Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Software-ul nostru de interacțiune cu clienții omnicanal stochează toate interogările clienților într-un centralized dashboard.
Răspundeți la tweets, mesaje de chat live sau apeluri telefonice dintr-o singură interfață în timp ce examinați informații importante despre clienți cu CRM încorporat .
Software-ul nostru de interacțiune cu clienții vă permite să urmăriți traseul de soluționare a problemelor clientului dvs. pe diferite canale, rămânând în același fir de tichet .
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger sau Viber? Le avem pe toate. Interacțiunea cu clienții dvs. pe rețelele de socializare nu a fost niciodată mai ușoară.
Sunteți vorbit de rău pe Twitter? Configurați monitorizarea cuvintelor cheie pentru a salva relațiile cu clienții înainte de a fi prea târziu.
Distribuirea automată a apelurilor, apeluri interne gratuite, arbori IVR complecși, opțiuni de apel invers și înregistrări nelimitate de apeluri. Cea mai bună parte? Agenții pot oferi servicii pentru clienți în deplasare și pe toate dispozitivele.
Aflați mai multe despre software-ul nostru de interacțiune cu clienții call center .
Oferiți clienților dvs. un spațiu destinat interacțiunilor comunității și de autoservire.
Creați baze de cunoștințe multi-brand , comunitate pe forumuri și formulare de trimitere a tichetelor adaptate la estetica afacerii dvs. cu editorul WYSIWYG .
Software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent colectează date despre toate interacțiunile clienților și le transformă în rapoarte la îndemână. Obțineți informații utile, îmbunătățiți eficiența agentului cu ajutorul automatizării puternice și sporiți productivitatea agentului cu gamificare.
Sună prea bine ca să fie adevărat?
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Nu va mai fi nevoie! LiveAgent este o piesă unică de software de interacțiune cu clienții care integrează mai multe canale de comunicare sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center sau chat live.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Did you notice that LiveAgent customer interaction software is the cheapest and simultaneously most advanced option on the market? That’s right. Check out all that we have to offer on our pricing page.
Cel mai popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Explicația și beneficiile utilizării LiveAgent pentru a oferi asistență clienților, inclusiv accesul la toate canalele de comunicare într-o singură casetă de e-mail companiei. De asemenea, cu ajutorul CRM-ului încorporat, puteți personaliza experiența clienților prin gestionarea informațiilor importante despre aceștia.
Software de asistență pentru afaceri valutare
Asistență 24/7 și integrări linguistice. Software de ticketing cu mai multe funcții pentru o gestionare și monitorizare mai bună a comunicării cu clienții.
Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?
Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date