Ce sunt evenimentele bazate pe timp?
Evenimentele bazate pe timp sunt așa-numitele Reguli de timp. Regulile de timp nu sunt declanșate de o condiție, ci de un eveniment de timp.
Aflați mai multe despre Regulile de Timp.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul evenimente bazate pe timp?
Evenimentele bazate pe timp înseamnă reguli de timp. Acestea sunt declanșate de evenimente temporale specifice care apar în sistem. Acestea rulează în fundal la intervale (de obicei la fiecare minut) și verifică dacă sunt îndeplinite condițiile. Dacă rezultatul este pozitiv, regula este executată.
Pentru ce se folosesc evenimentele bazate pe timp?
Evenimentele bazate pe timp sunt utilizate cel mai adesea pentru atribuirea sarcinilor, trimiterea notificărilor prin e-mail, rezolvarea problemelor care nu mai sunt active de ceva timp, adăugarea de etichete etc.
Puteți utiliza evenimente bazate pe timp în LiveAgent?
Evenimentele bazate pe timp sunt utilizate cel mai adesea pentru atribuirea sarcinilor, trimiterea notificărilor prin e-mail, rezolvarea problemelor care nu mai sunt active de ceva timp, adăugarea de etichete etc..
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.