Ce este un ID de tichet?
Identificatorul tichetului este un număr de referință care constă dintr-o succesiune de numere și litere mari. Fiecare identificator este format din 11 caractere și are formatul XXX-XXXXX-XXX.
De fiecare dată când un ID de tichet este utilizat în LiveAgent, f.x. într-o notă sau într-un chat intern, este conectat automat la hyperlink pentru confortul dvs. Dacă ID-ul tichetului A este menționat în nota tichetului B, acesta este menționat automat și în tichetul A.

Cum puteți utiliza un ID de tichet?
ID-ul tichetelor vă permite să găsiți mai ușor anumite tichete, fără a fi nevoie să căutați prin sistemul de asistență. Prin urmare, puteți comenta sau afla rapid starea problemei clienților dvs. Aceste ID-uri sunt extrem de utile deoarece elimină confuzia și economisesc tone de timp pentru agenți.
Ce este un tichet?
Un tichet este o cerere de serviciu de la un utilizator final. Cererile de servicii pot proveni dintr-o multitudine de canale de comunicare. De exemplu prin e-mail, chat-ul live, rețele sociale sau chiar prin telefon. De fiecare dată când intră o nouă comunicare cu clienții, software-ul de ticketing convertește automat interacțiunea într-un tichet de asistență cu un ID.
Funcțiile tichetelor de asistență:
ID-ul tichetului
Identificați imediat solicitarea clientului cu un ID de tichet. Pur și simplu, adăugați informații sau vedeți starea tichetului unui client.
Fazele tichetului
Nu pierdeți niciodată firul întrebărilor clienților dvs. cu funcția de fază a tichetului. Fazele tichetului pot fi afișate ca; Deschis, Nou, Închis etc.
Distribuirea automată a tichetelor
Pentru a avea un serviciu eficient pentru clienți, trebuie să împărțiți pe bună dreptate numărul de tichete, apeluri, chaturi pe care fiecare reprezentantul de asistență le primește în timpul schimbului. Ca urmare, puteți preveni epuizarea agentului și puteți crește eficiența generală. Distribuirea automată a tichetelor vă permite exact acest lucru. Puteți defini cantitatea, precum și o pauzele pe care agentul ar trebui să le îndeplinească pe parcursul zilei.
Proprietate tichetelor de suport – Responsabilitate
Dispunerea unui software de ticketing centralizat pentru agenții dvs. de suport pentru clienți este un sistem util din mai multe motive. Nu numai că puteți vedea rapoarte de performanță ale agenților, dar puteți vedea și care agent s-a ocupat de un anumit tichet. Acest lucru împiedică mai mulți agenți să lucreze la aceeași problemă cu clienții. Mai mult, puteți detecta cu ușurință cine a fost responsabil pentru o anumită problemă a clientului. De asemenea, dacă trebuie să transferați clientul către un alt departament, puteți schimbați cu ușurință agentul tichetului. Drept urmare, nu veți auzi niciodată: „Nu știam că este responsabilitatea mea”.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent -Ticketing.
Ce este software-ul de ticketing?
Software-ul de ticketing este un program utilizat de echipele de asistență pentru a eficientiza și gestiona comunicările cu clienții. LiveAgent este un software de ticketing care aduce claritate și eficiență asistenței pentru clienți. Găzduiește toate comunicările cu clienții ca tichete într-un singur inbox..
De exemplu; E-mail, apeluri, postări pe rețelele sociale, chat-ul live și multe altele. Având toate întrebările clienților într-un singur inbox universal, este ușor să localizați toate datele și interacțiunile clienților.
Alte caracteristici extraordinare:
Pentru a afla mai multe, citiți LiveAgent – Software de ticketing.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Ce este un ID de tichet?
Identificatorul tichetului este un număr de referință care constă dintr-o succesiune de numere și litere mari. Este format din 11 caractere și are formatul: XXX-XXXXX-XXX.
Pentru ce sunt utilizate ID-uri de tichet?
ID-ul tichetului face ușor să găsiți tichete specifice fără a căuta în sistemul de asistență. Acest lucru vă permite să comentați rapid sau să vă informați despre starea problemei clientului. Acestea vă permit să eliminați neînțelegerile și să economisiți timp.
Sunt utilizate ID-urile de tichet în LiveAgent?
ID-urile tichetelor sunt utilizate în LiveAgent. Fiecare bilet are propriul identificator. Acest lucru vă permite să găsiți cu ușurință anumite tichete.
Expert note
ID-ul tichetului este un număr de referință care ajută la găsirea anumitor tichete în mod eficient în LiveAgent.

LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienților, telefonie VoIP, autoservire și gestiunea reclamațiilor, precum și o gamă largă de integrări și asistență tehnică. Utilizarea chatului live facilitează schimbul de informații, iar desemnații sunt reprezentanți ai clienților responsabili pentru un anumit tichet. Agentii gestioneaza serviciul de asistenta pentru clienti in companii si au abilitatile necesare pentru a rezolva problemele si pentru a intelege aspectele relevante pentru clienti. LiveAgent are și opțiunea de demo gratuit, precum și opțiunea de a crea un cont și de a începe trial-ul gratuit.
În articolul dat se prezintă caracteristicile LiveAgent, un software pentru serviciul clienților. Printre acestea se numără etichetele, folosite pentru organizarea și categorisirea tichetelor din biroul de asistență, și integrările diferitelor sisteme necesare în serviciile pentru clienți. De asemenea, se menționează opțiunea de migrare a datelor spre LiveAgent și se oferă informații despre companie și parteneri. Un număr de contact și modalități de a afla mai multe despre software sunt furnizate la sfârșitul paginii.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
LiveAgent oferă o gamă largă de servicii de gestionare a clienților, inclusiv software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și software pentru centrele de apeluri. Compania are parteneri de încredere și oferă programe de afiliere și parteneriate. Mai mult, LiveAgent este ușor de utilizat, are prețuri avantajoase și oferă integrări și alternative. Potențialii clienți pot solicita informații prin portalul de asistență LiveAgent sau contactând compania. Rezolvarea la timp a tichetelor este cheia pentru a menține clienții mulțumiți și pentru a respecta acordurile din contract. Etichetele ajută la organizarea și categorisirea tichetelor, ceea ce îmbunătățește eficiența agenților și scurtează timpul de răspuns. Tichetele în așteptare reprezintă unul pentru care agentul are nevoie de timp sau informații suplimentare pentru a-l rezolva. Lista tichetelor în așteptare poate fi verificată și filtrată în secțiunea de tichete.