Ce este gestionarea tichetelor?
Urmărirea manuală a problemelor clienților ar necesita mult timp și ar fi dificil de reglementat. Gestionarea tichetelor este o caracteristică necesară a gestionării biroului de asistență. Aceasta permite gestionarea datelor și a solicitărilor clienților. O companie utilizează gestionarea tichetelor pentru a răspunde la solicitările clienților. Tichetul deține starea și specifică cererile. Acest lucru ajută personalul serviciului de asistență clienți să fie mai organizat și să fie mai bun în a ajuta clienții. Gestionarea tichetelor face lucrurile mai ușoare și mai rapide.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul de gestionare a tichetelor?
Gestionarea biletelor reprezintă un proces de gestionare a problemelor și a cererilor din partea clienților. Acesta este integrat în software-ul de gestionare a tichetelor și este un instrument de afaceri comun.
Care sunt principiile gestionării tichetelor?
Există câteva reguli importante. În primul rând, tratați fiecare tichet în mod individual și gândiți-vă că este vorba de o persoană care are nevoie de sprijin și ajutor. În al doilea rând, proiectați biroul de asistență pe baza experienței utilizatorului. De asemenea, nu creați procese complet noi, ci folosiți cele mai bune practici pe care le-a dezvoltat compania dvs. Puneți transparență în contactele cu clienții și aveți grijă de dezvoltarea agenților și a întregii echipe.
LiveAgent permite gestionarea tichetelor?
LiveAgent vă permite să vă gestionați tichetele. Urmărește și convertește automat toate problemele clienților în tichete. Orice formă de comunicare primită este convertită în tichete pentru o mai bună gestionare.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
LiveAgent are un ghid de branding care se aplică conținutului scris, materialelor vizuale și copierii anunțurilor. Paleta de culori include „portocaliu californian” și alte culori specifice. Sigla este flexibilă, iar imaginile și videoclipurile sunt minimaliste. De asemenea, există un ghid de scriere și o personalitate a cumpărătorului pentru a ajuta echipele de marketing să se conecteze mai bine cu publicul țintă.