Descoperiți șabloane de răspuns pentru orarul de funcționare a afacerii dvs. pe rețelele de socializare. Asigurați-vă că furnizați un serviciu excepțional pentru clienți prin intermediul social media și că vă informați clienții despre orele de funcționare și disponibilitatea unor canale de asistență în afara acestora.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Furnizarea unui serviciu excepțional pentru clienți poate fi un factor care contribuie la obținerea unui număr mai mare de clienți și potențiali clienți care sunt loiali afacerii dvs. și o recomandă altora.
Odată cu ascensiunea social media, una dintre activitățile care sunt, fără îndoială, cele mai profitabile pentru întreprinderi este extinderea serviciului de asistență pentru clienți pe canalele de socializare. Acest lucru aduce multiple beneficii, cum ar fi optimizarea resurselor, viteza, răspunsuri automate și multe altele.
Cu toate acestea, serviciul de relații cu clienții din social media funcționează bine numai dacă este alcătuit din procese organizate logic. Nu înseamnă doar trimiterea de răspunsuri generice de genul “vă mulțumim pentru mesajul dvs., vă vom contacta în curând”.
Activitatea reprezentanților serviciului de relații cu clienții de pe rețelele de socializare trebuie să se desfășoare în timpul unor ore predefinite, iar utilizatorii de rețele de socializare trebuie să fie informați cu privire la această disponibilitate. Una dintre cele mai mari greșeli ale serviciului de relații cu clienții este a lăsa un client în așteptare fără a-l informa când poate aștepta un răspuns.
Dacă vă decideți să oferiți asistență clienților dvs. prin intermediul rețelelor de socializare și dacă o faceți cum trebuie, vă puteți aștepta la multe beneficii. Mai jos sunt prezentate câteva dintre ele.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Da – dacă orele de serviciu sunt limitate, ar trebui să vă informați clienții cu privire la orele în care îi puteți ajuta. Cel mai bine este să introduceți aceste informații în descrierea profilului. De asemenea, puteți include aceste ore într-o fereastră de mesaj pe Facebook. Dacă există un canal de asistență pentru clienți disponibil în afara programului de funcționare a rețelelor de socializare, puteți, de asemenea, să informați clienții despre acesta și să le spuneți cum să ajungă la acea metodă de contact disponibilă.
Nu există o regulă universală în acest sens. Ar trebui să luați această decizie în funcție de disponibilitatea personalului dvs. (orele de serviciu mai lungi înseamnă salarii mai mari pentru agenții de servicii pentru clienți) și de activitatea clienților dvs. De exemplu, dacă observați că urmăritorii dvs. sunt cel mai activi în timpul orelor “obișnuite” de birou, de la 9 la 5, este logic să oferiți asistență social media în acest interval orar.
Cu toate acestea, dacă clienții dvs. preferă să vă contacteze brandul prin intermediul rețelelor de socializare seara și nu trimit multe solicitări dimineața, ar fi mai logic și mai convenabil pentru utilizatorii dvs. să le oferiți seara asistență pe rețelele de socializare.
Pentru majoritatea întreprinderilor nu este necesar.Cu toate acestea, dacă brandul dvs. operează la nivel global și clienții dvs. se află în zone orare diferite, ar fi înțelept să aveți cel puțin câțiva reprezentanți ai serviciului clienți care să lucreze în schimburi diferite. Nu cu mult timp în urmă, o companie aeriană internațională și-a surprins utilizatorii declarând că oferă servicii de asistență pentru clienți pe rețelele de socializare doar între orele 8.00 și 16.00 în fusul orar EDT, ceea ce nu era tocmai acceptabil pentru acest tip de afacere globală.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să pun programul de funcționare în descrierea profilului social media al afacerii mele? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da – dacă orele de serviciu sunt limitate, ar trebui să vă informați clienții cu privire la orele în care îi puteți asista. Cel mai bine este să puneți aceste informații în descrierea profilului. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt orele tipice de lucru ale serviciului de relații cu clienții din social media?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nu există o regulă universală pentru asta. Ar trebui să luați această decizie în funcție de disponibilitatea personalului dvs. și de activitatea clienților dvs..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să ofer servicii pe social media 24/7?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru majoritatea întreprinderilor nu este necesar.Cu toate acestea, dacă brandul dvs. operează la nivel global și clienții dvs. se află în zone orare diferite, ar fi înțelept să aveți cel puțin câțiva reprezentanți ai serviciului clienți care să lucreze în schimburi diferite.” } }] }Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Repere pentru portalul clienți
Doar 1% dintre companii utilizează baze de cunoștințe în mai multe limbi. De asemenea, 2% utilizează forumuri și 10% utilizează portaluri pentru clienți. Ratele de rezolvare pe portalul clienților sunt de 95%, iar timpul mediu de gestionare a tichetelor este între 2-3 zile. Timpul mediu de lucru după contactul cu portalul clienților este de 10 minute.
Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, cu opțiuni de comunicare prin chat, apeluri video și redes sociale.
Cum să răspundeți la o cerere a clientului
Evitați utilizarea jargonului și a limbajului complex pentru a asigura o comunicare clară cu clienții. Răspundeți folosind un limbaj pozitiv și adresați întrebări într-un mod politicos și profesional. Formatați informațiile importante și corectați greșelile înainte de a trimite. Serviciul pentru clienți este o artă și este important să puneți în practică aceste sfaturi pentru a oferi o asistență eficientă.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date