Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gestionarea tichetelor

Ce este gestionarea tichetelor?

Urmărirea manuală a problemelor clienților ar necesita mult timp și ar fi dificil de reglementat. Gestionarea tichetelor este o caracteristică necesară a gestionării biroului de asistență. Aceasta permite gestionarea datelor și a solicitărilor clienților. O companie utilizează gestionarea tichetelor pentru a răspunde la solicitările clienților. Tichetul deține starea și specifică cererile. Acest lucru ajută personalul serviciului de asistență clienți să fie mai organizat și să fie mai bun în a ajuta clienții. Gestionarea tichetelor face lucrurile mai ușoare și mai rapide.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă termenul de gestionare a tichetelor?

Gestionarea biletelor reprezintă un proces de gestionare a problemelor și a cererilor din partea clienților. Acesta este integrat în software-ul de gestionare a tichetelor și este un instrument de afaceri comun. 

 

Care sunt principiile gestionării tichetelor?

Există câteva reguli importante. În primul rând, tratați fiecare tichet în mod individual și gândiți-vă că este vorba de o persoană care are nevoie de sprijin și ajutor. În al doilea rând, proiectați biroul de asistență pe baza experienței utilizatorului. De asemenea, nu creați procese complet noi, ci folosiți cele mai bune practici pe care le-a dezvoltat compania dvs. Puneți transparență în contactele cu clienții și aveți grijă de dezvoltarea agenților și a întregii echipe.

 

LiveAgent permite gestionarea tichetelor?

LiveAgent vă permite să vă gestionați tichetele. Urmărește și convertește automat toate problemele clienților în tichete. Orice formă de comunicare primită este convertită în tichete pentru o mai bună gestionare.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație