Ce este un sistem de ticketing IT?
Sistemul de ticketing IT este o parte a unui help desk care facilitează clienților dvs. obținerea de ajutor și agenților dvs. furnizarea unui răspuns rapid. Atunci când clienții vă pot trimite un e-mail, pot discuta cu agenții dvs. prin chat live sau se pot conecta cu compania dvs. prin alte canale – toate comunicările sunt stocate în tichete. Sistemul de ticketing IT gestionează toate tichetele, astfel încât ajută personalul dvs. de servicii pentru clienți să rămână organizat și eficient.
Frequently Asked Questions
Ce este un sistem de ticketing IT?
Un sistem de ticketing IT este un sistem care permite organizațiilor să își rezolve cererile de asistență IT internă prin gestionarea și eficientizarea procesului de rezolvare a problemelor. Agenții se ocupă de elemente individuale numite tichete, care vă permit să aflați despre problema cu care se confruntă utilizatorul.
Cum funcționează un sistem de ticketing IT?
Sistemul de ticketing IT funcționează prin crearea unui tichet care înregistrează interacțiunile cu cererile de asistență sau de servicii. Agentul are acces la tichet și, astfel, are acces la comunicare într-un fir continuu. În acest fel, dacă un agent sau un client dorește să aducă în discuție ceva ce a apărut cu câteva fire de discuție înainte, o poate face fără nicio problemă. De asemenea, ajută la revenirea la poveste într-un mod facil.
Cum arată sistemul de ticketing IT în LiveAgent?
Sistemul de ticketing IT de la LiveAgent este disponibil într-un singur panou, la fel ca și celelalte instrumente oferite de LiveAgent. Datorită acestuia, aveți acces la o căsuță de primire universală, solicitările sunt grupate în tichete, puteți verifica cu ușurință istoricul contactelor unui anumit client și rapoarte care vă permit să analizați activitățile de până acum.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.