Încercare gratuită

Reguli

Ce sunt regulile de automatizare?

Regulile de automatizare sunt acțiuni ale sistemului care sunt executate automat dacă sunt îndeplinite condițiile predefinite. Sunt folosite cel mai frecvent pentru transferul tichetelor către anumite departamente, adăugarea de etichete, marcarea tichetelor ca spam, sau rezolvarea tichetelor. Regulile de automatizare sunt în general disponibile în toate software-urile de asistență avansate și pot fi declanșate de acțiune, de timp sau bazate pe SLA.

Funcția-reguli-LiveAgent

Cum funcționează regulile de automatizare?

Sistemele care conțin reguli de automatizare fac verificări periodice de fond. Dacă sistemul constată că sunt îndeplinite condițiile unei anumite reguli, regula este executată automat.

De ce sunt importante regulile automate?

Regulile de automatizare sunt extrem de benefice pentru orice afacere cu volume mari de tichete deoarece pot executa sarcini banale și repetitive într-un timp scurt. Principalele avantaje ale regulilor de automatizare sunt:

  • Îmbunătățirea eficienței/ fluxului de lucru al agentului
  • Timpi de răspuns îmbunătățiți
  • Mai puțin loc pentru eroare umană
  • Costuri de asistență reduse și timp economisit
Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ce tipuri de reguli de automatizare există în LiveAgent?

Reguli de acțiune

Regulile de acțiune sunt reguli de bază declanșate de acțiune. Utilizatorii LiveAgent pot seta un declanșator și o acțiune, iar atunci când sunt îndeplinite condițiile de declanșare, acțiunea este executată. De exemplu, puteți configura o regulă care va atribui automat oricare tichet care conține cuvintele „facturare” sau „plată” către departamentul de facturare.

Crearea-regulilor-în-LiveAgent

Reguli de timp

Regulile de timp sunt condiționate de timp și, prin urmare, sunt executate numai atunci când sunt îndeplinite condițiile de timp ale regulii. De exemplu, puteți configura o regulă care va determina sistemul să urmărească automat un client dacă acesta nu a răspuns mesajului dvs. într-o anumită perioadă de timp, cum ar fi 48 de ore.

Reguli SLA

Regulile SLA pot fi aplicate numai configurării SLA și sunt legate de nivelurile SLA. Un exemplu de regulă SLA ar putea fi schimbarea nivelului SLA al unui tichet sau oprirea executării altor reguli.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Ce puteți face cu regulile de automatizare în LiveAgent?

Regulile pot fi aplicate atunci când:

  • Un tichet este creat dintr-un email
  • Un tichet este creat
  • Starea unui tichet se schimbă
  • Un tichet este transferat
  • Este adăugat un grup de mesaje offline
  • Un agent primește o evaluare
  • Se schimbă etichetele unui tichet

Condiții care pot fi aplicate regulilor

  • Subiect
  • De la
  • Copie la indigo
  • Copie la indigo nevăzută
  • Către
  • Conținut
  • Starea tichetului
  • Tichet creat (data)
  • Tichet schimbat (data)
  • Tichet șters
  • Adresa URL de referință pentru începutul tichetului
  • Prioritatea tichetului
  • Ultimul mesaj
  • Starea agentului atribuit
  • Câmp personalizat
  • Departamentul tichetului
  • Tichet atribuit către
  • Grupul de clienți
  • Creat din invitație
  • Etichetele tichetului

Acțiuni care pot fi executate de reguli

  • Transferul tichetului
  • Rezolvarea tichetului
  • Ștergerea tichetului
  • Schimbarea priorității tichetului
  • Schimbarea nivelului SLA
  • Marcare ca spam
  • Marcare ca nefiind spam
  • Eliminarea tichetului
  • Trimiterea unui răspuns
  • Schimbarea subiectului tichetului
  • Apelare URL
  • Adăugarea unei etichete
  • Ștergerea unei etichete
  • Trimiterea unui email
  • Oprirea altor reguli
  • Cerere HTTP

Cum arată în practică regulile de automatizare?

Dacă se aplică o regulă unui tichet, modificarea va fi afișată în vizualizarea detaliată a tichetului (pentru a asigura o responsabilitate clară pentru gestionarea tichetelor). Atât administratorii, cât și agenții, pot vedea modificările făcute tichetului cu reguli active.

Reguli

Cum se configurează reguli în LiveAgent

  1. Conectați-vă la LiveAgent.
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
  3. Click pe Automatizare.
  4. Click pe Reguli, Reguli de timp, sau SLA (în funcție de ce tip de regulă doriți să creați). În acest ghid de configurare, vom continua ca și cum ați selecta Reguli.
  5. Click Creare.
  6. Bifați starea Activ a căsuței de selectare.
  7. Creați un nume pentru regula dvs.
  8. Puteți lăsa necompletată secțiunea Notițe, sau puteți descrie mai detaliat regula. Acest câmp este pur și simplu pentru confortul dvs.
  9. Selectați o variabilă.
  10. Click pe Adăugați un grup de condiții.
  11. Selectați condițiile în funcție de preferințele dvs.
  12. Selectați câmpurile de acțiune în funcție de preferințele dvs.
  13. Click Salvare.
Reguli

Avantajele regulilor automate

Mai puțin loc pentru eroarea umană

Automatizarea este precisă — oamenii nu sunt. Eliminați orice greșeli care vă pot costa clienții, veniturile sau reputația, întrerupând intervenția umană. Cu cât asistența dvs. este mai precisă, cu atât clienții dvs. sunt mai mulțumiți.

Îmbunătățirea satisfacției clienților

Clienții mulțumiți sunt piatra de temelie a oricărei companii, deoarece afectează recomandările, recenziile online, zvonurile și vânzările. Ca atare, fiecare companie ar trebui să depună eforturi pentru a-și menține clienții fericiți cu servicii excelente, timpi rapizi de răspuns și o abordare personalizată.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Regulile de automatizare economisesc timp și bani

Vă puteți imagina că trebuie să urmăriți manual fiecare tichet fără răspuns? Aceasta nu numai că ar fi o sarcină extrem de consumatoare de timp, dar ar fi, de asemenea, foarte costisitoare și stresantă. Din fericire, software-ul de asistență, cum ar fi LiveAgent, poate executa nenumărate reguli de automatizare care vă vor economisi agenților dvs. foarte mult timp. Lăsați-ne nouă logistica, astfel încât agenții dvs. să se poată concentra asupra a ceea ce este important — cultivarea relațiilor cu clienții.

Resursele din baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre regulile de automatizare, consultați resursele bazei noastre de cunoștințe:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Sunteți gata să creați reguli de automatizare?

Descoperiți oportunități nesfârșite de automatizare cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit. Începeți testarea gratuită astăzi.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt regulile de automatizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Regulile de automatizare sunt acțiuni ale sistemului care sunt executate automat dacă sunt îndeplinite condițiile predefinite. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează regulile de automatizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistemele care conțin reguli de automatizare fac verificări periodice de fond. Dacă sistemul constată că sunt îndeplinite condițiile unei anumite reguli, regula este executată automat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce sunt importante regulile automate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Regulile de automatizare sunt extrem de benefice pentru orice afacere cu volume mari de tichete, deoarece pot executa sarcini banale și repetitive într-un timp scurt.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo