The best customer interaction software

Provide personalized support experiences at every touchpoint.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

Cu software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent, veți fi întotdeauna la doar un click distanță. Permiteți clienților să exploreze singuri, dar rămâneți în apropiere. Oferiți-le opțiuni de contact nelimitate și oferiți-le servicii excelente pentru clienți de fiecare dată.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Interacționați cu clienții la fiecare punct de contact

Interacțiunile cu clienții realizate cu ușurință

Software-ul nostru de interacțiune cu clienții omnicanal stochează toate interogările clienților într-un centralized dashboard.

Răspundeți la tweets, mesaje de chat live sau apeluri telefonice dintr-o singură interfață în timp ce examinați informații importante despre clienți cu CRM încorporat .

Încercare Gratuită
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mai puține presupuneri, mai multe informații

Software-ul nostru de interacțiune cu clienții vă permite să urmăriți traseul de soluționare a problemelor clientului dvs. pe diferite canale, rămânând în același fir de tichet .

Aflați mai multe

Capturați clienți potențiali și convertiți

Profitați de cel mai rapid widget de chat live din lume, care este echipat cu formulare pre-chat, declanșatoare de chat proactive și o vizualizare de tastare în timp real.

Personalizați cu ușurință animația fiecărui buton de chat, culoarea, stilul sau fundalul ferestrei de chat.

Încercați-l Astăzi
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Asistență instantanee pe Instagram și Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger sau Viber? Le avem pe toate. Interacțiunea cu clienții dvs. pe rețelele de socializare nu a fost niciodată mai ușoară.

Sunteți vorbit de rău pe Twitter? Configurați monitorizarea cuvintelor cheie pentru a salva relațiile cu clienții înainte de a fi prea târziu.

Call center virtual? Bifat

Distribuirea automată a apelurilor, apeluri interne gratuite, arbori IVR complecși, opțiuni de apel invers și înregistrări nelimitate de apeluri. Cea mai bună parte? Agenții pot oferi servicii pentru clienți în deplasare și pe toate dispozitivele.

Aflați mai multe despre software-ul nostru de interacțiune cu clienții call center .

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Comunitate & autoservire

Oferiți clienților dvs. un spațiu destinat interacțiunilor comunității și de autoservire.

Creați baze de cunoștințe multi-brand , comunitate pe forumuri și formulare de trimitere a tichetelor adaptate la estetica afacerii dvs. cu editorul WYSIWYG .

percentage graph

Raportați, automatizați, gamificați, mergeți!

Software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent colectează date despre toate interacțiunile clienților și le transformă în rapoarte la îndemână. Obțineți informații utile, îmbunătățiți eficiența agentului cu ajutorul automatizării puternice și sporiți productivitatea agentului cu gamificare.

Sună prea bine ca să fie adevărat?

Clienții noștri o spun cel mai bine

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, email-uri și alte instrumente de comunicare?

Nu va mai fi nevoie! LiveAgent este o piesă unică de software de interacțiune cu clienții care integrează mai multe canale de comunicare sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center sau chat live.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Descoperiți tot ceea ce are de oferit LiveAgent

Satisfied customers? Priceless.

Did you notice that LiveAgent customer interaction software is the cheapest and simultaneously most advanced option on the market? That’s right. Check out all that we have to offer on our pricing page.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deSoftware de interacțiune cu clienții
Oferiți clienților servicii mai bune prin implementarea unu buton de conversații oriunde pe pagina de internet. Alegeți chiar acum din galeria noastră de butoane de conversații directe.

Galerie de butoane de conversații

Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.

Depanarea este un proces în care trebuie să găsiți problema și apoi să o rezolvați. Succesul depanării depinde de cât de experimentat este instrumentul de depanare.

Depanare

LiveAgent oferă soluții software pentru gestionarea facturării, transferul de apeluri și rezolvarea promptă a tichetelor, facilitând astfel gestionarea eficientă a clienților. Oferă, de asemenea, un portal de asistență și integrări utile pentru o experiență mai bună.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, îmbunătățind experiența clienților. Rapoartele detaliate ajută la îmbunătățirea satisfacției și eficienței agenților. Serviciul de chat permite comunicare rapidă și eficientă.

LiveAgent ne-a ajutat să îndeplinim 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților și a vânzărilor. Alăturați-vă miilor de clienți satisfăcuți.

Clienții noștri

LiveAgent este prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de bază de cunoștințe și asistență pentru clienți, având peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Compania oferă și migrarea gratuită a datelor de la alte servicii de asistență, precum și alternative la alte platforme similare. În plus, este important să aveți un plan de comunicare în situații de criză și să folosiți un sistem de gestionare a reclamațiilor clienților, cum ar fi LiveAgent, care permite angajaților să gestioneze eficient situațiile provocatoare ale clienților.

Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

Serviciul de chat

Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x