Ce sunt automatizările?
Automatizați sarcinile obișnuite din diferite cazuri în LiveAgent. Automatizarea (Regulile) este o caracteristică perfectă, care vă permite acest lucru. Este utilizată pentru crearea de fluxuri de lucru care ajută la rezolvarea rapidă și satisfăcătoare a cazurilor. Definiți un amestec de criterii și condiții și specificați o activitate pe care ar trebui să o facă această funcție. Puteți crea o automatizare pentru mai multe cazuri diferite. Este simplu.
O automatizare aduce multe avantaje și beneficii. Vă economisește timpul. În LiveAgent vă puteți crea automatizările personalizate.
Aflați mai multe despre Reguli (Automatizări) în LiveAgent.

Frequently asked questions
Ce înseamnă termenul automatizări?
Automatizarea este un proces care vizează creșterea eficienței și eficacității muncii. Dacă sarcinile angajaților sunt repetitive și pot fi definite prin criterii, și definesc acțiunile exacte care trebuie îndeplinite de funcție, acestea pot fi efectuate automat. Acest lucru vă economisește timp care poate fi cheltuit cu alte activități care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Ce automatizări oferă LiveAgent?
LiveAgent automatizează procese precum: mutarea tuturor tichetelor care conțin un anumit cuvânt într-un anumit departament, eliminarea spamului sau etichetarea, atribuirea tichetelor, trimiterea unui mesaj, serviciul de chatbot.
Notă de expert
<p>Automatizările reprezintă o modalitate eficientă de a economisi timp și de a îmbunătăți eficiența fluxului de lucru în serviciul pentru clienți.</p>

În acest text se vorbește despre importanța personalizării mesajelor și evitarea utilizării prea multor automatizări în serviciul clienți. LiveAgent este o platformă de servicii clienți care oferă soluții de automatizare prin intermediul șabloanelor de e-mail, a regulilor și a CRM-ului. Automatizări LiveAgent vizează creșterea eficienței și eficacității muncii și îmbunătățesc serviciul pentru clienți prin mutarea tichetelor într-un anumit departament, eliminarea spamului, atribuirea tichetelor și serviciul de chatbot.
LiveAgent este o platformă de gestionare a serviciului pentru clienți, care permite personalizarea șabloanelor pentru diverse situații, economisind timp și crescând satisfacția și loialitatea clienților. Demo-urile și apelurile unu-la-unu sunt disponibile pentru a descoperi cum LiveAgent poate ajuta afacerea dumneavoastră, fiind și o alternativă bună la Jira. Prin înregistrarea pentru un cont, veți primi un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare și veți primi acces la tabloul de bord după finalizarea procesului de instalare. Utilizarea site-ului implică acordul cu politica privind confidențialitatea și modulele cookie. Programați un apel unu-la-unu pentru a afla cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerea dumneavoastră.
LiveAgent offers direct conversations, community forums, and self-service options to improve customer service and reduce cart abandonment. The software also includes a complaint management system and integrates with social media. Benefits of using LiveAgent include improved agent productivity, increased customer satisfaction, and lower support costs. The platform includes features such as ticket management, voice and video calls, and real-time chat. The solution is flexible, rich in features, and competitively priced. Overall, LiveAgent provides a comprehensive customer support solution.