Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cel mai bun program informatic de gestionare a reclamațiilor

Gestionați reclamațiile clienților cu ușurință și echilibru.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

De ce să utilizați un program informatic de gestionare a reclamațiilor clienților?

Reclamațiile clienților reprezintă o provocare majoră pentru serviciile de relații cu clienții cu care se confruntă orice întreprindere. Deoarece interacțiunile cu clienții implică raportarea problemelor și a altor dificultăți, a ști cum să le gestionați este cheia succesului.

Întreprinderile pot (și ar trebui) să abordeze reclamațiile clienților prin folosirea unui proces structurat de soluționare a problemelor. Dacă reușiți să gestionați corespunzător reclamațiile, acestea se pot transforma într-o oportunitate de afaceri. Prin gestionarea reclamațiilor într-un mod excepțional de bine, veți reuși să recâștigați încrederea clienților și veți putea continua să le vindeți produse și servicii. În plus, cu setul potrivit de instrumente, aveți ocazia de a transforma dificultățile clienților într-un avantaj. De exemplu, aveți posibilitatea de a începe să urmăriți problemele până la „cauza principală” și să elaborați măsuri pentru a le elimina în viitor.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Aveți nevoie de un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților?

LiveAgent este un sistem complet de gestionare a reclamațiilor clienților care permite echipei dumneavoastră să gestioneze eficient și profesional toate situațiile provocatoare. Acesta oferă o soluție atotcuprinzătoare de birou de asistență care vă fluidizează toate canalele de comunicare, cum ar fi poșta electronică, conversațiile directe, apelurile și rețelele sociale, într-o singură căsuță de mesaje partajată a companiei.

Importanța reclamațiilor

Dacă o reclamație a unui client este gestionată corect, rezultatul pozitiv creează o conexiune emoțională puternică cu marca sau compania și îl face pe client să revină. O statistică interesantă care susține acest fapt este că oamenii sunt de două ori mai dispuși să discute cu ceilalți despre o experiență neplăcută decât despre una plăcută. În plus, cercetările suplimentare relevă faptul că este nevoie de 12 experiențe pozitive pentru a compensa o singură experiență negativă.

Capacitatea de a transforma o situație potențial frustrantă într-o interacțiune pozitivă cu clientul este o parte esențială a serviciilor pentru clienți. Prin urmare, este important să vă echipați angajații cu toate instrumentele de care au nevoie pentru a excela în domeniul serviciilor pentru clienți.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Utilizați un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților

Programele informatice de gestionare a reclamațiilor sunt utilizate pentru a tratata cu ușurință problemele clienților. Acestea permit personalului din domeniul serviciilor de asistență să țină un jurnal al reclamațiilor clienților și fac posibilă categorisirea și monitorizarea reclamațiilor de la început până la final.

Programul utilizează o varietate de criterii pentru a prioritiza reclamațiile, alerta membrii echipei și aloca resursele pentru soluționarea problemelor. De asemenea, ajută la ținerea de înregistrări pentru investigațiile viitoare și analiza ulterioară.

Caracteristici-cheie dintr-o privire

Alegerea unui sistem de gestionare a reclamațiilor clienților potrivit nevoilor companiei dumneavoastră poate fi o activitate care necesită mult timp. Diferiți furnizori de servicii pot oferi seturi complet diferite de caracteristici și diverse modele de servicii ascunse în spatele a mesaje asemănătoare. Cum găsiți rapid soluția potrivită?

Există câteva lucruri importante de cercetat cu privire la sistemul de gestionare a reclamațiilor, înainte de a lua o decizie. Pentru confortul dumneavoastră, am alcătuit o listă cu principalele caracteristici ale sistemului virtual de reclamații pe care un program informatic bun ar trebui să le aibă.

Group 370 icon

Soluție multicanal

Soluția potrivită de gestionare a reclamațiilor ar trebui să vă pună la dispoziție posibilitatea de a oferi asistență unitară și consecventă pe toate canalele (telefon, conversații directe, poștă electronică și rețele sociale)

Email icon

Categorisire și prioritizare

Pentru a garanta că agenții pot procesa eficient un volum mare de solicitări ale clienților fără a compromite calitatea și viteza de soluționare, sistemele moderne avansate utilizează prioritizarea și distribuirea automată pe baza unei varietăți de parametri (sursă, subiect, categorie și altele)

Statistic icon

Gestionare centralizată

Pentru a oferi clienților servicii de asistență unitare, este important ca toate înregistrările clienților să fie într-un singur loc, cu posibilitatea de a vizualiza și gestiona toate comunicările și datele clienților

Beneficii suplimentare

Utilizarea soluției potrivite pentru gestionarea reclamațiilor poate aduce cu sine beneficii suplimentare. Unele dintre acestea, cum ar fi o rată crescută a soluționării, pot avea un impact semnificativ aproape imediat asupra fluxului de lucru și productivității angajaților. Altele, cum ar fi informațiile utile și o imagine pozitivă a mărcii, pot fi considerate beneficii pe termen lung care răspund preocupărilor strategice ale unei întreprinderi.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Rată crescută de soluționare

În cazul în care clienții trebuie să repete informațiile despre problemele lor pe măsură ce trec de la un canal de comunicare la altul, aceștia ar putea deveni frustrați. Cu toate acestea, dacă departamentul dumneavoastră de asistență are toate datele și comunicările cu clienții consolidate într-un singur loc, atunci este bine pregătit pentru a rezolva problemele clienților.

Cu ajutorul programului informatic de gestionare a reclamațiilor, reprezentanții serviciului de asistență pentru clienți au o înțelegere mult mai largă a reclamației clientului și abordează problema din unghiul potrivit. Faptul că au toate informațiile la îndemână le permite să știe cauza exactă a problemei și să verifice cu promptitudine progresul/starea acesteia înainte ca clientul să împărtășească orice fel de detalii.

Colaborare eficientă

Oferind tuturor celor implicați accesul la un registru de soluționare a reclamațiilor, colaborarea între persoanele din echipe diferite devine mai facilă. Ținând pe toată lumea la curent și permițând personalului să lucreze împreună la soluționarea problemei, programul informatic de gestionare a reclamațiilor asigură centralizarea comunicării și accesul rapid și ușor la informații.

Close More
undraw report mx0a

Informații utile și funcționale

Pe lângă creșterea productivității care rezultă din utilizarea unui sistem de gestionare a reclamațiilor, soluția ar trebui să ofere un pachet complet de raportare și analiză. Cu ajutorul acestor caracteristici, veți beneficia de o imagine de ansamblu a performanței serviciilor de asistență pentru clienți și veți cunoaște, de asemenea, punctele dificile ale afacerii dumneavoastră. Veți putea să trasați procesele de îmbunătățire și să identificați modelele-cheie de utilizare a serviciilor.

O imagine mai puternică a companiei

Soluționarea reclamațiilor clienților duce la fidelitatea față de marcă și la o profitabilitate mai mare a afacerii. Dar, mai important, o comunicare eficientă cu clienții creează legături emoționale care durează și care duc la promovarea unei imagini pozitive a companiei, a mărcilor și a produselor acesteia. În acest sens, investirea într-un sistem de gestionare a reclamațiilor are ca rezultat o reputație mai credibilă, o eficiență mai mare de păstrare a clienților și mai multe recomandări prin viu grai, care sunt esențiale pentru succesul pe termen lung al unei companii.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Simplificăm gestionarea reclamațiilor

LiveAgent oferă o soluție completă concepută să rezolve eficient reclamațiile clienților. Cu LiveAgent, echipa dumneavoastră este bine pregătită să abordeze cu profesionalism situațiile provocatoare printr-un proces rapid și fără probleme, îmbunătățit de o tehnologie de comunicare de ultimă generație.

Dacă sunteți în căutare de un program informatic de top pentru gestionarea reclamațiilor cu scopul de a construi și menține cel mai bun mediu de servicii pentru clienți în cadrul organizației dumneavoastră, încercați LiveAgent. LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Bucurați-vă chiar astăzi de o perioadă de 14 zile de încercare gratuită pentru LiveAgent și mențineți-i fideli și fericiți chiar și pe cei mai exigenți clienți. Nu este necesar cardul bancar.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente privind sistemul virtual de reclamații

Ce este un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților?

Un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților este un program informatic de birou de asistență care ajută reprezentanții serviciilor pentru clienți să trateze eficient problemele și solicitările clienților. În plus, programul permite agenților să răspundă la solicitările clienților pe mai multe canale dintr-o singură interfață, având ca rezultat diminuarea timpului de răspuns.

Cum se ține cont de reclamațiile clienților?

Programul informatic de birou de asistență combină și conectează mai multe platforme. Prin urmare, se poate ține cu ușurință evidența reclamațiilor clienților. De exemplu, prin conectarea contului de Twitter cu soluția de birou de asistență, puteți primi un tichet de fiecare dată când compania dumneavoastră este menționată într-un mesaj nou pe această rețea.

Care sunt cei trei pași pentru gestionarea unei reclamații?

Primul și cel mai esențial pas este de acela de a asculta. Nu întrerupeți clientul și asigurați-vă că se face auzit. Următorul pas este să vă cereți scuze pentru inconveniență și să cădeți de acord dacă clientul are dreptate. Nu încercați să mințiți. Transparența este cheia atunci când gestionați reclamații. Al treilea pas este să îi spuneți că îl veți ajuta. Chiar dacă credeți că nu îl puteți ajuta, tot îi puteți oferi informațiile necesare, transfera la departamentul corect sau găsi o soluție alternativă. Toate aceste opțiuni sunt utile.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație