Doriți să migrați de la Helprace la un alt software de birou de asistență?
Migrați de la Helprace la LiveAgent rapid, sigur și eficient și obțineți acces la toate instrumentele și funcțiile noastre interesante. Echipa noastră de asistență vă poate ajuta să migrați de la Helprace fără taxe suplimentare și cu datele dvs. intacte.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
Helprace
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
Helprace oferă ticketing pentru 30 USD/ per agent / pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live.
|
Helprace nu oferă Chat live.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Helprace nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă self-service în plan pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
Helprace nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
Helprace nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Helprace nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Helprace nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă forum clienților în planul de tickete pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă automatizare și reguli în plan pentru 30 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă funcții API în plan pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
Helprace nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Helprace nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă istoric nelimitat în plan pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
Helprace nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 10 USD / per agent / pe lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Helprace nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Helprace oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 10 USD / pe lună.
|
Helprace este o soluție software excelentă pentru servicii pentru clienți, deservind multe companii din întreaga lume, noi înțelegem că nu fiecare soluție este alegerea potrivită pentru fiecare afacere. Ați încercat deja software-ul avansat LiveAgent pentru a oferi o experiență excelentă clienților?
Treceți la un alt sistem de ticketing și migrați de la Helprace astăzi. Selectați datele de care aveți nevoie și contactați echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a discuta despre migrarea dvs. Noi vom acoperi totul, nu trebuie să plătiți niciun ban. Și dacă doriți mai întâi să vedeți ce poate face LiveAgent, apăsați butonul de mai jos și beneficiați de experiența completă a soluției noastre de servicii pentru clienți.
Migrați profilurile de administrator, agent și profilurile clienților
Migrați-vă tichetele împreună cu istoricul lor
Migrați etichete și departamente
Sistemul de tichete, conturile de e-mail și baza de cunoștințe sunt doar începutul când treceți la LiveAgent. Faceți mai multe cu instrumentele potrivite.
Puteți obține un widget de chat live foarte rapid, un centru de apel și integrări de social media precum Facebook Messenger, Instagram, sau Viber. Toate acestea merg împreună cu sistemul de tichete, integrările de e-mail și baza de cunoștințe. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți planul potrivit și să alegeți ce instrumente doriți să utilizați. După ce faceți acest lucru, puteți merge chiar mai departe și puteți profita de funcții avansate și o mulțime de integrări care vă fac fluxul de lucru mai rapid și mai eficient.
Software-ul excelent cu instrumente excelente poate face munca pentru agenții dvs. mai ușoară și, la rândul lor, îi poate face pe clienți mai mulțumiți. Un client mulțumit este egal cu profituri mai mari și loialitate sporită.
Pentru a crea un instrument excelent de asistență pentru clienți, o companie ar trebui să știe cum să ofere asistență excelentă clienților lor. De aceea oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru toți clienții noștri. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ajutor cu software-ul dvs. sau doriți doar să obțineți informații.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
Încercați trialul gratuit de 14 zile și treceți astăzi la LiveAgen. Faceți clic pe butonul de mai jos sau contactați-ne pentru a afla mai multe despre migrarea de la Helprace.
Migrați-vă datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de birou de asistență enumerați gratuit. Faceți schimbarea astăzi. Vă vom acoperi.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
"TEXT-ul furnizează informații despre strategiile de marketing pentru a atrage și reține clienții. Accentul se pune pe personalizare și experiența clienților."
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
"TEXT" este un rezumat al unui articol despre strategiile de marketing digital pentru creșterea afacerilor online. Se discută despre social media, SEO și conținut de calitate.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team