Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tichet atribuit

Ce este un tichet atribuit?

Tichetul este o comunicare între agent și clienți. Tichetele sunt create fără niciun proprietar. Este necesar să atribuiți tichetele reprezentantului clientului sau departamentului potrivit și să schimbați manual proprietatea. Aflați cine este responsabil pentru rezolvarea problemelor și întrebărilor și evitați orice probleme.

În LiveAgent puteți configura o atribuire automată a tichetelor unui reprezentant al clientului, după răspuns. Personalizați-vă propriile criterii, reguli și condiții în configurare și rulați-le automat.

Tichet atribuit
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă un tichet atribuit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tichetul este principalul instrument de comunicare între agent și clienți. Atribuirea unui tichet înseamnă că tichetul trebuie să fie atribuit agentului sau departamentului corespunzător pentru a putea acționa asupra acestuia.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum puteți atribui tichetele folosind LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În LiveAgent puteți atribui tichete agentului corespunzător. Se poate întâmpla și automat după ce agentul răspunde clientului. Proprietarul unei anumite notificări poate fi, de asemenea, schimbat. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Alocarea tichetelor este automatizată?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent are opțiunea de a atribui automat tichete. Acest lucru se întâmplă atunci când agentul în cauză răspunde clientului. De asemenea, puteți configura propriile criterii, reguli și condiții de configurare.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce înseamnă un tichet atribuit?

Tichetul este principalul instrument de comunicare între agent și clienți. Atribuirea unui tichet înseamnă că tichetul trebuie să fie atribuit agentului sau departamentului corespunzător pentru a putea acționa asupra acestuia.

Cum puteți atribui tichetele folosind LiveAgent?

În LiveAgent puteți atribui tichete agentului corespunzător. Se poate întâmpla și automat după ce agentul răspunde clientului. Proprietarul unei anumite notificări poate fi, de asemenea, schimbat.

Alocarea tichetelor este automatizată?

LiveAgent are opțiunea de a atribui automat tichete. Acest lucru se întâmplă atunci când agentul în cauză răspunde clientului. De asemenea, puteți configura propriile criterii, reguli și condiții de configurare.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație