Începeți | 14 zile gratuite
Vedeți cum funcționează
Reclamațiile clienților reprezintă o provocare majoră pentru serviciile de relații cu clienții cu care se confruntă orice întreprindere. Deoarece interacțiunile cu clienții implică raportarea problemelor și a altor dificultăți, a ști cum să le gestionați este cheia succesului.
Întreprinderile pot (și ar trebui) să abordeze reclamațiile clienților prin folosirea unui proces structurat de soluționare a problemelor. Dacă reușiți să gestionați corespunzător reclamațiile, acestea se pot transforma într-o oportunitate de afaceri. Prin gestionarea reclamațiilor într-un mod excepțional de bine, veți reuși să recâștigați încrederea clienților și veți putea continua să le vindeți produse și servicii. În plus, cu setul potrivit de instrumente, aveți ocazia de a transforma dificultățile clienților într-un avantaj. De exemplu, aveți posibilitatea de a începe să urmăriți problemele până la „cauza principală” și să elaborați măsuri pentru a le elimina în viitor.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent este un sistem complet de gestionare a reclamațiilor clienților care permite echipei dumneavoastră să gestioneze eficient și profesional toate situațiile provocatoare. Acesta oferă o soluție atotcuprinzătoare de birou de asistență care vă fluidizează toate canalele de comunicare, cum ar fi poșta electronică, conversațiile directe, apelurile și rețelele sociale, într-o singură căsuță de mesaje partajată a companiei.
Începeți perioada de încercare gratuită
Dacă o reclamație a unui client este gestionată corect, rezultatul pozitiv creează o conexiune emoțională puternică cu marca sau compania și îl face pe client să revină. O statistică interesantă care susține acest fapt este că oamenii sunt de două ori mai dispuși să discute cu ceilalți despre o experiență neplăcută decât despre una plăcută. În plus, cercetările suplimentare relevă faptul că este nevoie de 12 experiențe pozitive pentru a compensa o singură experiență negativă.
Capacitatea de a transforma o situație potențial frustrantă într-o interacțiune pozitivă cu clientul este o parte esențială a serviciilor pentru clienți. Prin urmare, este important să vă echipați angajații cu toate instrumentele de care au nevoie pentru a excela în domeniul serviciilor pentru clienți.
Programele informatice de gestionare a reclamațiilor sunt utilizate pentru a tratata cu ușurință problemele clienților. Acestea permit personalului din domeniul serviciilor de asistență să țină un jurnal al reclamațiilor clienților și fac posibilă categorisirea și monitorizarea reclamațiilor de la început până la final.
Programul utilizează o varietate de criterii pentru a prioritiza reclamațiile, alerta membrii echipei și aloca resursele pentru soluționarea problemelor. De asemenea, ajută la ținerea de înregistrări pentru investigațiile viitoare și analiza ulterioară.
Alegerea unui sistem de gestionare a reclamațiilor clienților potrivit nevoilor companiei dumneavoastră poate fi o activitate care necesită mult timp. Diferiți furnizori de servicii pot oferi seturi complet diferite de caracteristici și diverse modele de servicii ascunse în spatele a mesaje asemănătoare. Cum găsiți rapid soluția potrivită?
Există câteva lucruri importante de cercetat cu privire la sistemul de gestionare a reclamațiilor, înainte de a lua o decizie. Pentru confortul dumneavoastră, am alcătuit o listă cu principalele caracteristici ale sistemului virtual de reclamații pe care un program informatic bun ar trebui să le aibă.
Soluția potrivită de gestionare a reclamațiilor ar trebui să vă pună la dispoziție posibilitatea de a oferi asistență unitară și consecventă pe toate canalele (telefon, conversații directe, poștă electronică și rețele sociale)
Pentru a garanta că agenții pot procesa eficient un volum mare de solicitări ale clienților fără a compromite calitatea și viteza de soluționare, sistemele moderne avansate utilizează prioritizarea și distribuirea automată pe baza unei varietăți de parametri (sursă, subiect, categorie și altele)
Pentru a oferi clienților servicii de asistență unitare, este important ca toate înregistrările clienților să fie într-un singur loc, cu posibilitatea de a vizualiza și gestiona toate comunicările și datele clienților
Utilizarea soluției potrivite pentru gestionarea reclamațiilor poate aduce cu sine beneficii suplimentare. Unele dintre acestea, cum ar fi o rată crescută a soluționării, pot avea un impact semnificativ aproape imediat asupra fluxului de lucru și productivității angajaților. Altele, cum ar fi informațiile utile și o imagine pozitivă a mărcii, pot fi considerate beneficii pe termen lung care răspund preocupărilor strategice ale unei întreprinderi.
În cazul în care clienții trebuie să repete informațiile despre problemele lor pe măsură ce trec de la un canal de comunicare la altul, aceștia ar putea deveni frustrați. Cu toate acestea, dacă departamentul dumneavoastră de asistență are toate datele și comunicările cu clienții consolidate într-un singur loc, atunci este bine pregătit pentru a rezolva problemele clienților.
Cu ajutorul programului informatic de gestionare a reclamațiilor, reprezentanții serviciului de asistență pentru clienți au o înțelegere mult mai largă a reclamației clientului și abordează problema din unghiul potrivit. Faptul că au toate informațiile la îndemână le permite să știe cauza exactă a problemei și să verifice cu promptitudine progresul/starea acesteia înainte ca clientul să împărtășească orice fel de detalii.
Oferind tuturor celor implicați accesul la un registru de soluționare a reclamațiilor, colaborarea între persoanele din echipe diferite devine mai facilă. Ținând pe toată lumea la curent și permițând personalului să lucreze împreună la soluționarea problemei, programul informatic de gestionare a reclamațiilor asigură centralizarea comunicării și accesul rapid și ușor la informații.
Pe lângă creșterea productivității care rezultă din utilizarea unui sistem de gestionare a reclamațiilor, soluția ar trebui să ofere un pachet complet de raportare și analiză. Cu ajutorul acestor caracteristici, veți beneficia de o imagine de ansamblu a performanței serviciilor de asistență pentru clienți și veți cunoaște, de asemenea, punctele dificile ale afacerii dumneavoastră. Veți putea să trasați procesele de îmbunătățire și să identificați modelele-cheie de utilizare a serviciilor.
Soluționarea reclamațiilor clienților duce la fidelitatea față de marcă și la o profitabilitate mai mare a afacerii. Dar, mai important, o comunicare eficientă cu clienții creează legături emoționale care durează și care duc la promovarea unei imagini pozitive a companiei, a mărcilor și a produselor acesteia. În acest sens, investirea într-un sistem de gestionare a reclamațiilor are ca rezultat o reputație mai credibilă, o eficiență mai mare de păstrare a clienților și mai multe recomandări prin viu grai, care sunt esențiale pentru succesul pe termen lung al unei companii.
LiveAgent oferă o soluție completă concepută să rezolve eficient reclamațiile clienților. Cu LiveAgent, echipa dumneavoastră este bine pregătită să abordeze cu profesionalism situațiile provocatoare printr-un proces rapid și fără probleme, îmbunătățit de o tehnologie de comunicare de ultimă generație.
Dacă sunteți în căutare de un program informatic de top pentru gestionarea reclamațiilor cu scopul de a construi și menține cel mai bun mediu de servicii pentru clienți în cadrul organizației dumneavoastră, încercați LiveAgent. LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Bucurați-vă chiar astăzi de o perioadă de 14 zile de încercare gratuită pentru LiveAgent și mențineți-i fideli și fericiți chiar și pe cei mai exigenți clienți. Nu este necesar cardul bancar.
Începeți perioada de încercare gratuită
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților este un program informatic de birou de asistență care ajută reprezentanții serviciilor pentru clienți să trateze eficient problemele și solicitările clienților. În plus, programul permite agenților să răspundă la solicitările clienților pe mai multe canale dintr-o singură interfață, având ca rezultat diminuarea timpului de răspuns.
Programul informatic de gestionare a reclamațiilor combină și conectează mai multe platforme. Prin urmare, se poate ține cu ușurință evidența reclamațiilor clienților. De exemplu, prin conectarea contului de Twitter cu programul informatic de gestionare a reclamațiilor, puteți primi un tichet de fiecare dată când compania dumneavoastră este menționată într-un mesaj nou pe această rețea.
Primul și cel mai esențial pas este de acela de a asculta. Nu întrerupeți clientul și asigurați-vă că se face auzit. Următorul pas este să vă cereți scuze pentru inconveniență și să cădeți de acord dacă clientul are dreptate. Nu încercați să mințiți. Transparența este cheia atunci când gestionați reclamații. Al treilea pas este să îi spuneți că îl veți ajuta. Chiar dacă credeți că nu îl puteți ajuta, tot îi puteți oferi informațiile necesare, transfera la departamentul corect sau găsi o soluție alternativă. Toate aceste opțiuni sunt utile.
În industria automobilelor, conversațiile directe și utilizarea sistemului de conversații directe pot îmbunătăți experiența clienților. LiveAgent este un sistem care ajută companiile să gestioneze reclamațiile clienților într-un mod eficient și profesional. Sistemul de tichete pentru serviciul de asistență este util pentru a gestiona volumele mari de solicitări primite de către companii și a îmbunătăți satisfacția clienților.
Conversații directe pentru industria automobilelor
Incorporarea mai multor caracteristici intr-o singura strategie poate reduce rata de abandonare a cosului de cumparaturi si poate atrage clienti potențiali. Cu LiveAgent, puteti masura impactul conversatiilor directe asupra conversiilor si puteti genera rapoarte care dezvaluie oportunitati de imbunatatire a serviciului pentru clienti. De asemenea, LiveAgent va permite sa infiintati un forum comunitar si o baza de cunostinte pentru autoservirea clientilor. Integrarea retelelor sociale in tabloul de bord LiveAgent va permite sa raspundeti la fiecare mentiune sau recenzie. Caracteristici-cheie ale conversatiilor directe includ vizualizarea tastarii in timp real, monitorizarea comportamentului vizitatorilor si videoconversatii care ofera o experienta personalizata clientilor.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Bine ați venit la programul nostru de afiliere!
LiveAgent oferă o soluție complet centralizată pentru integrarea diverselor industrii, de la eCommerce la parteneri VoIP. De asemenea, oferă opțiuni multilingve și prezentări generale de analize. Programul de afiliere este ușor de utilizat și precis, oferind rapoarte în timp real ale vânzărilor, traficului, soldului contului și performanței generale. Bonusurile de înscriere și cookie-ul de 90 zile fac programul de afiliere atractiv pentru partenerii săi.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date