Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sistem de ticketing IT

Ce este un sistem de ticketing IT?

Sistemul de ticketing IT este o parte a unui help desk care facilitează clienților dvs. obținerea de ajutor și agenților dvs. furnizarea unui răspuns rapid. Atunci când clienții vă pot trimite un e-mail, pot discuta cu agenții dvs. prin chat live sau se pot conecta cu compania dvs. prin alte canale – toate comunicările sunt stocate în tichete. Sistemul de ticketing IT gestionează toate tichetele, astfel încât ajută personalul dvs. de servicii pentru clienți să rămână organizat și eficient.

Sistem de ticketing IT

Întrebări frecvente

Ce este un sistem de ticketing IT?

Un sistem de ticketing IT este un sistem care permite organizațiilor să își rezolve cererile de asistență IT internă prin gestionarea și eficientizarea procesului de rezolvare a problemelor. Agenții se ocupă de elemente individuale numite tichete, care vă permit să aflați despre problema cu care se confruntă utilizatorul.

 

Cum funcționează un sistem de ticketing IT?

Sistemul de ticketing IT funcționează prin crearea unui tichet care înregistrează interacțiunile cu cererile de asistență sau de servicii. Agentul are acces la tichet și, astfel, are acces la comunicare într-un fir continuu. În acest fel, dacă un agent sau un client dorește să aducă în discuție ceva ce a apărut cu câteva fire de discuție înainte, o poate face fără nicio problemă. De asemenea, ajută la revenirea la poveste într-un mod facil.

 

Cum arată sistemul de ticketing IT în LiveAgent?

Sistemul de ticketing IT de la LiveAgent este disponibil într-un singur panou, la fel ca și celelalte instrumente oferite de LiveAgent. Datorită acestuia, aveți acces la o căsuță de primire universală, solicitările sunt grupate în tichete, puteți verifica cu ușurință istoricul contactelor unui anumit client și rapoarte care vă permit să analizați activitățile de până acum.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație