Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software-ul pentru centrul de apeluri de intrare chiar în interiorul biroului dvs. de asistență

În ciuda creșterii rapide a canalelor digitale, asistența telefonică rămâne în continuare unul dintre cele mai populare mijloace de comunicare cu clienții, atât în ​​industriile B2B, cât și în cele B2C. De fapt, cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare.

Cu LiveAgent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență și puteți primi apeluri de la telefonul fix sau de pe site-ul dvs. web. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ce este un software de centru de apeluri de intrare?

Software-ul de centru de apeluri de intrare permite companiilor să gestioneze eficient un volum mare de apeluri telefonice de la clienți. Software-ul funcționează cu tehnologia IVR (Interactive Voice Response) și sisteme inteligente de rutare a apelurilor care reduc numărul de apeluri și timpul de așteptare a apelurilor, asigurându-se în același timp că apelanții sunt conectați întotdeauna la agenții cei mai potriviți.

De ce să folosiți un software de centru de apeluri de intrare?

Utilizând un software profesional în centrul de apeluri de intrare, puteți reinventa modul în care afacerea dvs. gestionează comunicările primite de la clienți.

Phone icon

Experiență de servicii consecventă

Indiferent dacă răspund la timp solicitărilor clienților sau închid o vânzare, agenții dvs. pot obține un rezultat pozitiv numai dacă software-ul de call center pe care îl utilizează le oferă o serie de caracteristici utile.

Smiley face icon

O mai mare satisfacție a clienților

Cu IVR integrat, puteți optimiza comunicările pe măsură ce apelurile sunt redirecționate către departamentele sau agenții potriviți, reducând timpii de așteptare și sporind satisfacția clienților.

Clock icon

Creșterea volumului de vânzări de intrare

Cu acces instantaneu la informații detaliate despre apelant, agenții pot vinde up-sell și cross-sell produse sau servicii relevante către clienții dvs. existenți și pot genera mai multe vânzări.

Software-ul all-in-one pentru call center de la LiveAgent

Indiferent dacă răspund la timp solicitărilor clienților sau închid o vânzare, agenții dvs. pot obține un rezultat pozitiv numai dacă software-ul de call center pe care îl utilizează le oferă o serie de caracteristici utile.

Integrare vocală perfectă

LiveAgent oferă o integrare fără probleme cu 99% din totalul național, regional și global a partenerilor VoIP – alegeți furnizorul dvs. VoIP, conectați trunchiuri SIP nelimitate și numere locale. De asemenea, puteți activa apelurile de la PC la PC și puteți permite clienților să vă sune printr-un click dintr-un buton chiar de pe site-ul dvs. web.
Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Rutare inteligentă a apelurilor

Pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă, software-ul centrului de apel LiveAgent direcționează automat apelurile în funcție de prioritate sau le atribuie aleatoriu. Cu atribuire prioritară, apelurile sunt direcționate către un agent liber cu cea mai mare prioritate și cel mai lung timp de la ultimul apel, în timp ce alocarea aleatorie distribuie apelurile către agenții disponibili în prezent.

Sistem inteligent IVR

Cu un instrument cuprinzător de proiectare Răspuns Vocal Interactiv (IVR) puteți crea chiar și cei mai complicați și personalizați arbori IVR, automatizați și accelera asistența vocală, economisiți resurse și vă asigurați că apelurile clienților sunt direcționate întotdeauna către cele mai potrivite departamente sau agenți.
Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Înregistrări nelimitate ale apelurilor

Bucurați-vă de înregistrarea nelimitată a apelurilor fără a utiliza niciun software suplimentar de înregistrare a apelurilor și stocați în siguranță toate apelurile primite ale clienților și mesajele de mesagerie vocală în contul dvs. LiveAgent în scopuri juridice, de instruire sau de asistență. Redați, descărcați sau reveniți la apelurile înregistrate oricând aveți cea mai mare nevoie pentru a vă servi clienții mai bine.

Chat video integrat

Plasați un buton de Chat Video oriunde pe site-ul dvs. și solicitați clienților să vă sune de pe computer pentru o comunicare mai personalizată. Apelul video LiveAgent este complet bazat pe browser, deci nu este nevoie să instalați nicio aplicație externă. Apelurile video vor fi stocate în siguranță ca tichete.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Analize Call Center

Obțineți o imagine completă a performanței centrului dvs. de apeluri de intrare cu raportări detaliate. Generați diverse rapoarte și țineți evidența tuturor valorilor importante ale indicatorilor centrului de apeluri și KPI-urilor, inclusiv productivitatea agenților și rapoartele de clasificare a agenților pentru a identifica agenții cu cele mai bune performanțe și cei care ar putea avea nevoie de formare suplimentară.

Utilizarea software-ului de call center LiveAgent pentru generarea mai multor vânzări de intrare

Centrul de apeluri bazat pe cloud al LiveAgent este dotat cu o serie de funcții care pot ajuta agenții să genereze mai multe oportunități de vânzare, în timp ce interacționează cu clienții și oferă asistență continuă clienților.

Business woman walking and holding a mobile phone

Flux de tichete hibrid

Indiferent de canalul de asistență utilizat, toate comunicările cu fiecare client sunt stocate în mod convenabil în același tichet hibrid sub același ID de tichet, cu toate detaliile importante de care aveți nevoie despre client și problema lor.

Powerful WYSIWYG editor

Informații complete despre clienți

Cu ajutorul CRM încorporat al LiveAgent, agenții pot vedea instantaneu cu cine comunică. Adăugați câmpuri la fiecare contact pentru a stoca datele clienților, pentru a crea notițe, pentru a accesa cu ușurință istoricul tichetelor anterioare – și aveți tot contextul de care aveți nevoie pentru a oferi asistență personalizată și pentru a beneficia de oportunități de vânzare up-sell și cross-sell încrucișată.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Parte a unei platforme de comunicare multicanal

Centrul de apeluri de intrare este doar un segment al unei soluții de asistență omnicanală mai complexe. Cu LiveAgent clienții dvs. vă pot contacta de oriunde. Indiferent de canalele pe care le folosesc – e-mail, telefon, chat live sau rețele de socializare – agenții dvs. pot gestiona cu ușurință, în mod convenabil și eficient toate interacțiunile clienților dintr-un singur loc printr-un tablou de bord unificat și oferă o experiență a clienților omnicanală fără probleme. Software-ul este dotat cu peste 180 de funcții, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare aproape infinite pentru a se adapta la nevoile afacerii dvs.

Cum să alegeți cel mai bun software de centru de apeluri de intrare

Dacă sunteți în căutarea unui software gratuit pentru centru de apeluri de intrare, instrumentul va veni probabil cu funcționalități limitate. Când căutați soluții, acordați atenție setului de caracteristici cele mai critice, cum ar fi IVR, opțiuni de rutare a apelurilor, înregistrări nelimitate de apeluri, raportare, etc. în câteva minute și câteva click-uri simple.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Taxă lunară fixă, fără taxe suplimentare

Obțineți acces la un software de centru de apeluri bazat pe cloud, atât cu funcții de intrare, cât și de ieșire și fără costuri suplimentare pentru utilizarea pe minut – direct în soluția de asistență. LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu prețuri complet transparente, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Fără contracte pe termen lung, plătiți pe măsura efectuării.

Package Name

All-Inclusive

Se potrivește întreprinderilor mici, agențiilor și chiar companiilor mari

$39 /lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente

Ce este un centru de apeluri de intrare?

Centrul de apeluri de intrare înseamnă că întreprinderea primește apeluri, de obicei de la clienți deja existenți. Prin urmare, este vorba fie de servicii pentru clienți, fie de asistență tehnică care se ocupă de acești clienți. Pe de altă parte, un centru de apeluri de ieșire se concentrează pe achiziționarea de noi clienți. Astfel, este de obicei treaba departamentului de vânzări.

Cum îmi pot îmbunătăți centrul de apeluri de intrare?

Există câteva lucruri pe care afacerea dvs. le poate face pentru a vă îmbunătăți centrul de apeluri primite. Primul lucru de făcut este să oferiți o instruire adecvată. Al doilea este să oferiți agenților dvs. instrumentele potrivite. Agenții dvs. folosesc adesea mai mult timp căutarea și comutarea între platforme, care le pot afecta fluxul de lucru și volumul de lucru dacă nu au o soluție/software adecvat de asistență. Nu în ultimul rând, motivați-vă agenții cu recompense și interacționați în mod constant cu aceștia. Solicitați opiniile lor despre fluxul de lucru zilnic și încurajați noi idei de îmbunătățire.

Cum vă va ajuta software-ul de Call Center pentru afacerea dvs.?

Software-ul pentru call center are sute de funcții care vă pot transforma fluxul de lucru pentru serviciul clienți. De exemplu, IVR, apel înapoi automat sau Transferuri de apeluri sunt câteva funcții standard care pot influența cât de eficient se ocupă agenții dvs. de apeluri. Un avantaj major în avea un software pentru call center, este că afacerea dvs. poate îmbunătăți satisfacția clienților, crește vânzările și crește productivitatea agentului.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație