Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agenți

Ce este un agent de birou de asistență?

Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii de asistență pentru clienți. Aceștia oferă asistență tehnică și răspund la toate întrebările clienților potențiali și existenți cu privire la afacerea, produsele sau serviciile dumneavoastră.

Agenți

Ce face un agent de birou de asistență?

Agenții de birou de asistență pot avea diferite roluri în funcție de industria acestora și întreprinderea pe care o reprezintă. Cu toate acestea, un lucru pe care agenții îl au în comun este că oferă asistență prin poștă electronică, conversații directe, telefon și adesea pe rețele sociale și în persoană. De regulă, aceștia rezolvă probleme legate de:

  • Facturare
  • Rambursări
  • Erori
  • Depanare
  • Funcționalitate
  • Disponibilitate

Unii agenți de birou de asistență pregătesc, de asemenea, articole de bază de cunoștințe și ghiduri tehnice prin care se explică configurarea, depanarea și utilizarea produselor/serviciilor vândute de companie.

Cum se adaugă agenți în biroul de asistență

Pentru a invita agenți în biroul de asistență, trebuie să fiți proprietarul sau administratorul contului LiveAgent. Rețineți că agenții nu pot adăuga/invita alți agenți la programul informatic de gestionare a tichetelor.

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare.
  3. Dați clic pe Agenți.
  4. Dați clic pe butonul portocaliu Creare agent.
Agenți
  1. Scrieți-i numele în panoul in Nume.
  2. Scrieți-i adresa de poștă electronică în secțiunea Poștă electronică.
  3. Selectați Rolul pe care doriți să i-l oferiți.
  4. Selectați-i Genul.
  5. Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
Agenți

Odată ce dați clic pe butonul Creare, agentul va primi o invitație prin poștă electronică la biroul dumneavoastră de asistență care va conține datele sale de autentificare generate automat.

Câți agenți pot fi invitați la biroul meu de asistență LiveAgent?

Programul informatic de asistență LiveAgent vă permite să invitați un număr nelimitat de utilizatori de birou de asistență în contul dumneavoastră. Totuși, rețineți că adăugarea de agenți noi la biroul de asistență duce la creșterea prețului abonamentului lunar, exceptând cazul în care utilizați un cont LiveAgent gratuit.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Cum se poate șterge un agent?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare.
  3. Dați clic pe Agenți.
  4. Căutați butonul în formă de tomberon din partea dreaptă a numelui agentului. Dați clic pe buton.
Agenți

5. Va fi afișat un mesaj de confirmare. Confirmați-vă alegerea, dând clic pe butonul portocaliu Ștergere agent.

Agenți

Ce poate face un agent în LiveAgent?

Agenții se pot ocupa de toate solicitările clienților, pot răspunde la conversații, apeluri telefonice și mesaje din alte canale conectate cu programul dumneavoastră de birou de asistență. Aceștia mai au opțiunea de a gestiona articole din baza de cunoștințe.

Cu toate acestea, agenții nu au acces la opțiunile de configurare sau la tablourile de bord de raportare/analiză. Agenții pot accesa doar propriile rapoarte de muncă.

Ce alte roluri de utilizatori mai există?

  • Administratori: aceștia pot configura sistemul, vizualiza rapoartele și gestiona alți utilizatori.
  • Proprietar: acesta este un tip special de administrator care, pe lângă configurarea setărilor, vizualizarea rapoartelor și gestionarea utilizatorilor, poate modifica/actualiza planul de abonament LiveAgent și are acces la informațiile de facturare și la facturi.
Agenți

Cum se modifică permisiunile agentului

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare.
  3. Dați clic pe Agenți.
  4. Căutați butonul de editare în formă de creion din partea dreaptă a numelui agentului. Dați clic pe buton.
  5. Găsiți câmpul Rol. Selectați rolul pe care doriți să îl oferiți agentului.
  6. Dați clic pe butonul portocaliu Salvare.
Agenți

Cum își pot agenții modifica profilul de agent?

Pentru editarea profilului și preferințelor, agenții trebuie doar să dea clic pe avatar/imaginea de profil din colțul din dreapta sus al ecranului și să dea clic pe Editare profil.

Agenți

Ce pot modifica agenții în profilul de agent?

Detalii personale

  • Poză/avatar (imagine de profil)
  • Nume
  • Alias
  • Gen
  • Parolă
  • Autentificare în 2 pași
Agenți

Notificări

  • Notificări prin poștă electronică
  • Notificări Slack
Agenți

Tichete, conversații și apeluri

  • Departamentele de la care veți primi tichete, conversații și apeluri
  • Dispozitive de centre de apeluri
  • Extensie de centru de apeluri
Agenți

Semnătură

  • Semnătura care va fi adăugată la finalul tuturor mesajelor trimise
Agenți

Setări

  • Tema panoului agentului
Agenți

Sunete

  • Sunete de notificări pentru apeluri noi, conversații noi, mesaje noi, mesaje de sistem noi și tichete noi
Agenți

Raport de performanță

  • Valorile raportului de performanță (vă veți putea vizualiza raportul de performanță în funcție de lună, săptămână, zi, oră etc.)
Agenți

De ce ar trebui să adaug agenți în cont?

Cu excepția situației în care sunteți o întreprindere mică sau un antreprenor individual, este recomandat să adăugați agenți în contul de birou de asistență, astfel încât să puteți răspunde în timp util mesajelor, apelurilor și conversațiilor clienților. A face totul pe cont propriu poate fi copleșitor, îndeosebi dacă aveți volume uriașe de tichete în fiecare zi.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

De ce fel de aptitudini am nevoie pentru a deveni un agent de servicii pentru clienți?

Agenții de servicii pentru clienți trebuie să aibă abilități excelente de comunicare scrisă și verbală. Aceștia trebuie să aibă aptitudini de ascultare activă, empatie și cunoștințe amănunțite despre produse și servicii. În plus, aceștia trebuie să fie:

  • Analitici
  • Pasionați de tehnologie
  • Capabili să tasteze rapid și precis (Nu ezitați să încercați testul nostru gratuit de tastare! Puteți tasta la fel de repede ca un agent de asistență? Încercați să atingeți 80 de cuvinte pe minut)
  • Capabili să explice concepte complicate în termeni ușor de înțeles
  • Bine versați în abordarea situațiilor stresante
  • Pricepuți să vorbească în așa fel încât să își poată controla emoțiile
  • Capabili să facă mai multe lucruri în același timp
  • Flexibili în programul lor de lucru
  • Vorbitori a mai mult decât o limbă (nu este obligatoriu, dar preferat)
https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Resurse din baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre agenții de servicii pentru clienți și aptitudinile pe care trebuie să le stăpânească, accesați baza noastră de cunoștințe, blogul, academia și glosarul.

Sunteți gata să vă creșteți productivitatea cu mai mulți agenți?

Descoperiți cât de simplu poate fi serviciul pentru clienți cu LiveAgent. Încercați chiar astăzi perioada noastră de încercare gratuită atotcuprinzătoare de 14 zile. Fără obligații, fără nevoia de a folosi cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un agent de birou de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii de asistență pentru clienți. Aceștia oferă asistență tehnică și răspund la toate întrebările clienților potențiali și existenți cu privire la afacerea, produsele sau serviciile dumneavoastră.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce face un agent de birou de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenții de birou de asistență pot avea diferite roluri în funcție de industria acestora și întreprinderea pe care o reprezintă. Cu toate acestea, un lucru pe care agenții îl au în comun este că oferă asistență prin poștă electronică, conversații directe, telefon și adesea pe rețele sociale și în persoană.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce fel de aptitudini am nevoie pentru a deveni un agent de servicii pentru clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenții de servicii pentru clienți trebuie să aibă abilități excelente de comunicare scrisă și verbală. Aceștia trebuie să aibă aptitudini de ascultare activă, empatie și cunoștințe amănunțite despre produse și servicii.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație