Ce este un agent de birou de asistență?
Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii de asistență pentru clienți. Aceștia oferă asistență tehnică și răspund la toate întrebările clienților potențiali și existenți cu privire la afacerea, produsele sau serviciile dumneavoastră.
Ce face un agent de birou de asistență?
Agenții de birou de asistență pot avea diferite roluri în funcție de industria acestora și întreprinderea pe care o reprezintă. Cu toate acestea, un lucru pe care agenții îl au în comun este că oferă asistență prin poștă electronică, conversații directe, telefon și adesea pe rețele sociale și în persoană. De regulă, aceștia rezolvă probleme legate de:
- Facturare
- Rambursări
- Erori
- Depanare
- Funcționalitate
- Disponibilitate
Unii agenți de birou de asistență pregătesc, de asemenea, articole de bază de cunoștințe și ghiduri tehnice prin care se explică configurarea, depanarea și utilizarea produselor/serviciilor vândute de companie.
Cum se adaugă agenți în biroul de asistență
Pentru a invita agenți în biroul de asistență, trebuie să fiți proprietarul sau administratorul contului LiveAgent. Rețineți că agenții nu pot adăuga/invita alți agenți la programul informatic de gestionare a tichetelor.
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare.
- Dați clic pe Agenți.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare agent.
- Scrieți-i numele în panoul in Nume.
- Scrieți-i adresa de poștă electronică în secțiunea Poștă electronică.
- Selectați Rolul pe care doriți să i-l oferiți.
- Selectați-i Genul.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
Odată ce dați clic pe butonul Creare, agentul va primi o invitație prin poștă electronică la biroul dumneavoastră de asistență care va conține datele sale de autentificare generate automat.
Câți agenți pot fi invitați la biroul meu de asistență LiveAgent?
Programul informatic de asistență LiveAgent vă permite să invitați un număr nelimitat de utilizatori de birou de asistență în contul dumneavoastră. Totuși, rețineți că adăugarea de agenți noi la biroul de asistență duce la creșterea prețului abonamentului lunar, exceptând cazul în care utilizați un cont LiveAgent gratuit.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Cum se poate șterge un agent?
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare.
- Dați clic pe Agenți.
- Căutați butonul în formă de tomberon din partea dreaptă a numelui agentului. Dați clic pe buton.
5. Va fi afișat un mesaj de confirmare. Confirmați-vă alegerea, dând clic pe butonul portocaliu Ștergere agent.
Ce poate face un agent în LiveAgent?
Agenții se pot ocupa de toate solicitările clienților, pot răspunde la conversații, apeluri telefonice și mesaje din alte canale conectate cu programul dumneavoastră de birou de asistență. Aceștia mai au opțiunea de a gestiona articole din baza de cunoștințe.
Cu toate acestea, agenții nu au acces la opțiunile de configurare sau la tablourile de bord de raportare/analiză. Agenții pot accesa doar propriile rapoarte de muncă.
Ce alte roluri de utilizatori mai există?
- Administratori: aceștia pot configura sistemul, vizualiza rapoartele și gestiona alți utilizatori.
- Proprietar: acesta este un tip special de administrator care, pe lângă configurarea setărilor, vizualizarea rapoartelor și gestionarea utilizatorilor, poate modifica/actualiza planul de abonament LiveAgent și are acces la informațiile de facturare și la facturi.

Cum se modifică permisiunile agentului
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare.
- Dați clic pe Agenți.
- Căutați butonul de editare în formă de creion din partea dreaptă a numelui agentului. Dați clic pe buton.
- Găsiți câmpul Rol. Selectați rolul pe care doriți să îl oferiți agentului.
- Dați clic pe butonul portocaliu Salvare.
Cum își pot agenții modifica profilul de agent?
Pentru editarea profilului și preferințelor, agenții trebuie doar să dea clic pe avatar/imaginea de profil din colțul din dreapta sus al ecranului și să dea clic pe Editare profil.
Ce pot modifica agenții în profilul de agent?
Detalii personale
- Poză/avatar (imagine de profil)
- Nume
- Alias
- Gen
- Parolă
- Autentificare în 2 pași
Notificări
- Notificări prin poștă electronică
- Notificări Slack
Tichete, conversații și apeluri
- Departamentele de la care veți primi tichete, conversații și apeluri
- Dispozitive de centre de apeluri
- Extensie de centru de apeluri
Semnătură
- Semnătura care va fi adăugată la finalul tuturor mesajelor trimise
Setări
- Tema panoului agentului
Sunete
- Sunete de notificări pentru apeluri noi, conversații noi, mesaje noi, mesaje de sistem noi și tichete noi
Raport de performanță
- Valorile raportului de performanță (vă veți putea vizualiza raportul de performanță în funcție de lună, săptămână, zi, oră etc.)
De ce ar trebui să adaug agenți în cont?
Cu excepția situației în care sunteți o întreprindere mică sau un antreprenor individual, este recomandat să adăugați agenți în contul de birou de asistență, astfel încât să puteți răspunde în timp util mesajelor, apelurilor și conversațiilor clienților. A face totul pe cont propriu poate fi copleșitor, îndeosebi dacă aveți volume uriașe de tichete în fiecare zi.
Happy customers are the best customers
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

De ce fel de aptitudini am nevoie pentru a deveni un agent de servicii pentru clienți?
Agenții de servicii pentru clienți trebuie să aibă abilități excelente de comunicare scrisă și verbală. Aceștia trebuie să aibă aptitudini de ascultare activă, empatie și cunoștințe amănunțite despre produse și servicii. În plus, aceștia trebuie să fie:
- Analitici
- Pasionați de tehnologie
- Capabili să tasteze rapid și precis (Nu ezitați să încercați testul nostru gratuit de tastare! Puteți tasta la fel de repede ca un agent de asistență? Încercați să atingeți 80 de cuvinte pe minut)
- Capabili să explice concepte complicate în termeni ușor de înțeles
- Bine versați în abordarea situațiilor stresante
- Pricepuți să vorbească în așa fel încât să își poată controla emoțiile
- Capabili să facă mai multe lucruri în același timp
- Flexibili în programul lor de lucru
- Vorbitori a mai mult decât o limbă (nu este obligatoriu, dar preferat)
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru a afla mai multe despre agenții de servicii pentru clienți și aptitudinile pe care trebuie să le stăpânească, accesați baza noastră de cunoștințe, blogul, academia și glosarul.
- Test gratuit de tastare
- Agenți
- Administrator de cont
- Agenți și utilizatori
- Cum se adaugă agenți în LiveAgent
- Cum îi poate ajuta Klaus pe agenți să își îmbunătățească abilitățile
- Greșeli ale serviciului pentru clienți în domeniul imobiliar pe care agenții trebuie să le evite cu orice preț
- Top 7 instrumente utile pentru agenții de asistență IT
Sunteți gata să vă creșteți productivitatea cu mai mulți agenți?
Descoperiți cât de simplu poate fi serviciul pentru clienți cu LiveAgent. Încercați chiar astăzi perioada noastră de încercare gratuită atotcuprinzătoare de 14 zile. Fără obligații, fără nevoia de a folosi cardul bancar.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un agent de birou de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii de asistență pentru clienți. Aceștia oferă asistență tehnică și răspund la toate întrebările clienților potențiali și existenți cu privire la afacerea, produsele sau serviciile dumneavoastră.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce face un agent de birou de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenții de birou de asistență pot avea diferite roluri în funcție de industria acestora și întreprinderea pe care o reprezintă. Cu toate acestea, un lucru pe care agenții îl au în comun este că oferă asistență prin poștă electronică, conversații directe, telefon și adesea pe rețele sociale și în persoană.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce fel de aptitudini am nevoie pentru a deveni un agent de servicii pentru clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenții de servicii pentru clienți trebuie să aibă abilități excelente de comunicare scrisă și verbală. Aceștia trebuie să aibă aptitudini de ascultare activă, empatie și cunoștințe amănunțite despre produse și servicii.” } }] }Prezentarea descrie un software de asistență și chat live pentru industria valutară, ce oferă suport în aplicație, în baza de cunoștințe și prin consultați cu serviciul clienți. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Un șablon de răspuns agent este un instrument care economisește timp și ușurează munca echipei de asistență pentru clienți, cu posibilitatea de a personaliza și edita conținutul, și poate fi accesat în panoul agentului la secțiunea "Configurări". LiveAgent oferă numărul necesar de șabloane adaptate la nevoile clienților, iar crearea lor nu este dificilă, reprezentând o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții.
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.
Textul discută despre importanța serviciului de asistență pentru a crește satisfacția și loialitatea clienților. LiveAgent este prezentat ca un software de servicii pentru clienți cu diverse caracteristici și beneficii, inclusiv îngrijirea personalizată, șabloane si seminarii web. Articolul detaliază, de asemenea, modul în care companiile pot îmbunătăți serviciul de asistență prin instruirea adecvată a agenților lor de serviciu clienți și implicarea angajaților în creșterea profitabilității. Baza de cunoștințe a LiveAgent este menționată ca un instrument esențial pentru a oferi asistență offline clienților.