Ce este un tichet de asistență
Tichetul de asistență permite clienților să trimită o întrebare către o organizație. Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat de către reprezentanții clienților. Stochează toate mesajele conversației pe un singur loc.
Frequently asked questions
Ce este un tichet de asistență?
Un tichet de asistență este o anchetă de intrare de la un client despre o companie, produs sau serviciu. Poate ajunge prin canalele de comunicare utilizate de companie. Fiecare tichet are propriul act de identitate. Raportul este gestionat de un agent a cărui sarcină este să sprijine clientul și să ofere asistență.
Cum este creat un tichet de asistență?
Un tichet de asistență este creat de clientul care contactează prin orice canal de comunicare utilizat de companie.
Unde puteți găsi o listă a tichetelor de asistență în LiveAgent?
O listă a tichetelor de asistență LiveAgent poate fi găsită în secțiunea Tichete.
- Ce sunt câmpurile de tichet? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Birou de Asistență (Explicație)
- Serviciul de asistență (Explicații)
- Ce sunt acțiunile în masă pentru biroul de asistență? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Baza de Cunoștințe (Explicații)
- Sfaturi de îmbunătățit coada de așteptare (+Tipuri)
- Ce sunt notele de birou de asistență? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Tichet Atribuit [Explicat]