Descoperiți șabloane de răspuns pentru orarul de funcționare a afacerii dvs. pe rețelele de socializare. Asigurați-vă că furnizați un serviciu excepțional pentru clienți prin intermediul social media și că vă informați clienții despre orele de funcționare și disponibilitatea unor canale de asistență în afara acestora.
Furnizarea unui serviciu excepțional pentru clienți poate fi un factor care contribuie la obținerea unui număr mai mare de clienți și potențiali clienți care sunt loiali afacerii dvs. și o recomandă altora.
Odată cu ascensiunea social media, una dintre activitățile care sunt, fără îndoială, cele mai profitabile pentru întreprinderi este extinderea serviciului de asistență pentru clienți pe canalele de socializare. Acest lucru aduce multiple beneficii, cum ar fi optimizarea resurselor, viteza, răspunsuri automate și multe altele.
Cu toate acestea, serviciul de relații cu clienții din social media funcționează bine numai dacă este alcătuit din procese organizate logic. Nu înseamnă doar trimiterea de răspunsuri generice de genul “vă mulțumim pentru mesajul dvs., vă vom contacta în curând”.
Activitatea reprezentanților serviciului de relații cu clienții de pe rețelele de socializare trebuie să se desfășoare în timpul unor ore predefinite, iar utilizatorii de rețele de socializare trebuie să fie informați cu privire la această disponibilitate. Una dintre cele mai mari greșeli ale serviciului de relații cu clienții este a lăsa un client în așteptare fără a-l informa când poate aștepta un răspuns.
Dacă vă decideți să oferiți asistență clienților dvs. prin intermediul rețelelor de socializare și dacă o faceți cum trebuie, vă puteți aștepta la multe beneficii. Mai jos sunt prezentate câteva dintre ele.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Da – dacă orele de serviciu sunt limitate, ar trebui să vă informați clienții cu privire la orele în care îi puteți ajuta. Cel mai bine este să introduceți aceste informații în descrierea profilului. De asemenea, puteți include aceste ore într-o fereastră de mesaj pe Facebook. Dacă există un canal de asistență pentru clienți disponibil în afara programului de funcționare a rețelelor de socializare, puteți, de asemenea, să informați clienții despre acesta și să le spuneți cum să ajungă la acea metodă de contact disponibilă.
Nu există o regulă universală în acest sens. Ar trebui să luați această decizie în funcție de disponibilitatea personalului dvs. (orele de serviciu mai lungi înseamnă salarii mai mari pentru agenții de servicii pentru clienți) și de activitatea clienților dvs. De exemplu, dacă observați că urmăritorii dvs. sunt cel mai activi în timpul orelor “obișnuite” de birou, de la 9 la 5, este logic să oferiți asistență social media în acest interval orar.
Cu toate acestea, dacă clienții dvs. preferă să vă contacteze brandul prin intermediul rețelelor de socializare seara și nu trimit multe solicitări dimineața, ar fi mai logic și mai convenabil pentru utilizatorii dvs. să le oferiți seara asistență pe rețelele de socializare.
Pentru majoritatea întreprinderilor nu este necesar.Cu toate acestea, dacă brandul dvs. operează la nivel global și clienții dvs. se află în zone orare diferite, ar fi înțelept să aveți cel puțin câțiva reprezentanți ai serviciului clienți care să lucreze în schimburi diferite. Nu cu mult timp în urmă, o companie aeriană internațională și-a surprins utilizatorii declarând că oferă servicii de asistență pentru clienți pe rețelele de socializare doar între orele 8.00 și 16.00 în fusul orar EDT, ceea ce nu era tocmai acceptabil pentru acest tip de afacere globală.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să pun programul de funcționare în descrierea profilului social media al afacerii mele? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da – dacă orele de serviciu sunt limitate, ar trebui să vă informați clienții cu privire la orele în care îi puteți asista. Cel mai bine este să puneți aceste informații în descrierea profilului. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt orele tipice de lucru ale serviciului de relații cu clienții din social media?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nu există o regulă universală pentru asta. Ar trebui să luați această decizie în funcție de disponibilitatea personalului dvs. și de activitatea clienților dvs..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să ofer servicii pe social media 24/7?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru majoritatea întreprinderilor nu este necesar.Cu toate acestea, dacă brandul dvs. operează la nivel global și clienții dvs. se află în zone orare diferite, ar fi înțelept să aveți cel puțin câțiva reprezentanți ai serviciului clienți care să lucreze în schimburi diferite.” } }] }Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Clienții moderni preferă accesul independent la informații. Crearea unei baze de cunoștințe este vitală. Articolul introductiv ar trebui să fie scurt și simplu, oferind informații de bază. LiveAgent oferă soluții complete pentru suportul clienților.
Cum să transformați clienții nemulțumiți în avocați ai mărcii
The article discusses the importance of customer feedback and how to collect it. It emphasizes the need to focus on customer interactions, offer appreciation, and improve customer service. The text also highlights the role of customer service in enhancing customer experience and suggests conducting surveys to gather feedback. Overall, the article provides valuable insights on enhancing customer satisfaction.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team