The best customer interaction software

Provide personalized support experiences at every touchpoint.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

Cu software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent, veți fi întotdeauna la doar un click distanță. Permiteți clienților să exploreze singuri, dar rămâneți în apropiere. Oferiți-le opțiuni de contact nelimitate și oferiți-le servicii excelente pentru clienți de fiecare dată.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Interacționați cu clienții la fiecare punct de contact

Interacțiunile cu clienții realizate cu ușurință

Software-ul nostru de interacțiune cu clienții omnicanal stochează toate interogările clienților într-un centralized dashboard.

Răspundeți la tweets, mesaje de chat live sau apeluri telefonice dintr-o singură interfață în timp ce examinați informații importante despre clienți cu CRM încorporat .

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mai puține presupuneri, mai multe informații

Software-ul nostru de interacțiune cu clienții vă permite să urmăriți traseul de soluționare a problemelor clientului dvs. pe diferite canale, rămânând în același fir de tichet .

Aflați mai multe

Capturați clienți potențiali și convertiți

Profitați de cel mai rapid widget de chat live din lume, care este echipat cu formulare pre-chat, declanșatoare de chat proactive și o vizualizare de tastare în timp real.

Personalizați cu ușurință animația fiecărui buton de chat, culoarea, stilul sau fundalul ferestrei de chat.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Asistență instantanee pe Instagram și Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger sau Viber? Le avem pe toate. Interacțiunea cu clienții dvs. pe rețelele de socializare nu a fost niciodată mai ușoară.

Sunteți vorbit de rău pe Twitter? Configurați monitorizarea cuvintelor cheie pentru a salva relațiile cu clienții înainte de a fi prea târziu.

Call center virtual? Bifat

Distribuirea automată a apelurilor, apeluri interne gratuite, arbori IVR complecși, opțiuni de apel invers și înregistrări nelimitate de apeluri. Cea mai bună parte? Agenții pot oferi servicii pentru clienți în deplasare și pe toate dispozitivele.

Aflați mai multe despre software-ul nostru de interacțiune cu clienții call center .

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Comunitate & autoservire

Oferiți clienților dvs. un spațiu destinat interacțiunilor comunității și de autoservire.

Creați baze de cunoștințe multi-brand , comunitate pe  forumuri și formulare de trimitere a tichetelor adaptate la estetica afacerii dvs. cu editorul WYSIWYG .

percentage graph

Raportați, automatizați, gamificați, mergeți!

Software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent colectează date despre toate interacțiunile clienților și le transformă în rapoarte la îndemână. Obțineți informații utile, îmbunătățiți eficiența agentului cu ajutorul automatizării puternice și sporiți productivitatea agentului cu gamificare.

Sună prea bine ca să fie adevărat?

Clienții noștri o spun cel mai bine

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, email-uri și alte instrumente de comunicare?

Nu va mai fi nevoie! LiveAgent este o piesă unică de software de interacțiune cu clienții care integrează mai multe canale de comunicare sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center sau chat live.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Descoperiți tot ceea ce are de oferit LiveAgent

Satisfied customers? Priceless.

Did you notice that LiveAgent customer interaction software is the cheapest and simultaneously most advanced option on the market? That’s right. Check out all that we have to offer on our pricing page.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deSoftware de interacțiune cu clienții
LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

Căutați o alternativă Kayako?

LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

Sporiți implicarea cu LiveAgent

Explicația și beneficiile utilizării LiveAgent pentru a oferi asistență clienților, inclusiv accesul la toate canalele de comunicare într-o singură casetă de e-mail companiei. De asemenea, cu ajutorul CRM-ului încorporat, puteți personaliza experiența clienților prin gestionarea informațiilor importante despre aceștia.

LiveAgent permite integrarea tuturor canalelor de comunicare în unul singur. Îmbunătățiți-vă afacerea valutară cu un model de comunicații mai raționalizat.

Software de asistență pentru afaceri valutare

Asistență 24/7 și integrări linguistice. Software de ticketing cu mai multe funcții pentru o gestionare și monitorizare mai bună a comunicării cu clienții.

Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

Căutați o alternativă Groove?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Jira către LiveAgent. Transferați toate datele dvs. utilizând pur și simplu pluginul nostru de migrare sau solicitați echipei noastre să vă ajute.

Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?

Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație