Partener
Ce este Mailchimp?
MailChimp este un software de marketing prin e-mail, fondat în 2001. Este o aplicație bazată pe web, deși datele pot fi descărcate și pentru unele caracteristici, există o aplicație offline. Are 3,5 milioane de utilizatori care trimit colectiv peste 4 miliarde de e-mailuri pe lună prin intermediul serviciului. Mailchimp poate fi ușor integrat cu LiveAgent.
Cum funcționeazã?
Conectarea Mailchimp cu LiveAgent vă va permite să vă abonați și să vă dezabonați persoanele de contact de pe listele de marketing prin e-mail direct din interfața tichet. Abonarea contactelor este ușoară, cu toate acestea, este necesar un e-mail de participare, iar persoana de contact trebuie să confirme abonamentul. Încercați integrarea și vedeți puterea unui instrument de marketing prin e-mail cu o aplicație de asistență pentru clienți.
Avantaje
- Gestionați abonamentele
- Răspunsuri mai rapide clienților dvs.
- O soluție pentru gestionarea marketingului prin e-mail
Cum se conectează Mailchimp cu LiveAgent?
LiveAgent are integrare nativă pentru Mailchimp disponibilă în secțiunea de plugin-uri. Dacă doriți să integrați Mailchimp și să vă gestionați mai bine clienții, urmați acest ghid.
Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Sistem > Plugin-uri și găsiți Mailchimp în listă. Click pe comutatorul de activare din partea dreaptă.

LiveAgent se va reseta și puteți vedea că plugin-ul este activ în partea de sus a listei între plugin-urile active. Acum dați click pe butonul de configurare , o pictogramă dințată lângă comutator. Aici trebuie să furnizați cheia API.
Dați click pe butonul Obțineți cheia API Mailchimp și LiveAgent vă va duce la contul dvs. Mailchimp. Creați o cheie API și copiați-o în configurația plugin-ului. Dați click pe Salvare când ați terminat.


Acum vă puteți gestiona abonamentele din LiveAgent. Deschideți oricare dintre tichetele dvs. de asistență pentru clienți și găsiți pictograma Mailchimp în panoul din dreapta. Dați click pe acesta pentru a vedea opțiuni pentru gestionarea comunicării dvs. de marketing.

Cum se conectează Mailchimp cu LiveAgent prin Zapier?
Mailchimp poate fi conectat cu LiveAgent prin intermediul serviciului Zapier. Folosește un declanșator și o acțiune a utilizatorilor care aleg să conecteze două aplicații și să creeze o integrare. Procesul durează doar câteva minute și nu aveți nevoie de experiență de codare.
Dacă aveți nevoie de un cont Zapier, creați-l aici.Dacă aveți unul, accesați pagina de integrări LiveAgent + Mailchimp în Zapier.

Când vă aflați pe pagină derulați în jos până când vedeți titlul Conectați LiveAgent + Mailchimp în câteva minute. Aici alegeți un declanșator și o acțiune. Luați în considerare ce doriți să facă integrarea dvs. și alegeți.
Vă arătăm ca exemplu o integrare cu declanșatorul LiveAgent Client nou și acțiunea Mailchimp Adăugare/actualizare abonat. După aceea, dați click pe butonul albastru Conectare.

Acest pas următor este configurarea declanșatorului LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să dați click pe Continuare și apoi să vă conectați la contul dvs. LiveAgent prin intermediul Zapier. Ultimul pas este testul de declanșare. Puteți sări peste acesta, dar vă recomandăm să încercați.


Acum pentru acțiunea Mailchimp. Din nou, conectați-vă la Mailchimp și selectați-vă contul. În pasul următor, vă puteți alege publicul și puteți selecta modul în care Mailchimp va colecta datele clienților din LiveAgent.
Completați câmpurile obligatorii. Dacă nu sunteți sigur ce să introduceți în câmpul de adresă de e-mail, verificați acest ghid pentru ajutor. După aceea, puteți specifica în continuare condițiile serviciului dvs. de marketing prin e-mail.

Când ați terminat, faceți un test final al integrării.

Ați terminat. Aruncați o privire în contul dvs. Mailchimp și vedeți rezultatele. Clienții dvs. ar trebui să fie abonați la campaniile dvs. de acum înainte.


Reveniți la Zapier dacă trebuie să creați mai multe integrări.
Frequently asked questions
Ce este Mailchimp?
Mailchimp este un instrument excelent de marketing care permite companiei dvs. să rămână în contact cu clienții dvs. În plus, vă permite să creați campanii atractive, precum și să urmăriți și să analizați toate datele campaniei.
Cum puteți integra Mailchimp cu LiveAgent?
Iată un ghid rapid și ușor:
1. Creați un cont cu Mailchimp
2. Conectați-vă la LiveAgent
3. Navigați la Configurări - Sistem - Plugin-uri
4. Activați Mailchimp
5. Copiați și inserați cheia API în Mailchimp
6. și UTILIZARE
LiveAgent oferă servicii de migrare a birourilor de asistență și poate integra Postfix pentru primirea de tichete de la clienți. Postfix este un instrument gratuit de transfer de e-mail și poate fi utilizat de toată lumea. Pentru a integra Postfix cu LiveAgent, accesați Configurare > E-mail > Conturi de Mail și furnizați detaliile IMAP/POP3. Creați un cont gratuit pentru a începe.
Canalele de comunicare ale MetLife
MetLife are mai multe canale de comunicare pentru serviciul clienți, cum ar fi centre de apeluri, o bază de cunoștințe online și pagini de rețele sociale precum Facebook și Twitter. Însă compania nu oferă suport prin email sau chat live. Pentru detalii privind politicile și termenii MetLife, puteți găsi informații suplimentare pe site-ul lor oficial și pe alte referințe externe.
LiveAgent este o soluție pană la toate pentru departamentele de asistență pentru clienți, inclusiv o căsuță de email universală pentru gestionarea tuturor mesajelor într-un singur loc, baza de cunoștințe internă pentru facilitarea învățării utilizatorilor și subdomeniile unice pentru fiecare cont. Beneficiile includ îmbunătățirea experienței clienților și eficiența angajaților. Integrările și capabilitățile Call Center, chat-ul nativ, CRM-ul încorporat, chat-urile interne și notițele private și notificările completează serviciul complet pentru clienți.
Înlocuitorul este un text alternativ utilizat în schițele de e-mail care vor fi editate, pe baza contextului e-mailului. Are avantaje în notificări prin e-mail și mesaje automate. Poate fi personalizat folosind câmpuri precum prenumele și adresa de e-mail. Este posibil să utilizați înlocuitori în platforma LiveAgent pentru a personaliza mesajele și pentru a sprijini munca agenților.