Ce este un sondaj de satisfacție a clienților?
Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.
Sondajele sunt completate de clienți după experiența lor cu personalul de asistență. Sunt cunoscute și sub numele de sondaje de satisfacție a clienților. Aceste sondaje chestionează clientul cu privire la modul în care a fost tratat de către reprezentanții clienților.
Nu toți clienții completează formularul. Unii oameni îl consideră o pierdere de timp și că nu merită, așa că nu îl completează. Cu toate acestea, este vorba de informații valoroase pentru companie.
Toți agenții fac tot posibilul pentru a asigura clientului o experiență bună. Uneori, clientul este atât de frustrat de produs încât poate completa incorect formularul de sondaj. Acest lucru se datorează interpretării greșite a clientului.
Ce ar trebui să includă un sondaj de satisfacție a clienților?
Înainte de a începe să vă creați sondajul, este important să determinați:
- Instrumentul pe care îl veți folosi
- Pe cine încercați să vizați prin sondaj (ar putea fi un segment specific al clienților dvs.)
- Obiectivele pe care compania dvs. le va folosi pentru a evalua succesul sondajului
Cum se determină obiectivele pentru sondajul de satisfacție a clienților?
Este esențial să alegeți obiective SMART înainte de a vă crea sondajul de satisfacție.
Când faceți un brainstorming de posibile ținte, asigurați-vă că acestea sunt:
- S – specifice
- M – măsurabile
- A – realizabile
- R – relevante
- T – limitate în timp
După aceea, puteți începe să formulați întrebări potrivite pentru marca dvs.
Tipuri de întrebări:
- Deschise
- Închise
- Cu alegere multiplă
- Întrebare de tip evaluare
- Întrebări de scală
Este important să evaluați cu atenție care dintre ele sunt potrivite pentru obiectivele dvs. Pentru a avea un sondaj util, trebuie să faceți experiența respondenților mai ușoară. Astfel, folosiți întrebări cu alegere multiplă sau întrebări închise pentru a avea răspunsuri precise. Dacă nu sunteți sigur, oferiți opțiunea de răspuns deschis. Dar nu exagerați dacă nu doriți să pierdeți respondenți.
În cele din urmă, creați-vă sondajul de satisfacție a clienților cu această structură simplă:
1. Prima parte trebuie să se refere la utilizarea produsului sau serviciului dvs. de către respondent/client.
2. Următoarea parte ar trebui să fie despre client. Determinați datele demografice importante ale clientului, cum ar fi vârsta, locația. Acest lucru vă ajută să vă determinați și publicul țintă.
3. Folosiți întrebări de tip evaluare sau întrebări de scală.
4. Oferiți respondentului opțiunea de a-și exprima opiniile prin întrebări deschise.
5. Spre final, rezumați sondajul și anunțați respondentul ce se va întâmpla cu răspunsurile sale.
Cum poate un software de servicii pentru clienți să vă ajute în evaluarea satisfacției privind serviciile pentru clienți?
LiveAgent este un software de servicii pentru clienți, care a fost creat pentru a face ca reprezentanții dvs. să lucreze în mod eficient și eficace. Acesta oferă, de asemenea, o integrare numită Nicereply. Prin intermediul acestei integrări, puteți colecta în mod eficient feedback-ul clienților.
Citiți mai multe despre Integrări pentru Feedback în LiveAgent, aici.
Avantaje ale utilizării LiveAgent – care duc la creșterea satisfacției clienților:
- Timp de răspuns îmbunătățit
- Chat Live – răspundeți imediat la problemele clienților dvs.
- Increased productivity in your departments
- Sistem CRM
- Întrebări prin e-mail, social media, apeluri și chat dintr-o singură interfață
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Urmăriți un videoclip despre sondajul de satisfacție a clienților
Sondajele de satisfacție a clienților și software-ul LiveAgent Help Desk sunt instrumente puternice pe care companiile le pot folosi pentru a măsura satisfacția clienților. Sondajele de satisfacție a clienților permit companiilor să obțină feedback valoros care le poate ajuta să-și îmbunătățească produsele și serviciile. LiveAgent este un software de birou de asistență care oferă companiilor servicii proactive pentru clienți și rezolvarea problemelor. Sistemul automatizat de ticketing LiveAgent ajută la asigurarea că clienții primesc răspunsuri în timp util la întrebările lor. Combinația dintre sondajele de satisfacție a clienților și software-ul LiveAgent Help Desk creează o soluție cuprinzătoare de servicii pentru clienți care permite companiilor să ofere asistență excepțională pentru clienți și să stimuleze loialitatea clienților.
Frequently Asked Questions
Ce este un sondaj de satisfacție a clienților?
Sondajele privind satisfacția clienților sunt sondaje completate de clienți după experiențele lor cu personalul de asistență. Întrebările dintr-un astfel de sondaj se referă, de obicei, la modul în care clienții au fost deserviți de agenți. Un astfel de sondaj vă permite să obțineți un feedback valoros despre serviciile oferite clienților.
Care sunt elementele sondajelor de satisfacție a clienților?
În cadrul sondajelor de satisfacție a clienților, ar trebui să se pună întrebări care vor dezvălui o imagine de ansamblu a serviciilor oferite clienților. De obicei, acestea sunt întrebări de genul: Care este nivelul dvs. general de satisfacție? Care este probabilitatea de a cumpăra din nou un produs de la o anumită companie? Care este probabilitatea ca dvs. să recomandați serviciile respective prietenilor dvs.?
Cum se realizează un sondaj de satisfacție a clienților?
Pentru a realiza un sondaj de satisfacție a clienților, trebuie să definiți întrebările pe care doriți să i le adresați, astfel încât răspunsurile să fie cât mai eficiente pentru dvs. De asemenea, este extrem de important să alegeți canalul prin care se va realiza sondajul. Acesta poate fi apelarea clienților, trimiterea de e-mailuri către clienți, trimiterea unui card cu un bilet de răspuns și un plic sau un sondaj online.
Șabloane pentru serviciul clienți
Reducerea timpului pierdut și a erorilor, satisfacția angajaților, viteza de răspuns și coerența în comunicare sunt elementele importante pentru îmbunătățirea serviciului clienților. Personalizarea și actualizarea constantă a șabloanelor de comunicare sunt vitale pentru a crește satisfacția clienților.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Examinarea corespondenței și stabilirea de obiective SMART sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului clienți. De asemenea, lansarea, urmărirea și îmbunătățirea planului de evaluare a serviciului clienți sunt cruciale. Utilizarea unui software eficient poate ajuta în gestionarea e-mailurilor și înființarea echipelor de răspuns.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Clasificarea categoriilor este crucială pentru strategia de servicii clienți. Analiza performanței cu fișa de evaluare vă oferă o imagine clară a progresului. Implicați agenții în procesul de asigurare a calității. Colectați feedback din diferite domenii și utilizați inteligența artificială și analizele pentru a îmbunătăți serviciile. Pregătiți un panou de bord de asigurare a calității pentru a compara obiectivele cu rezultatele.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Învățați să corelați nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea adecvată a angajaților. Asigurați-vă că aveți răspunsuri pregătite la întrebările frecvente și stabiliți așteptări clare privind serviciul clienților. Gestionarea frustrării clienților este crucială pentru o relație îmbunătățită cu aceștia.