Partener
Ce este Facebook?
Facebook este o platformă de socializare utilizată de oameni din întreaga lume. Este folosit pentru a vă conecta cu prietenii, a conversa în timp real, pentru a urmări știri sau meme-uri. De asemenea, este utilizat de companii pentru a le ajuta să interacționeze cu clienții lor, să ofere actualizări, să vândă produse sau servicii sau să ofere asistență pentru clienți.
Cum îl puteți folosi?
Pe lângă viața personală, puteți utiliza Facebook pentru a vă promova afacerea cu o pagină personalizată de Facebook. Partajați știri, actualizări prin postări, creați povești, promovați produsele sau serviciile dvs., comunicați prin Messenger și creați campanii publicitare. Puteți face multe dintre aceste acțiuni din software-ul dvs. de ticketing LiveAgent și să vă concentrați asupra sarcinii dintr-un singur software.
Avantaje
- Rețelele de socializare populare drept canal de asistență
- Țineți evidența conturilor și a paginilor dvs. din LiveAgent
- Gestionați postările, mesajele și multe altele
- Comunicați prin Facebook Messenger din LiveAgent
Cum se integrează Facebook cu LiveAgent?
LiveAgent are o integrare nativă cu Facebook disponibilă pentru toți clienții. Tot ce trebuie să faceți este să îl conectați. După conectarea contului dvs. Facebook și a unei pagini, veți putea comunica cu clienții dvs. din LiveAgent.
Accesați Configurare > Facebook. Când sunteți acolo, dați click pe butonul ACTIVAȚI FACEBOOK.

În funcție de dacă ați avut deja un cont Facebook conectat sau nu, vi se va cere să vă conectați și să oferiți acces la datele dvs.
Este timpul să vă conectați pagina după ce ați permis accesul la Facebook. Accesați a doua secțiune Pagini Facebook .

Click pe butonul portocaliu Conectare din colțul din stânga sus. Introduceți datele de conectare și parola. După aceea vi se va cere să selectați paginile de Facebook pe care doriți să le conectați cu LiveAgent. Selectați-le și continuați.

Puteți selecta acțiunile de pagină pe care LiveAgent le va putea gestiona pentru dvs. Personalizați-vă experiența de integrare Facebook în această secțiune a configurării. Când ați terminat, dați click pe Gata.

Asta e. V-ați integrat cu succes paginile de Facebook cu LiveAgent.

Să testăm cum funcționează. Să trimitem un mesaj pe pagina noastră de testare de pe Facebook. Apoi putem verifica dacă a fost livrat în sistemul nostru de ticketing LiveAgent.

Mesajul a ajuns la sistemul dvs. de ticketing. Integrarea funcționează.
Cum să conectați LiveAgent cu paginile Facebook prin intermediul Zapier
Zapier vă permite să conectați două aplicații în câteva minute fără nicio experiență de codificare. Funcționează conectând un declanșator dintr-o aplicație și o acțiune rezultată a declanșatorului în a doua aplicație. În primul rând, veți avea nevoie de un cont Zapier. Puteți crea unul aici. Dacă aveți deja unul, pur și simplu conectați-vă și accesați LiveAgent + Pagina de integrare a paginilor Facebook.

Derulați în jos până când vedeți secțiunea Conectare LiveAgent + Facebook Pages în câteva minute. Aici puteți selecta un declanșator și o acțiune. Pentru a vă arăta un exemplu, am folosit Pagini Facebook care declanșează Nouă Postare a Dvs. și acțiunea LiveAgent Creați o conversație.
Alegeți ceea ce vi se potrivește și continuați dând click pe butonul albastru de mai jos.

Acum trebuie să configurați declanșatorul. Conectați-vă la contul dvs. Facebook și acordați-i lui Zapier permisiunea de a vă gestiona datele. Faceți clic pe Salvare și continuați când ați terminat.

După aceea, puteți testa declanșatorul. Acest pas nu este necesar, dar îl recomandăm cu tărie pentru a vedea dacă declanșatorul funcționează așa cum ar trebui.

După un test de succes, este timpul să vă configurați acțiunea LiveAgent. Această configurare necesită informații mai specifice. Completați câmpurile obligatorii. Dacă doriți să specificați mesajul în continuare, puteți completa câmpuri neobligatorii. Dați click pe continuare.

Acum este necesar un test final al integrării.

Felicitări, ați integrat cu succes Pagini Facebook cu LiveAgent. Să verificăm sistemul de ticketing LiveAgent pentru a vedea dacă funcționează. Accesați tichetele și vedeți dacă tichetul a fost primit.

Gata, ai terminat. Simțiți-vă liber să reveniți la Zapier și să creați mai multe integrări.
Frequently asked questions
Cum puteți utiliza integrarea Facebook în LiveAgent?
Integrarea Facebook în LiveAgent vă va ajuta serviciul clienți să trateze în mod eficient toate cererile, postările, comentariile Facebook dintr-un singur loc. Drept urmare, rămâneți la curent și întotdeauna disponibil pentru clienții dvs.
Care sunt pașii pentru integrarea Facebook cu LiveAgent?
1. Navigați la Configurări din panoul de bord LiveAgent 2. Căutați Facebook -> Pagini Facebook 3. Conectați
LiveAgent este o soluție excelentă pentru a gestiona solicitările de asistență ale clienților. Mulți profesioniști din diferite domenii recomandă acest produs pentru o mai bună comunicare cu clienții, îmbunătățirea satisfacției acestora și creșterea vânzărilor. LiveAgent este apreciat pentru ușurința în utilizare și funcționalitățile excelente, precum răspunsurile rapide, clasificarea naturii tichetelor și caracteristicile utile de raportare.
Caracteristicile biroului de asistență pentru rețelele de socializare
Aproximativ 42% dintre agenți nu pot răspunde la întrebările clienților. Utilizarea rețelelor de socializare poate crește conștientizarea brand-ului și vânzările. Este important să aveți șabloane de răspuns predefinite și să nu ignorați reclamațiile clienților. Peste 63% dintre clienți se așteaptă ca firmele să ofere servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare. Social media nu este preferat pentru asistența clienților, dar companiile recunosc că furnizarea de asistență pe rețelele de socializare poate fi benefică.
Șabloane de servicii pentru clienți în social media
Consumers expect brands to offer customer service through social media channels, with 90% of social media users having used this method to communicate with a company. Responding to customer inquiries or complaints on social media can greatly impact customer satisfaction, with 40% expecting a response within an hour and 79% within 24 hours. Positive experiences with brands on social media can lead to customer recommendations. However, one-third of customer complaints go unanswered, which can lead to a decrease in customer support by 50%. Using Twitter for customer service can increase satisfaction by 19%. To manage customer service on social media, connection with help desk software is recommended. Handling negative comments professionally and not personally is important, as is personalizing responses through the use of pre-written templates.
LiveAgent offers a social support integration with Facebook and Twitter, allowing businesses to efficiently manage customer complaints and improve brand image. Customized responses and prompt reaction times are critical for excellent customer service in social media. The software provides solutions for complaint management, customer portals, and email management. LiveAgent also offers demos, pricing information, support portals, and various software solutions for customer service, VoIP, and call center management.