Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți

Șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți

Serviciul pentru clienți este o parte critică a oricărei afaceri de succes, indiferent de industria în care se află. Cu toate acestea, serviciul excelent pentru clienți și asistența nu sunt doar răspunsuri la întrebările clienților sau rezolvarea problemelor acestora, mergând apoi mai departe. Trebuie să vă asigurați că clientul rămâne mulțumit de rezultate, astfel încât urmările sunt esențiale. Cu toate acestea, pentru multe companii, serviciul pentru clienți se oprește odată ce solicitarea clientului a fost gestionată. Chiar dacă urmărirea este o sarcină destul de simplă, este adesea neglijată. De fapt, conform celui mai recent SuperOffice Raport de referință al serviciului pentru clienți:

  • 62% dintre companii nu răspund la e-mailurile de servicii pentru clienți.
  • 90% dintre companii nu informează clientul că a fost primit un e-mail.
  • 97% dintre companii nu trimit un e-mail de urmărire a clienților pentru a vedea dacă aceștia sunt mulțumiți de răspuns.
e-mail Bria pentru urmărirea serviciului de clienți
Un e-mail de urmărire a serviciului clienți, de la Bria

Puterea e-mailului de urmărire pentru serviciul de clienți șabloane

Emailurile de urmărire a clienților pot avea un impact major asupra experienței clientului. Este un lucru pe care întreprinderile mici îl înțeleg adesea și îl folosesc în avantajul lor, dar organizațiile mai mari tind să uite. Urmărirea e-mailurilor trimise imediat după o interacțiune cu serviciul pentru clienți poate:

  • Încântați-vă clienții arătând că vă pasă și că sunteți dedicați să le asigurați în continuare satisfacția.
  • Îmbunătățiți experiența generală a serviciilor pentru clienți.
  • Reimplicați-vă clienții și încurajați comunicarea suplimentară, oferind asistență proactivă.
  • Promovați-vă opțiunile de autoservire și direcționați clienții către resurse utile.
  • Prezentați informații valoroase clienților, în funcție de feedback-ul lor.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului pentru clienți

Indiferent dacă este vorba de actualizarea clienților cu privire la starea cererilor lor, cererea de feedback sau oferirea de ajutor proactiv după o rezoluție, urmăririle nu ar trebui să fie subestimate de echipa dumneavoastră de servicii pentru clienți. Aici aveți 10 șabloane de e-mail de urmărire a serviciului pentru clienți, care acoperă diferite părți ale procesului de urmărire a clienților – folosiți-le prompt atunci când creați propriile mesaje de urmărire a clienților.

O actualizare a e-mailului pentru urmărirea problemei

E-mail proactiv de urmărire 

E-mailul de urmărire după o experiență pozitivă de muncă

E-mailul de urmărire după o experiență negativă de muncă

Încurajarea e-mail-urilor de autoservire

E-mailul de urmărire trimis după ce nu a fost primit un răspuns

E-mail de urmărire pentru închiderea biletului de asistență

E-mail de urmărire pentru solicitarea feedback-ului

E-mail de urmărire pentru invitația la sondaj

E-mail de urmărire pentru o problemă la nivel de companie

E-mailuri de urmărire ale clienților – Întrebări frecvente

De ce este importantă urmărirea în serviciul pentru clienți?

Când răspundeți la o solicitare a clienților, ar trebui să faceți această urmărire pentru a verifica starea problemei. Cu o monitorizare, vă puteți asigura că problema este rezolvată corect.

Ce ar trebui să scriu într-un e-mail de urmărire?

Un e-mail de urmărire este unul trimis cuiva care v-a pus o întrebare (sau pentru care ați furnizat un serviciu) care vă solicită să mai faceți ceva. Acest tip de e-mail extinde adesea sfera de lucru oferită de compania dumneavoastră sau oferă clienților produse sau servicii suplimentare. Un e-mail de urmărire ar trebui să fie trimis clienților care au făcut o achiziție sau au avut un fel de interacțiune cu compania dumneavoastră.

Cum urmăriți o reclamație a clienților?

Puteți urmări o reclamație a clientului solicitând feedback cu privire la cât de bine a fost rezolvată problema și oferindu-vă să încercați să remediați problema dacă clientul dorește acest lucru.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație