Ce sunt regulile de timp?
Regulile de timp sunt reguli de automatizare care nu sunt declanșate de acțiune, ci sunt condiționate de timp. Acestea sunt utilizate cel mai frecvent pentru sarcini de asistență de curățare, notificări prin email sau reamintiri, rezolvarea tichetelor care nu au mai avut nicio activitate de ceva timp sau adăugarea de etichete. Posibilitățile sunt nelimitate.
Exemple de reguli de timp
Exemplul #1
Ca utilizator LiveAgent, puteți seta o regulă de timp care va trimite automat un email de reamintire la 24 de ore de la ultima interacțiune cu un client.
Exemplul #2
De asemenea, puteți configura o regulă de timp care va marca automat toate tichetele cărora nu li s-a răspuns în 10 zile ca fiind rezolvate.
Exemplul #3
LiveAgent va șterge automat tichetele marcate ca SPAM mai vechi de 90 de zile.
Cum funcționează regulile de timp?
Odată configurată o regulă de timp, sistemul va executa automat verificări periodice de fond în intervale scurte (de obicei de un minut) și va verifica dacă sunt îndeplinite condițiile regulii de timp. Dacă sunt îndeplinite, regula este executată automat.
De ce sunt importante regulile de timp?
Regulile de timp pot fi extrem de benefice pentru orice afacere care are volume mari de tichete, deoarece pot ameliora stresul agentului și pot executa sarcini banale și repetitive într-o perioadă scurtă de timp.
Principalele avantaje ale regulilor de timp sunt:
- Îmbunătățirea eficienței/ fluxului de lucru al agentului
- Timpi de răspuns îmbunătățiți
- Mai puțin loc pentru eroare umană
- Mai puțin stres/ șanse reduse de epuizare
- Costuri de asistență reduse și timp economisit
Ce alte tipuri de reguli există în LiveAgent?
În afară de regulile de timp, utilizatorii LiveAgent pot beneficia de regulile de automatizare bazate pe declanșatoare și de regulile SLA (Acord privind Nivelul Serviciilor).
Reguli de acțiune
Regulile de acțiune sunt reguli de bază declanșate de acțiune. Utilizatorii LiveAgent pot seta un declanșator și o acțiune, iar când sunt îndeplinite condițiile de declanșare, acțiunea este executată. De exemplu, puteți configura o regulă care va atribui automat oricare tichet care conține cuvintele „facturare” sau „plată” către departamentul de facturare.
Reguli SLA
Regulile SLA pot fi aplicate numai configurării SLA și sunt legate de nivelurile SLA. Un exemplu de regulă SLA ar putea fi schimbarea nivelului SLA al unui tichet sau oprirea executării altor reguli.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Ce puteți face cu regulile de timp în LiveAgent?
Regulile de timp pot fi aplicate atunci când:
- Un tichet este mai vechi de un anumit număr de zile, ore sau minute
- Starea unui tichet nu s-a schimbat într-un anumit număr de zile, ore sau minute
- Un tichet are termenul în mai puțin de un anumit număr de zile, ore sau minute
- Termenul unui tichet a fost depășit cu mai mult de un anumit număr de zile, ore sau minute
Condiții care pot fi aplicate regulilor de timp
- Starea tichetului
- Tichet creat (data)
- Tichet schimbat (data)
- Tichet șters
- Adresa URL de referință pentru începutul tichetului
- Prioritatea tichetului
- Departamentul tichetului
- Tichet atribuit către
- Grupul de clienți
- Etichetele tichetului
Acțiuni care pot fi executate prin reguli de timp
- Transferul tichetului
- Rezolvarea tichetului
- Ștergerea tichetului
- Schimbarea priorității tichetului
- Schimbarea nivelului SLA
- Marcare ca spam
- Marcare ca nefiind spam
- Eliminarea tichetului
- Trimiterea unui răspuns
- Schimbarea subiectului tichetului
- Apelare URL
- Adăugarea unei etichete
- Ștergerea unei etichete
- Trimiterea unui email
- Oprirea altor reguli
- Cerere HTTP
Cum arată în practică regulile de timp?
Dacă o regulă se aplică unui tichet, modificarea va fi afișată în vizualizarea detaliată a tichetului (pentru a asigura o responsabilitate clară pentru gestionarea tichetului). Atât administratorii, cât și agenții pot vedea modificările tichetului efectuate cu reguli de timp active.
Cum se configurează regulile de timp în LiveAgent
- Conectați-vă la LiveAgent.
- Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga).
- Click pe Automatizare.
- Click pe Reguli de Timp.
- Click pe Creare.
- Bifați starea activă a căsuței de selectare
- Creați un nume pentru regula dvs.
- Puteți lăsa necompletată secțiunea Notițe, sau puteți descrie mai detaliat regula. Acest câmp este pur și simplu pentru confortul dvs.
- Selectați o variabilă ‘Aplicați când’.
- Selectați condițiile de timp — după cât timp trebuie executată regula dvs.?
- Opțional: Click pe Adăugați un grup de condiții.
- Selectați condițiile în funcție de preferințele dvs.
- Selectați câmpurile de acțiune în funcție de preferințele dvs.
- Click pe Salvare.
Avantajele regulilor de timp
Mai puțin loc pentru erori umane și reducerea șanselor de epuizare a agentului
Automatizarea este precisă — oamenii nu sunt. Vă puteți imagina că agenții dvs. ar fi nevoiți să memoreze pentru ce tichete nu au primit răspuns și trebuie să le urmărească?
Desigur, ar fi imposibil, ceea ce ar putea crea situații incomode care ar putea dăuna afacerii dvs. În plus, faptul că trebuie să își amintească când este momentul potrivit pentru a urmări cererea fiecărui client, poate duce la epuizarea rapidă a agentului.
Dacă aveți la dispoziție reguli de automatizare care să se ocupe de aceste sarcini administrative, vor elibera timpul și mintea agenților dvs., permițându-le să se concentreze pe sarcini mai presante la îndemână. De asemenea, se vor asigura că nu sunt stresați și pot fi productivi pentru perioade mai lungi de timp.
Îmbunătățirea satisfacției clienților
Clienții mulțumiți sunt piatra de temelie a oricărei companii, deoarece afectează recomandările, recenziile online, zvonurile și vânzările. Ca atare, fiecare companie ar trebui să depună eforturi pentru a-și menține clienții mulțumiți cu servicii excelente, timpi de răspuns rapizi și o abordare personalizată.
Cu regulile de timp este ușor să vă mențineți clienții mulțumiți, lăsați sistemul să urmărească fiecare interogare, iar clienții dvs. se vor simți prețuiți și apreciați. Este atât de ușor!
Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Regulile de automatizare economisesc timp și bani
Vă puteți imagina că trebuie să urmăriți manual fiecare tichet fără răspuns? Aceasta nu numai că ar fi o sarcină extrem de consumatoare de timp, dar ar fi, de asemenea, foarte scumpă.
Din fericire, software-ul de asistență, precum LiveAgent, poate executa nenumărate reguli de timp care vor economisi agenților dvs. mult timp pe termen lung. Lăsați-ne nouă logistica, astfel încât agenții dvs. să se poată concentra asupra a ceea ce este important — dezvoltarea relațiilor cu clienții.
Resursele din baza de cunoștințe
Pentru a afla mai multe despre regulile de timp, consultați resursele bazei noastre de cunoștințe:
- Configurarea regulilor de timp
- Trimiterea răspunsurilor automate clientului după ce a fost creat un tichet
Sunteți gata să creați propriile dvs. reguli de timp?
Economisiți până la 15 ore de muncă în fiecare săptămână cu reguli de timp personalizate. Posibilitățile sunt nelimitate. Încercați-le astăzi. Nu este necesar cardul de credit. Începeți perioada de testare gratuită de 30 zile.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.