Ce este sistemul de ticketing?
Un sistem de biletare este o parte esențială a software-ului de birou de asistență, care permite reprezentanților clienților să fie eficienți și organizați. Un sistem de ticketing primește o cerere de asistență a clienților și creează automat un ticket. Apoi, un anumit agent este responsabil pentru rezolvarea biletului. În sistemul de ticketing, puteți gestiona și responsabilitățile de ticketing.
Sistemul de bilete este foarte util pentru fiecare personal din serviciul clienți. Acest sistem de gestionare are, de asemenea, un impact asupra costurilor, vânzărilor, veniturilor, satisfacției clienților și economisește foarte mult timp.

Frequently asked questions
Cum definiți un sistem de ticketing?
Sistemul de ticketing este un instrument de management care procesează și catalogează trimiterile clienților. Este o parte esențială a software-ului de birou de asistență și permite reprezentanților serviciului pentru clienți să fie eficienți și organizați.
Fiecare companie are nevoie de un sistem de ticketing?
Dacă vindeți produse sau servicii și doriți să contați pe piață și să puteți concura cu alte companii, veți avea nevoie de un sistem de ticketing. Vă permite să automatizați munca, să organizați notificări, să efectuați servicii eficiente, să stabiliți priorități în sarcini și să transferați cu ușurință bilete între agenți.
LiveAgent este un sistem de ticketing?
LiveAgent este un sistem de ticketing. Urmărește și convertește automat toate cererile clienților în bilete, indiferent de canalul de comunicare. Interfața este intuitivă și permite o operare eficientă.
- Sistem de Ticketing IT (Explicații)
- Importanța ticketing-ului - LiveAgent
- Ce este un sistem de ticketing? (+Beneficii) | LiveAgent
- Cele mai bune practici și trucuri în ce privește sistemul de ticketing [Listă]
- Repere în materie de ticketing - LiveAgent
- Software gratuit de ticketing - LiveAgent
- Ticketing-ul Telefonic (Explicat)
- Sistem de ticketing de asistență (Explicații)