cod de identificare a comenzii
  • Număr de card de credit
  • Cod numeric personal
  • Scor de credit
  • Cod promoțional defectuos
  • Motivul rambursării
  • Pagină de internet
  • Nume de cont
  • Gen și pronume
câmpuri de tichet

Cum se creează câmpuri de tichete

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare.
  3. Dați clic pe Sistem.
  4. Dați clic pe Câmpuri de tichet.
  5. Dați clic pe butonul portocaliu Creare de lângă bara de căutare.
  6. Setați un nume de cod pentru câmpul personalizat de tichet. De exemplu, ar putea fi „cod_comandă” sau „rambursare”. Rețineți că în cod sunt permise doar litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu se pot utiliza spații.
  7. Denumiți-vă câmpul de tichet personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Cod de identificare a comenzii” sau „Motivul rambursării” fără niciun fel de restricții de formatare.
  8. Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. De exemplu, puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.
crearea unui câmp de tichet

Opțional: Dați clic pe descriere și introduceți o descriere pentru câmpul de tichet personalizat. Dumneavoastră și personalul dumneavoastră puteți afla detalii suplimentare despre câmpul de tichet după ce citiți explicația.

  1. Dați clic pe opțiunea Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de tichet să fie întotdeauna vizibil în panoul cu informații al tichetului.
  2. Dați clic pe Creare.

Unde se află câmpurile de tichet înăuntrul sistemului de vizualizare a tichetelor?

Puteți găsi câmpurile de tichet în colțul din dreapta jos al ecranului pe măsură ce lucrați pe un tichet. Pictograma pentru câmpuri vă va ajuta să le găsiți.

câmpuri de tichet în vizualizarea tichetelor

Adăugarea sau crearea de câmpuri înăuntrul tichetelor

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Tichete.
  3. Selectați un tichet dând clic pe acesta.
  4. Dați clic pe opțiunea Câmpuri din colțul din dreapta jos al ecranului.
  5. Dați clic pe Adăugare câmp.
  6. Urmați pașii 6-10 din instrucțiunile de mai sus.
  7. Completați câmpul de tichet tocmai creat.
  8. Dați clic pe Salvare.
adăugarea unui nou câmp de tichet în vizualizarea tichetelor

Ștergerea câmpurilor de tichet personalizate

Pentru a șterge un câmp personalizat dintr-un tichet, dați clic pe pictograma în formă de tomberon aflată lângă acesta. Alternativ, dacă vreți să ștergeți în totalitate un câmp de tichet personalizat (și să îl eliminați din toate tichetele):

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare.
  3. Dați clic pe Sistem.
  4. Dați clic pe Câmpuri de tichet.
  5. Găsiți câmpul de tichet pe care vreți să îl ștergeți și dați clic pe pictograma în formă de tomberon.
  6. Dați clic pe Da din dialogul de confirmare.
ștergerea unui câmp de tichet

Ce beneficii aduc câmpurile de tichet personalizate?

Câmpurile personalizate pentru tichete vă pot ajuta să furnizați servicii mai bune. Având la îndemână toate informațiile esențiale din tichete, veți putea oferi clienților asistență rapidă, competentă și personalizată. În plus, informațiile clienților vor fi disponibile tuturor agenților de asistență, ceea ce va facilita transferul de tichete fără probleme.

De exemplu, să presupunem că unui agent îi este atribuit un tichet deschis care conține un fir lung de comunicare. Cu ajutorul câmpurilor personalizate pentru tichete, agentul poate identifica cu ușurință informațiile esențiale, în loc să parcurgă tot firul tichetului pentru a le găsi.

Să presupunem că clientul dorește să fie ținut la curent privind progresul rambursării sale. În loc să fie nevoiți să parcurgă mesajele anterioare pentru a găsi codul de identificare a comenzii sau, mai rău, să îl ceară din nou clientului, agenții pot avea aceste informații ușor accesibile cu ajutorul câmpurilor personalizate pentru tichete.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Resurse din baza de cunoștințe

Sunteți gata să creați câmpuri personalizate nelimitate pentru tichete?

Creați câmpuri unice pentru tichete (cum ar fi cod de identificare a comenzii sau consimțământ RGPD) pentru a oferi clienților cele mai bune experiențe posibile. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile chiar astăzi. Nu este necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt câmpurile de tichet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Câmpurile de tichet conțin date despre tichete. De regulă, agenții de asistență le folosesc pentru a aduna și stoca informații suplimentare despre clienți specifici și solicitările acestora. De exemplu, atunci când un client vă contactează cu referire la o problemă legată de comanda sa, îi puteți memora codul de identificare a comenzii într-un câmp personalizat de tichet pentru consultare ulterioară.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce beneficii aduc câmpurile de tichet personalizate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Câmpurile personalizate pentru tichete vă pot ajuta să furnizați servicii mai bune. Având la îndemână toate informațiile esențiale din tichete, veți putea oferi clienților asistență rapidă, competentă și personalizată.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce fel de informații pot fi stocate în câmpurile de tichet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cu programul informatic de birou de asistență LiveAgent, posibilitățile sunt nelimitate. De exemplu, puteți crea câmpuri personalizate nelimitate pentru tichete cu mai multe opțiuni de formatare pentru introducerea datelor.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație