Partener
Ce este ManyChat?
Facebook și Messenger devin canale de servicii pentru clienți din ce în ce mai populare. ManyChat este un serviciu care permite întreprinderilor să creeze roboți de chat pentru mesageria text și Facebook Messenger. Aceștia pot fi utilizați pentru a automatiza vânzările, marketingul și serviciile de asistență pentru clienți și pentru a le face mai ușor de gestionat pentru multe întreprinderi. Comunicați mai ușor cu oamenii.
Cum îl puteți utiliza?
În combinație cu ManyChat, vă puteți automatiza mai ușor răspunsurile pe Facebook Messenger și SMS și puteți gestiona cu ușurință întrebările frecvente. Puteți ține evidența noilor clienți, a achizițiilor, a abonamentelor, a etichetelor. De asemenea, vă puteți ocupa manual de trimiterea unui SMS sau a unor mesaje pe Messenger, de trimiterea de conținut, de abonarea sau dezabonarea clienților, de gestionarea etichetelor sau de găsirea persoanelor.
Avantaje
- Țineți evidența noilor chat-uri sau mesaje pe Facebook Messenger dintr-o singură soluție
- Trimiteți și răspundeți la mesaje, transmiteți conținut
- Notificări despre acțiunile de chat din Facebook Messenger în panoul de bord LiveAgent
- Flux de lucru fără întreruperi cu Facebook
Cum să integrați ManyChat cu LiveAgent prin Zapier

Urmați acest ghid pentru a conecta fără probleme capabilitățile Facebook și Messenger ale ManyChat. Cu Zapier, puteți alege separat Messenger sau alte declanșatoare și acțiuni pentru a conecta aceste două aplicații și pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru cu asistența pentru clienți și Facebook Messenger.
Procesul de integrare a două aplicații nu necesită experiență în codare și poate fi realizat în câteva minute. Zapier vă va explica și vă va conduce prin toți pașii procesului. Primul pas este să vă conectați la contul Zapier. Dacă nu aveți unul, l-ați putea crea la acest link. Apoi puteți trece la pagina de integrare LiveAgent + ManyChat.
Derulați în jos pe pagină și veți vedea o selecție de declanșator și acțiune. Un declanșator funcționează ca un declanșator pentru acțiunea aleasă de dvs. Aceasta înseamnă că, dacă se întâmplă ceva într-un software, se va produce un declanșator și va activa acțiunea care se întâmplă în cel de-al doilea software integrat. Declanșatoarele și acțiunile pot fi setate în ambele sensuri între softuri sau chiar în cadrul unui singur soft.

Decideți ce declanșator și ce acțiune doriți să setați. Dacă doriți, puteți integra oricând software-ul cu mai multe declanșatoare și acțiuni. Ca exemplu, am ales declanșatorul ManyChat Utilizator nou etichetat și acțiunea LiveAgent Creare conversație. Orice utilizator care este etichetat pe Facebook va declanșa o acțiune de conversație în biroul dvs. de asistență. Puteți crea mai multe conexiuni atunci când aveți nevoie, așa că alegeți-o pe prima și faceți click pe butonul albastru Conectare LiveAgent + ManyChat.

Se va deschide o configurare a declanșatorului ManyChat. Trebuie să selectați contul dvs. și să completați detaliile pentru a vă asigura că declanșatorul va funcționa. Când ați terminat, vă recomandăm să îl testați pentru a vedea dacă funcționează.

Când ați terminat cu Manychat, tot ce mai rămâne de făcut este să configurați o acțiune. Asigurați-vă că ați completat câmpurile obligatorii. În cazul în care doriți să specificați și mai mult acțiunea, există o opțiune de a completa și câmpurile care nu sunt obligatorii.

Acum tot ce trebuie să faceți este să realizați un test final și să vedeți dacă integrarea funcționează. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier vă va oferi un ghid de depanare util care vă va ajuta să rezolvați problema. Dacă testul se execută cu succes, integrarea dvs. este gata și o puteți testa live.

Frequently Asked Questions
Ce este ManyChat?
ManyChat este o platformă care vă permite să creați un robot de chat pentru pagina dvs. de Facebook pentru a vă ajuta compania să crească vânzările, rentabilitatea investiției și, în cele din urmă, veniturile.
Cum puteți integra ManyChat cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. Zapier 2. Navigați la Zapier - LiveAgent + ManyChat 3. Alegeți o acțiune 4. Conectați-vă 5. Completați informațiile necesare 6. Testați 7. Utilizați imediat din LiveAgent
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.
Chat-ul live este o necesitate pentru companii de orice dimensiune și industrie. Oferă asistență rapidă clienților și contribuie la creșterea implicării, satisfacției clienților și vânzărilor. Alegeți furnizorul potrivit, personalizați widget-ul și activați invitațiile de chat proactive pentru rezultate optime.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.
Galerie de butoane de conversații
Utilizați LiveAgent pentru a crea o experiență mai bună clienților. Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți. Software-ul de chat live reduce timpul de așteptare și crește implicarea clienților. Economisiți timp și oferiți suport prin crearea de articole și ghiduri pentru portalul clienților.