Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ManyChat

Ce este ManyChat?

Facebook și Messenger devin canale de servicii pentru clienți din ce în ce mai populare. ManyChat este un serviciu care permite întreprinderilor să creeze roboți de chat pentru mesageria text și Facebook Messenger. Aceștia pot fi utilizați pentru a automatiza vânzările, marketingul și serviciile de asistență pentru clienți și pentru a le face mai ușor de gestionat pentru multe întreprinderi. Comunicați mai ușor cu oamenii.

Cum îl puteți utiliza?

În combinație cu ManyChat, vă puteți automatiza mai ușor răspunsurile pe Facebook Messenger și SMS și puteți gestiona cu ușurință întrebările frecvente. Puteți ține evidența noilor clienți, a achizițiilor, a abonamentelor, a etichetelor. De asemenea, vă puteți ocupa manual de trimiterea unui SMS sau a unor mesaje pe Messenger, de trimiterea de conținut, de abonarea sau dezabonarea clienților, de gestionarea etichetelor sau de găsirea persoanelor.

Avantaje

  • Țineți evidența noilor chat-uri sau mesaje pe Facebook Messenger dintr-o singură soluție
  • Trimiteți și răspundeți la mesaje, transmiteți conținut
  • Notificări despre acțiunile de chat din Facebook Messenger în panoul de bord LiveAgent
  • Flux de lucru fără întreruperi cu Facebook

Cum să integrați ManyChat cu LiveAgent prin Zapier

Pagina de integrare ManyChat și LiveAgent prin Zapier
Pagina ManyChat + LiveAgent

Urmați acest ghid pentru a conecta fără probleme capabilitățile Facebook și Messenger ale ManyChat. Cu Zapier, puteți alege separat Messenger sau alte declanșatoare și acțiuni pentru a conecta aceste două aplicații și pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru cu asistența pentru clienți și Facebook Messenger.

Procesul de integrare a două aplicații nu necesită experiență în codare și poate fi realizat în câteva minute. Zapier vă va explica și vă va conduce prin toți pașii procesului. Primul pas este să vă conectați la contul Zapier. Dacă nu aveți unul, l-ați putea crea la acest link. Apoi puteți trece la pagina de integrare LiveAgent + ManyChat.

Derulați în jos pe pagină și veți vedea o selecție de declanșator și acțiune. Un declanșator funcționează ca un declanșator pentru acțiunea aleasă de dvs. Aceasta înseamnă că, dacă se întâmplă ceva într-un software, se va produce un declanșator și va activa acțiunea care se întâmplă în cel de-al doilea software integrat. Declanșatoarele și acțiunile pot fi setate în ambele sensuri între softuri sau chiar în cadrul unui singur soft.

Selectarea unui declanșator și a unei acțiuni în Zapier
Selectarea declanșatorului și a acțiunii

Decideți ce declanșator și ce acțiune doriți să setați. Dacă doriți, puteți integra oricând software-ul cu mai multe declanșatoare și acțiuni. Ca exemplu, am ales declanșatorul ManyChat Utilizator nou etichetat și acțiunea LiveAgent Creare conversație. Orice utilizator care este etichetat pe Facebook va declanșa o acțiune de conversație în biroul dvs. de asistență. Puteți crea mai multe conexiuni atunci când aveți nevoie, așa că alegeți-o pe prima și faceți click pe butonul albastru Conectare LiveAgent + ManyChat.

Declanșator ManyChat și acțiune LiveAgent selectate pe pagina Zapier
Declanșator și acțiune selectate

Se va deschide o configurare a declanșatorului ManyChat. Trebuie să selectați contul dvs. și să completați detaliile pentru a vă asigura că declanșatorul va funcționa. Când ați terminat, vă recomandăm să îl testați pentru a vedea dacă funcționează. 

Configurarea declanșatorului ManyChat pe Zapier
Configurarea ManyChat

Când ați terminat cu Manychat, tot ce mai rămâne de făcut este să configurați o acțiune. Asigurați-vă că ați completat câmpurile obligatorii. În cazul în care doriți să specificați și mai mult acțiunea, există o opțiune de a completa și câmpurile care nu sunt obligatorii.

Configurare acțiune LiveAgent în Zapier
Configurarea LiveAgent

Acum tot ce trebuie să faceți este să realizați un test final și să vedeți dacă integrarea funcționează. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier vă va oferi un ghid de depanare util care vă va ajuta să rezolvați problema. Dacă testul se execută cu succes, integrarea dvs. este gata și o puteți testa live.

Testarea cu succes a unei integrări ManyChat și LiveAgent
Testarea cu succes a integrării

Întrebări frecvente

Ce este ManyChat?

ManyChat este o platformă care vă permite să creați un robot de chat pentru pagina dvs. de Facebook pentru a vă ajuta compania să crească vânzările, rentabilitatea investiției și, în cele din urmă, veniturile. 

 

Cum puteți integra ManyChat cu LiveAgent?

1. Conectați-vă la contul dvs. Zapier

2. Navigați la Zapier - LiveAgent + ManyChat

3. Alegeți o acțiune

4. Conectați-vă

5. Completați informațiile necesare

6. Testați

7. Utilizați imediat din LiveAgent

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație