Ce este un tichet atribuit?
Tichetul este o comunicare între agent și clienți. Tichetele sunt create fără niciun proprietar. Este necesar să atribuiți tichetele reprezentantului clientului sau departamentului potrivit și să schimbați manual proprietatea. Aflați cine este responsabil pentru rezolvarea problemelor și întrebărilor și evitați orice probleme.
În LiveAgent puteți configura o atribuire automată a tichetelor unui reprezentant al clientului, după răspuns. Personalizați-vă propriile criterii, reguli și condiții în configurare și rulați-le automat.
![](https://www.liveagent.ro/wp/urlslab-download/6fff7b847099e5a5fcec6d5cce6bda20/assign-ticket.jpg)
Întrebări frecvente
Ce înseamnă un tichet atribuit?
Tichetul este principalul instrument de comunicare între agent și clienți. Atribuirea unui tichet înseamnă că tichetul trebuie să fie atribuit agentului sau departamentului corespunzător pentru a putea acționa asupra acestuia.
Cum puteți atribui tichetele folosind LiveAgent?
În LiveAgent puteți atribui tichete agentului corespunzător. Se poate întâmpla și automat după ce agentul răspunde clientului. Proprietarul unei anumite notificări poate fi, de asemenea, schimbat.
Alocarea tichetelor este automatizată?
LiveAgent are opțiunea de a atribui automat tichete. Acest lucru se întâmplă atunci când agentul în cauză răspunde clientului. De asemenea, puteți configura propriile criterii, reguli și condiții de configurare.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent offers helpful solutions for customer service processes such as setting measurable objectives and utilizing tools like matrices, reports, and team sheets. It also provides a password validator and audit log. LiveAgent and OTRS are both platforms that offer options for creating a knowledge base and chat panel for customer discussions, but LiveAgent offers additional features like a customer forum, IVR solution for calls, and unlimited chat buttons and history. Social media assistance can be improved with desktop platforms that offer advanced features such as incorporated CRM systems, scheduled messages, and pre-defined responses, as well as mobile apps and automation for repetitive tasks.