Automatizări

Ce sunt automatizările?

Automatizați sarcinile obișnuite din diferite cazuri în LiveAgent. Automatizarea (Regulile) este o caracteristică perfectă, care vă permite acest lucru. Este utilizată pentru crearea de fluxuri de lucru care ajută la rezolvarea rapidă și satisfăcătoare a cazurilor. Definiți un amestec de criterii și condiții și specificați o activitate pe care ar trebui să o facă această funcție. Puteți crea o automatizare pentru mai multe cazuri diferite. Este simplu.

O automatizare aduce multe avantaje și beneficii. Vă economisește timpul. În LiveAgent vă puteți crea automatizările personalizate.

Aflați mai multe despre Reguli  (Automatizări) în LiveAgent.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă termenul automatizări?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizarea este un proces care vizează creșterea eficienței și eficacității muncii. Dacă sarcinile angajaților sunt repetitive și pot fi definite prin criterii, și definesc acțiunile exacte care trebuie îndeplinite de funcție, acestea pot fi efectuate automat. Acest lucru vă economisește timp care poate fi cheltuit cu alte activități care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce automatizări oferă LiveAgent? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent automatizează procese precum: mutarea tuturor tichetelor care conțin un anumit cuvânt într-un anumit departament, eliminarea spamului sau etichetarea, atribuirea tichetelor, trimiterea unui mesaj, serviciul de chatbot.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce înseamnă termenul automatizări?

Automatizarea este un proces care vizează creșterea eficienței și eficacității muncii. Dacă sarcinile angajaților sunt repetitive și pot fi definite prin criterii, și definesc acțiunile exacte care trebuie îndeplinite de funcție, acestea pot fi efectuate automat. Acest lucru vă economisește timp care poate fi cheltuit cu alte activități care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Ce automatizări oferă LiveAgent?

LiveAgent automatizează procese precum: mutarea tuturor tichetelor care conțin un anumit cuvânt într-un anumit departament, eliminarea spamului sau etichetarea, atribuirea tichetelor, trimiterea unui mesaj, serviciul de chatbot.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație