Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ID-ul tichetului

Ce este un ID de tichet?

Identificatorul tichetului este un număr de referință care constă dintr-o succesiune de numere și litere mari. Fiecare identificator este format din 11 caractere și are formatul XXX-XXXXX-XXX.

De fiecare dată când un ID de tichet este utilizat în LiveAgent, f.x. într-o notă sau într-un chat intern, este conectat automat la hyperlink pentru confortul dvs. Dacă ID-ul tichetului A este menționat în nota tichetului B, acesta este menționat automat și în tichetul A.

ID-ul tichetului în LiveAgent

Cum puteți utiliza un ID de tichet?

ID-ul tichetelor vă permite să găsiți mai ușor anumite tichete, fără a fi nevoie să căutați prin sistemul de asistență. Prin urmare, puteți comenta sau afla rapid starea problemei clienților dvs. Aceste ID-uri sunt extrem de utile deoarece elimină confuzia și economisesc tone de timp pentru agenți.

Ce este un tichet?

Un tichet este o cerere de serviciu de la un utilizator final. Cererile de servicii pot proveni dintr-o multitudine de canale de comunicare. De exemplu prin e-mail, chat-ul live, rețele sociale sau chiar prin telefon. De fiecare dată când intră o nouă comunicare cu clienții, software-ul de ticketing convertește automat interacțiunea într-un tichet de asistență cu un ID.

Funcțiile tichetelor de asistență:

ID-ul tichetului

Identificați imediat solicitarea clientului cu un ID de tichet. Pur și simplu, adăugați informații sau vedeți starea tichetului unui client.

Fazele tichetului

Nu pierdeți niciodată firul întrebărilor clienților dvs. cu funcția de fază a tichetului. Fazele tichetului pot fi afișate ca; Deschis, Nou, Închis etc.

Distribuirea automată a tichetelor

Pentru a avea un serviciu eficient pentru clienți, trebuie să împărțiți pe bună dreptate numărul de tichete, apeluri, chaturi pe care fiecare reprezentantul de asistență le primește în timpul schimbului. Ca urmare, puteți preveni epuizarea agentului și puteți crește eficiența generală. Distribuirea automată a tichetelor vă permite exact acest lucru. Puteți defini cantitatea, precum și o pauzele pe care agentul ar trebui să le îndeplinească pe parcursul zilei.

Proprietate tichetelor de suport – Responsabilitate

Dispunerea unui software de ticketing centralizat pentru agenții dvs. de suport pentru clienți este un sistem util din mai multe motive. Nu numai că puteți vedea rapoarte de performanță ale agenților, dar puteți vedea și care agent s-a ocupat de un anumit tichet. Acest lucru împiedică mai mulți agenți să lucreze la aceeași problemă cu clienții. Mai mult, puteți detecta cu ușurință cine a fost responsabil pentru o anumită problemă a clientului. De asemenea, dacă trebuie să transferați clientul către un alt departament, puteți schimbați cu ușurință agentul tichetului. Drept urmare, nu veți auzi niciodată: „Nu știam că este responsabilitatea mea”.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent -Ticketing.

Ce este software-ul de ticketing?

Software-ul de ticketing este un program utilizat de echipele de asistență pentru a eficientiza și gestiona comunicările cu clienții. LiveAgent este un software de ticketing care aduce claritate și eficiență asistenței pentru clienți. Găzduiește toate comunicările cu clienții ca tichete într-un singur inbox..

De exemplu; E-mail, apeluri, postări pe rețelele sociale, chat-ul live și multe altele. Având toate întrebările clienților într-un singur inbox universal, este ușor să localizați toate datele și interacțiunile clienților.

Alte caracteristici extraordinare:

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Pentru a afla mai multe, citiți LiveAgent – Software de ticketing.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Întrebări frecvente

Ce este un ID de tichet?

Identificatorul tichetului este un număr de referință care constă dintr-o succesiune de numere și litere mari. Este format din 11 caractere și are formatul: XXX-XXXXX-XXX.

 

Pentru ce sunt utilizate ID-uri de tichet?

ID-ul tichetului face ușor să găsiți tichete specifice fără a căuta în sistemul de asistență. Acest lucru vă permite să comentați rapid sau să vă informați despre starea problemei clientului. Acestea vă permit să eliminați neînțelegerile și să economisiți timp.

 

Sunt utilizate ID-urile de tichet în LiveAgent?

ID-urile tichetelor sunt utilizate în LiveAgent. Fiecare bilet are propriul identificator. Acest lucru vă permite să găsiți cu ușurință anumite tichete.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație