The best customer interaction software

Provide personalized support experiences at every touchpoint.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

Cu software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent, veți fi întotdeauna la doar un click distanță. Permiteți clienților să exploreze singuri, dar rămâneți în apropiere. Oferiți-le opțiuni de contact nelimitate și oferiți-le servicii excelente pentru clienți de fiecare dată.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Mergeți mână în mână cu clienții dvs.
Slido green logo

Interacționați cu clienții la fiecare punct de contact

Interacțiunile cu clienții realizate cu ușurință

Software-ul nostru de interacțiune cu clienții omnicanal stochează toate interogările clienților într-un centralized dashboard.

Răspundeți la tweets, mesaje de chat live sau apeluri telefonice dintr-o singură interfață în timp ce examinați informații importante despre clienți cu CRM încorporat .

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mai puține presupuneri, mai multe informații

Software-ul nostru de interacțiune cu clienții vă permite să urmăriți traseul de soluționare a problemelor clientului dvs. pe diferite canale, rămânând în același fir de tichet .

Capturați clienți potențiali și convertiți

Profitați de cel mai rapid widget de chat live din lume, care este echipat cu formulare pre-chat, declanșatoare de chat proactive și o vizualizare de tastare în timp real.

Personalizați cu ușurință animația fiecărui buton de chat, culoarea, stilul sau fundalul ferestrei de chat.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Asistență instantanee pe Instagram și Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger sau Viber? Le avem pe toate. Interacțiunea cu clienții dvs. pe rețelele de socializare nu a fost niciodată mai ușoară.

Sunteți vorbit de rău pe Twitter? Configurați monitorizarea cuvintelor cheie pentru a salva relațiile cu clienții înainte de a fi prea târziu.

Call center virtual? Bifat

Distribuirea automată a apelurilor, apeluri interne gratuite, arbori IVR complecși, opțiuni de apel invers și înregistrări nelimitate de apeluri. Cea mai bună parte? Agenții pot oferi servicii pentru clienți în deplasare și pe toate dispozitivele.

Aflați mai multe despre software-ul nostru de interacțiune cu clienții call center .

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Comunitate & autoservire

Oferiți clienților dvs. un spațiu destinat interacțiunilor comunității și de autoservire.

Creați baze de cunoștințe multi-brand , comunitate pe  forumuri și formulare de trimitere a tichetelor adaptate la estetica afacerii dvs. cu editorul WYSIWYG .

percentage graph

Raportați, automatizați, gamificați, mergeți!

Software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent colectează date despre toate interacțiunile clienților și le transformă în rapoarte la îndemână. Obțineți informații utile, îmbunătățiți eficiența agentului cu ajutorul automatizării puternice și sporiți productivitatea agentului cu gamificare.

Sună prea bine ca să fie adevărat?

Clienții noștri o spun cel mai bine

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, email-uri și alte instrumente de comunicare?

Nu va mai fi nevoie! LiveAgent este o piesă unică de software de interacțiune cu clienții care integrează mai multe canale de comunicare sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center sau chat live.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Descoperiți tot ceea ce are de oferit LiveAgent

Satisfied customers? Priceless.

Did you notice that LiveAgent customer interaction software is the cheapest and simultaneously most advanced option on the market? That’s right. Check out all that we have to offer on our pricing page.

$15 lună

Tichet

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • Adrese de e-mail nelimitate
  • Rapoarte avansate
  • Portal pentru clienți + forum
$29 lună

Ticket+chat

  • Tot ce este în Ticket, plus:
  • Butoane de chat nelimitate
  • Managementul feedback-ului
  • Monitorizare în timp real a vizitatorilor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 buton de chat
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de e-mail

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

What is a customer interaction system?

A customer interaction system is a software that manages customer interactions. Moreover, it is used to manage inbound calls, emails, chat sessions, and/or social media interactions with customers.

Why is it crucial to have customer interaction software?

Interaction software is crucial to a business as it helps with customer care. It helps the company to respond to customer complaints, questions, and suggestions timely. Moreover, it enables you to access and track all data related to customer interactions.

How can you choose the right customer interaction software for your business?

To choose the right customer interaction software, firstly determine what your business needs and preferences are. The second step is to research the best companies through verified review websites, such as Capterra or G2. The third step is to compare the price, features, and customization options. After that, you should be able to narrow down the list of customer interaction software providers. The last step that we recommend is to try the companies' free trials to make the final decision. You should always try out the product before you purchase it.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație