Reguli

Ce sunt regulile de automatizare?

Regulile de automatizare sunt acțiuni ale sistemului care sunt executate automat dacă sunt îndeplinite condițiile predefinite. Sunt folosite cel mai frecvent pentru transferul tichetelor către anumite departamente, adăugarea de etichete, marcarea tichetelor ca spam, sau rezolvarea tichetelor. Regulile de automatizare sunt în general disponibile în toate software-urile de asistență avansate și pot fi declanșate de acțiune, de timp sau bazate pe SLA.

Funcția-reguli-LiveAgent

Cum funcționează regulile de automatizare?

Sistemele care conțin reguli de automatizare fac verificări periodice de fond. Dacă sistemul constată că sunt îndeplinite condițiile unei anumite reguli, regula este executată automat.

De ce sunt importante regulile automate?

Regulile de automatizare sunt extrem de benefice pentru orice afacere cu volume mari de tichete deoarece pot executa sarcini banale și repetitive într-un timp scurt. Principalele avantaje ale regulilor de automatizare sunt:

  • Îmbunătățirea eficienței/ fluxului de lucru al agentului
  • Timpi de răspuns îmbunătățiți
  • Mai puțin loc pentru eroare umană
  • Costuri de asistență reduse și timp economisit
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Ce tipuri de reguli de automatizare există în LiveAgent?

Reguli de acțiune

Regulile de acțiune sunt reguli de bază declanșate de acțiune. Utilizatorii LiveAgent pot seta un declanșator și o acțiune, iar atunci când sunt îndeplinite condițiile de declanșare, acțiunea este executată. De exemplu, puteți configura o regulă care va atribui automat oricare tichet care conține cuvintele „facturare” sau „plată” către departamentul de facturare.

Crearea-regulilor-în-LiveAgent

Reguli de timp

Regulile de timp sunt condiționate de timp și, prin urmare, sunt executate numai atunci când sunt îndeplinite condițiile de timp ale regulii. De exemplu, puteți configura o regulă care va determina sistemul să urmărească automat un client dacă acesta nu a răspuns mesajului dvs. într-o anumită perioadă de timp, cum ar fi 48 de ore.

Reguli SLA

Regulile SLA pot fi aplicate numai configurării SLA și sunt legate de nivelurile SLA. Un exemplu de regulă SLA ar putea fi schimbarea nivelului SLA al unui tichet sau oprirea executării altor reguli.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Ce puteți face cu regulile de automatizare în LiveAgent?

Regulile pot fi aplicate atunci când:

  • Un tichet este creat dintr-un email
  • Un tichet este creat
  • Starea unui tichet se schimbă
  • Un tichet este transferat
  • Este adăugat un grup de mesaje offline
  • Un agent primește o evaluare
  • Se schimbă etichetele unui tichet

Condiții care pot fi aplicate regulilor

  • Subiect
  • De la
  • Copie la indigo
  • Copie la indigo nevăzută
  • Către
  • Conținut
  • Starea tichetului
  • Tichet creat (data)
  • Tichet schimbat (data)
  • Tichet șters
  • Adresa URL de referință pentru începutul tichetului
  • Prioritatea tichetului
  • Ultimul mesaj
  • Starea agentului atribuit
  • Câmp personalizat
  • Departamentul tichetului
  • Tichet atribuit către
  • Grupul de clienți
  • Creat din invitație
  • Etichetele tichetului

Acțiuni care pot fi executate de reguli

  • Transferul tichetului
  • Rezolvarea tichetului
  • Ștergerea tichetului
  • Schimbarea priorității tichetului
  • Schimbarea nivelului SLA
  • Marcare ca spam
  • Marcare ca nefiind spam
  • Eliminarea tichetului
  • Trimiterea unui răspuns
  • Schimbarea subiectului tichetului
  • Apelare URL
  • Adăugarea unei etichete
  • Ștergerea unei etichete
  • Trimiterea unui email
  • Oprirea altor reguli
  • Cerere HTTP

Cum arată în practică regulile de automatizare?

Dacă se aplică o regulă unui tichet, modificarea va fi afișată în vizualizarea detaliată a tichetului (pentru a asigura o responsabilitate clară pentru gestionarea tichetelor). Atât administratorii, cât și agenții, pot vedea modificările făcute tichetului cu reguli active.

Cum arată în practică regulile de automatizare? - App - Uploads - 2019 - 09 - Rule.png

Cum se configurează reguli în LiveAgent

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
  3. Click pe Automatizare.
  4. Click pe Reguli, Reguli de timp, sau SLA (în funcție de ce tip de regulă doriți să creați). În acest ghid de configurare, vom continua ca și cum ați selecta Reguli.
  5. Click Creare.
  6. Bifați starea Activ a căsuței de selectare.
  7. Creați un nume pentru regula dvs.
  8. Puteți lăsa necompletată secțiunea Notițe, sau puteți descrie mai detaliat regula. Acest câmp este pur și simplu pentru confortul dvs.
  9. Selectați o variabilă.
  10. Click pe Adăugați un grup de condiții.
  11. Selectați condițiile în funcție de preferințele dvs.
  12. Selectați câmpurile de acțiune în funcție de preferințele dvs.
  13. Click Salvare.
Cum se configurează reguli în LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 04 - Automation Set Up.png

Avantajele regulilor automate

Mai puțin loc pentru eroarea umană

Automatizarea este precisă — oamenii nu sunt. Eliminați orice greșeli care vă pot costa clienții, veniturile sau reputația, întrerupând intervenția umană. Cu cât asistența dvs. este mai precisă, cu atât clienții dvs. sunt mai mulțumiți.

Îmbunătățirea satisfacției clienților

Clienții mulțumiți sunt piatra de temelie a oricărei companii, deoarece afectează recomandările, recenziile online, zvonurile și vânzările. Ca atare, fiecare companie ar trebui să depună eforturi pentru a-și menține clienții fericiți cu servicii excelente, timpi rapizi de răspuns și o abordare personalizată.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Regulile de automatizare economisesc timp și bani

Vă puteți imagina că trebuie să urmăriți manual fiecare tichet fără răspuns? Aceasta nu numai că ar fi o sarcină extrem de consumatoare de timp, dar ar fi, de asemenea, foarte costisitoare și stresantă. Din fericire, software-ul de asistență, cum ar fi LiveAgent, poate executa nenumărate reguli de automatizare care vă vor economisi agenților dvs. foarte mult timp. Lăsați-ne nouă logistica, astfel încât agenții dvs. să se poată concentra asupra a ceea ce este important — cultivarea relațiilor cu clienții.

Resursele din baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre regulile de automatizare, consultați resursele bazei noastre de cunoștințe:

Youtube video: LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Sunteți gata să creați reguli de automatizare?

Descoperiți oportunități nesfârșite de automatizare cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit. Începeți testarea gratuită astăzi.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt regulile de automatizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Regulile de automatizare sunt acțiuni ale sistemului care sunt executate automat dacă sunt îndeplinite condițiile predefinite. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează regulile de automatizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistemele care conțin reguli de automatizare fac verificări periodice de fond. Dacă sistemul constată că sunt îndeplinite condițiile unei anumite reguli, regula este executată automat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce sunt importante regulile automate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Regulile de automatizare sunt extrem de benefice pentru orice afacere cu volume mari de tichete, deoarece pot executa sarcini banale și repetitive într-un timp scurt.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație