Încercare gratuită
  • Features
  • Căsuța de email universală

Căsuța de email universală

O căsuță de email universală este o căsuță de email unificată care vă permite să accesați toate mesajele dintr-un singur loc. Căsuța de email poate simplifica emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele din baza de cunoștințe și mesajele de chat live într-un singur panou de bord, făcându-l un instrument indispensabil pentru departamentele de asistență pentru clienți.

Pe lângă toate acestea, o căsuță de email universală permite utilizatorilor să răspundă la toate mesajele primite direct din căsuța de email (fără a fi nevoie să monitorizeze / să se conecteze la fiecare canal de comunicare și dispozitiv).

De ce este o căsuță de email universală o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile?

O căsuță de email unificată este indispensabilă pentru toate companiile, soloprenorii și întreprinderile, deoarece:

  • Simplifică toate mesajele din mai multe conturi într-o singură căsuță de email
  • Păstrează toate cererile organizate în funcție de importanță și data primită
  • Oferă acces partajat pentru utilizator (mai mulți utilizatori pot fi conectați în același timp prin acreditările lor unice de conectare)
  • Îmbunătățește eficiența agentului
  • Este mai sigur
  • Îmbunătățește satisfacția și experiența clienților (mai mult context pentru agenți, mai puțin repetitiv pentru clienți)
  • Accelerează timpul de răspuns
  • Atribuie automat tichete departamentelor și agenților
  • Poate fi utilizat pentru asistență multi-brand
Caracteristica-Casuța-Email-Universală-LiveAgent
Căsuța de email universală LiveAgent

Ce caracteristici are cutia de email universală LiveAgent?

Căsuța de email unificată LiveAgent are o mulțime de funcții utile care îl fac un produs indispensabil.

Rutare automată a tichetelor

Fiecare mesaj primit în căsuța de email universală va fi atribuit automat unui agent de asistență adecvat, eliminând orice confuzie sau șovăială între cei din personalul dvs. Fiecare agent va ști exact la ce mesaje trebuie să răspundă, rezultând niveluri mai mari de productivitate și mai multă eficiență.

Distribuire-automată-a-tichetelor-chat-rutare-LiveAgent

Reguli de automatizare bazate pe timp și declanșare

Cutia de email universală vă poate elibera agenții de sarcini administrative banale și repetitive. Prin crearea unor reguli de automatizare specifice bazate pe timp și declanșare, căsuța dvs. de email va putea executa sarcini precum urmărirea emailurilor sau marcarea tichetelor ca spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Etichete și filtrare

Găsirea tichetelor în căsuța dvs. universală de email poate fi floare la ureche dacă utilizați etichetele potrivite. Etichetele pot fi adăugate la fiecare tichet pentru a vă ajuta la filtrare, în plus față de a oferi o privire de ansamblu asupra conținutului fiecărui tichet.

Filtrare-după-Etichete

Widget de tastare-vizualizare în timp real și chat nativ

Căsuța de email universală vă oferă o previzualizare în timp real a ceea ce tastează clienții dvs. în widgetul de chat live care este plasat pe site-ul dvs. Afișarea scurtă a mesajelor clienților dvs. înainte ca acestea să fie trimise oferă agenților dvs. timp suplimentar pentru a găsi informațiile de care au nevoie pentru a vă impresiona clienții cu asistență informată, personalizată și în timp util.

Tastare în timp real

CRM încorporat

A avea informații importante despre clienți la îndemână, este neprețuit. Căsuța de email universală LiveAgent are un CRM încorporat care vă oferă posibilitatea de a crea câmpuri CRM personalizate pentru a stoca toate infomațiile necesare despre clienții dvs., inclusiv achiziții anterioare, tichete și multe altele.

CRM-LiveAgent

Capabilitate de call center

După cum s-a menționat anterior, căsuța de email universală poate fi utilizată și drept call center îmbinat. Are toate resursele unei soluții moderne de call center inclusiv IVR (Răspuns Vocal Interactiv), ACD(Distribuitor Automat de Apeluri), transferuri de apeluri, reapelări, și multe altele.

Sistem de tichete

Chat-uri interne

Căsuța de email universală nu ar fi completă fără o opțiune de colaborare în timp real. La fel ca în Gmail, puteți  discuta cu colegii dvs. online direct în căsuța de email LiveAgent.

Chat intern

Detectarea coliziunii agentului

Căsuța de email universală este mai bună decât majoritatea clienților de email tradiționali, cum ar fi Outlook și Gmail deoarece avertizează când călcați pe terenul unui alt agent. De exemplu, dacă sunteți pe punctul de a începe să răspundeți la un tichet la care lucrează un alt agent, sistemul vă va avertiza automat.

Detectarea-coliziunii-de-agent

Notițe private și notificări

Notițele private sunt o altă funcție excelentă pentru căsuța de email universală. Ori de câte ori vă aflați într-un șir de tichete, puteți crea o notiță privată pe care numai dvs. și alți agenți o pot vedea. Acest lucru vă poate servi ca o notificare viitoare sau îi poate ajuta pe alții să fie la curent.

Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ce va fi adăugat în căsuța de email universală?

  • Emailuri de la mai multe adrese de email
  • Chaturi live
  • Apeluri telefonice (pot înregistra un număr nelimitat de numere de telefon VoIP)
  • Mesaje și comentarii Facebook (se poate conecta cu mai multe conturi Facebook)
  • Comentarii și mențiuni Instagram (se poate conecta cu mai multe conturi Instagram)
  • Tweet-uri și comentarii/mențiuni Twitter (se poate conecta cu mai multe conturi Twitter)
  • Mesaje Viber
  • Opinii și sugestii
  • Mesaje din formularul de contact
Facebook-tichet-LiveAgent
Păreri căsuță de email universală și păreri Facebook

Cum arată/ cum funcționează în practică?

Ce este o căsuță de email universală? Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. și-ar putea da seama că folosiți o căsuță de email universală pentru a răspunde la apelurile lor telefonice, chat-uri live, mesaje Viber, Tweet-uri sau emailuri, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Pregătirea căsuței de email universale

Pentru a vă asigura că utilizați căsuța de email universală la capacitate maximă, va trebui să o conectați la toate conturile de email, profilurile de pe rețelele de socializare, și numerele de telefon. De asemenea, va trebui să plasați widgetul nostru de chat live pe site-ul dvs. și să creați un portal de asistență LiveAgent. Nu sunteți sigur cum? Consultați acest ghid introductiv.

Căsuța de email universală

Ce beneficii aveți când utilizați căsuța de email universală?

  • Căsuța de email unificată LiveAgent vă poate economisi timp și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând o multitudine de conturi și dispozitive
  • Vă poate ajuta să oferiți asistență mai rapidă
  • Vă poate ajuta să oferiți răspunsuri mai personalizate datorită CRM-ului nostru încorporat care este la îndemână ori de câte ori răspundeți la întrebările clienților
  • Răspunsul la întrebările clienților prin căsuța de email universală LiveAgent este mai sigur, întrucât toate tichetele sunt stocate într-o căsuță de email universală partajată, care poate fi accesată de fiecare agent de asistență. Aceasta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la:
    • Partajarea credențialelor de conectare la email/ Facebook / Instagram/ Twitter cu mai mulți angajați
    • A rămâne conectat pe dispozitive publice
    • Pierderea dispozitivelor care sunt conectate la conturile dvs. de email sau de socializare
  • Avantaj competitiv — LiveAgent este una dintre puținele căsuțe de email universale care se integrează atât cu Instagram, cât și cu Viber
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Resurse în baza de cunoștințe

Sunteți gata să încercați căsuța de email universală?

Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, în timp util și bine informată cu ajutorul cutiei de email universale LiveAgent. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar un card de credit.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este cutia de email universală?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O căsuță de email universală este o căsuță de email unificată care vă permite să accesați toate mesajele dintr-un singur loc. Căsuța de email poate prelua și simplifica emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele bazei de cunoștințe și mesajele de chat live într-un singur panou de bord, făcându-l un instrument indispensabil pentru departamentele de asistență pentru clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este o cutie de email universală o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deoarece simplifică toate mesajele din mai multe conturi și dispozitive într-o singură căsuță de email și păstrează toate cererile în funcție de importanță și data primirii. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce beneficii aveți când utilizați căsuța de email universală?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Căsuța de email unificată LiveAgent vă poate economisi timp și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând o multitudine de conturi și dispozitive ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo