Spuneți adio unui software lent și neperformant

Treceți la LiveAgent & vă vom migra datele de la TeamSupport gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Treceți de la Teamsupport la LiveAgent?

Luați în calcul să vă migrați datele de la Teamsupport la noul dvs. LiveAgent? Agenții noștri de asistență vă vor ajuta cu plăcere să vă migrați datele în siguranță și fără efort. Sunați-ne și începeți să vă migrați datele astăzi!

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Comparație TeamSupport vs LiveAgent

Caracteristici Liveagent TeamSupport
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă sistemul de tichete în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă Chat Live în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
TeamSupport nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
TeamSupport oferă o integrare Facebook în plan pentru 50 USD / lună / cont.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
TeamSupport oferă o integrare Twitter în plan pentru 50 USD / lună / cont.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
TeamSupport nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
TeamSupport nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă forumul clienților în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă automatizare și reguli în plan pentru 50 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă funcții API în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
TeamSupport nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă apeluri video în plan pentru 69 USD / agent / lună.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă istorie nelimitată în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
TeamSupport nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 50 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
TeamSupport nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
TeamSupport oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 50 USD / agent / lună.
server - illustration

Transferați datele dvs. la LiveAgent

Contactați-ne și lăsați-ne să vă ajutăm. Agenții noștri de asistență vă vor răspunde la orice întrebare cu privire la migrarea datelor și vă vor ajuta să mutați tot ce aveți nevoie în noul dvs. cont LiveAgent. Între timp, vă puteți relaxa cât noi ne ocupăm de toate. 

Doriți să migrați pe cont propriu?

Personalul nostru lucrează în prezent la un plugin de migrare pentru Teamsupport. Rămâneți la curent pentru mai multe informații!

monitor plug in - illustration

Ce fel de date pot migra din Teamsupport?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.

Tichete

Migrați tichete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de tichete.

Etichete

Migrați toate etichetele de departamente și tichete.

Sunteți gata să migrați de la Teamsupport la LiveAgent?

Aruncați o privire la câteva avantaje pe care le obțineți atunci când treceți la LiveAgent

Servicii excelente pentru clienți

Asistență 24/7 din partea agenților noștri. Suntem aici ori de câte ori aveți nevoie de noi.

Cea mai bună soluție de asistență

Instrumente utile, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Avem tot ce aveți nevoie.

Alegeți limba

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent acceptă și widget-uri adaptabile la limbă.

Migrați-vă datele de la Teamsupport astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. 

14 zile gratuite
Nu este necesar cardul bancar
si multe altele
$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți migra de la TeamSupport la LiveAgent?

Dacă sunteți interesat să migrați de la TeamSupport la LiveAgent, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți sau utilizați un plugin gratuit pentru a transfera datele în siguranță.

Care sunt beneficiile LiveAgent?

Avantajele LiveAgent includ CX îmbunătățit, păstrarea clienților, satisfacția clienților, venituri îmbunătățite și costuri reduse.

Ce date puteți migra de la TeamSupport la LiveAgent?

Puteți migra date precum administratori, departamente, atașamente, etichete de tichete, informații despre clienți și multe altele.

Related Articles to Migrare Teamsupport
Vă transferați de la Pure Chat la LiveAgent? Membrii echipelor noastre tehnice și de suport sunt mai mult decât bucuroși să vă ajute cu migrarea tuturor datelor dvs., rapid și în siguranță. Gratuit. Contactați-ne astăzi pentru a discuta despre migrarea datelor dvs.

Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?

LiveAgent este o solutie excelenta de suport pentru clienti care ofera suport permanent, 24/7, din partea agenților si dispune de instrumente utile, peste 175 de functii si peste 40 de integrari, adaptandu-se industriilor si necesitatilor companiei dvs. LiveAgent poate fi utilizat de toate tipurile de organizatii, iar preturile variaza in functie de dimensiunea si necesitatile companiei.

Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Gist la LiveAgent?

LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri cu o varietate de planuri disponibile pentru a răspunde nevoilor companiilor, începând de la planul gratuit cu istoricul tichetelor timp de 7 zile până la cel mai popular plan ce include 40 de adrese de email, 10 butoane de chat live și suport pentru WhatsApp. Acesta este utilizat de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a furniza asistență de clasă mondială clienților lor.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.

Doriți să vă migrați datele din Drift către o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți încercarea gratuită astăzi.

Treceți de la Drift la LiveAgent?

Compararea software-ului de asistență pentru clienți Drift și LiveAgent arată că LiveAgent oferă mai multe caracteristici, inclusiv sistem de tichete, chat live, call center, autoserviciu, integrări pentru rețelele sociale, automatizare și reguli, API, istorie nelimitată și asistență nelimitată 24/7. În timp ce Drift oferă unele dintre aceste caracteristici, nu are sistem de tichete, call center sau integrare Twitter. Ambele platforme au integrări pentru Facebook, iar LiveAgent oferă și integrări pentru Instagram și Viber.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este un sistem complet de birou de asistență care poate gestiona fiecare canal important de comunicare cu clienții. Beneficiați de acces la funcțiile noastre de productivitate, numărul mare de integrări și de asistență pentru clienți 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit. Creați un cont gratuit și primiți actualizări despre produse și oferte promoționale. Vă mutați de la Samanage la LiveAgent? Migrați chiar acum!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație