Ce este un tichet de asistență
Tichetul de asistență permite clienților să trimită o întrebare către o organizație. Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat de către reprezentanții clienților. Stochează toate mesajele conversației pe un singur loc.
Frequently asked questions
Ce este un tichet de asistență?
Un tichet de asistență este o anchetă de intrare de la un client despre o companie, produs sau serviciu. Poate ajunge prin canalele de comunicare utilizate de companie. Fiecare tichet are propriul act de identitate. Raportul este gestionat de un agent a cărui sarcină este să sprijine clientul și să ofere asistență.
Cum este creat un tichet de asistență?
Un tichet de asistență este creat de clientul care contactează prin orice canal de comunicare utilizat de companie.
Unde puteți găsi o listă a tichetelor de asistență în LiveAgent?
O listă a tichetelor de asistență LiveAgent poate fi găsită în secțiunea Tichete.
Expert note
Un tichet de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing, creat de client prin orice canal de comunicare. Stochează toate conversațiile într-un singur loc.

Prezentarea descrie un software de asistență și chat live pentru industria valutară, ce oferă suport în aplicație, în baza de cunoștințe și prin consultați cu serviciul clienți. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Un șablon de răspuns agent este un instrument care economisește timp și ușurează munca echipei de asistență pentru clienți, cu posibilitatea de a personaliza și edita conținutul, și poate fi accesat în panoul agentului la secțiunea "Configurări". LiveAgent oferă numărul necesar de șabloane adaptate la nevoile clienților, iar crearea lor nu este dificilă, reprezentând o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
LiveAgent oferă servicii eficiente de gestionare a clienților, inclusiv etichetare, migrare de date și acțiuni de sistem în masă. Cu soluții soft pentru centre de apeluri, portaluri de clienți și gestionare a e-mailurilor, compania îmbunătățește eficiența agenților și optimizează timpii de răspuns, ceea ce duce la creșterea satisfacției și fidelizării clienților, precum și la întărirea veniturilor și vânzărilor lunare recurente. LiveAgent este ușor de utilizat, are prețuri avantajoase și oferă integrări și alternativă, iar potențialii clienți pot solicita informații prin portalul de asistență sau contactând vânzările companiei.
În articolul dat se prezintă caracteristicile LiveAgent, un software pentru serviciul clienților. Printre acestea se numără etichetele, folosite pentru organizarea și categorisirea tichetelor din biroul de asistență, și integrările diferitelor sisteme necesare în serviciile pentru clienți. De asemenea, se menționează opțiunea de migrare a datelor spre LiveAgent și se oferă informații despre companie și parteneri. Un număr de contact și modalități de a afla mai multe despre software sunt furnizate la sfârșitul paginii.