Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Căsuța de email universală

O căsuță de email universală este o căsuță de email unificată care vă permite să accesați toate mesajele dintr-un singur loc. Căsuța de email poate simplifica emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele din baza de cunoștințe și mesajele de chat live într-un singur panou de bord, făcându-l un instrument indispensabil pentru departamentele de asistență pentru clienți.

Pe lângă toate acestea, o căsuță de email universală permite utilizatorilor să răspundă la toate mesajele primite direct din căsuța de email (fără a fi nevoie să monitorizeze / să se conecteze la fiecare canal de comunicare și dispozitiv).

De ce este o căsuță de email universală o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile?

O căsuță de email unificată este indispensabilă pentru toate companiile, soloprenorii și întreprinderile, deoarece:

  • Simplifică toate mesajele din mai multe conturi într-o singură căsuță de email
  • Păstrează toate cererile organizate în funcție de importanță și data primită
  • Oferă acces partajat pentru utilizator (mai mulți utilizatori pot fi conectați în același timp prin acreditările lor unice de conectare)
  • Îmbunătățește eficiența agentului
  • Este mai sigur
  • Îmbunătățește satisfacția și experiența clienților (mai mult context pentru agenți, mai puțin repetitiv pentru clienți)
  • Accelerează timpul de răspuns
  • Atribuie automat tichete departamentelor și agenților
  • Poate fi utilizat pentru asistență multi-brand
Caracteristica-Casuța-Email-Universală-LiveAgent
Căsuța de email universală LiveAgent

Ce caracteristici are cutia de email universală LiveAgent?

Căsuța de email unificată LiveAgent are o mulțime de funcții utile care îl fac un produs indispensabil.

Rutare automată a tichetelor

Fiecare mesaj primit în căsuța de email universală va fi atribuit automat unui agent de asistență adecvat, eliminând orice confuzie sau șovăială între cei din personalul dvs. Fiecare agent va ști exact la ce mesaje trebuie să răspundă, rezultând niveluri mai mari de productivitate și mai multă eficiență.

Distribuire-automată-a-tichetelor-chat-rutare-LiveAgent

Reguli de automatizare bazate pe timp și declanșare

Cutia de email universală vă poate elibera agenții de sarcini administrative banale și repetitive. Prin crearea unor reguli de automatizare specifice bazate pe timp și declanșare, căsuța dvs. de email va putea executa sarcini precum urmărirea emailurilor sau marcarea tichetelor ca spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Etichete și filtrare

Găsirea tichetelor în căsuța dvs. universală de email poate fi floare la ureche dacă utilizați etichetele potrivite. Etichetele pot fi adăugate la fiecare tichet pentru a vă ajuta la filtrare, în plus față de a oferi o privire de ansamblu asupra conținutului fiecărui tichet.

Filtrare-după-Etichete

Widget de tastare-vizualizare în timp real și chat nativ

Căsuța de email universală vă oferă o previzualizare în timp real a ceea ce tastează clienții dvs. în widgetul de chat live care este plasat pe site-ul dvs. Afișarea scurtă a mesajelor clienților dvs. înainte ca acestea să fie trimise oferă agenților dvs. timp suplimentar pentru a găsi informațiile de care au nevoie pentru a vă impresiona clienții cu asistență informată, personalizată și în timp util.

Tastare în timp real

CRM încorporat

A avea informații importante despre clienți la îndemână, este neprețuit. Căsuța de email universală LiveAgent are un CRM încorporat care vă oferă posibilitatea de a crea câmpuri CRM personalizate pentru a stoca toate infomațiile necesare despre clienții dvs., inclusiv achiziții anterioare, tichete și multe altele.

CRM-LiveAgent

Capabilitate de call center

După cum s-a menționat anterior, căsuța de email universală poate fi utilizată și drept call center îmbinat. Are toate resursele unei soluții moderne de call center inclusiv IVR (Răspuns Vocal Interactiv), ACD(Distribuitor Automat de Apeluri), transferuri de apeluri, reapelări, și multe altele.

Sistem de tichete

Chat-uri interne

Căsuța de email universală nu ar fi completă fără o opțiune de colaborare în timp real. La fel ca în Gmail, puteți  discuta cu colegii dvs. online direct în căsuța de email LiveAgent.

Chat intern

Detectarea coliziunii agentului

Căsuța de email universală este mai bună decât majoritatea clienților de email tradiționali, cum ar fi Outlook și Gmail deoarece avertizează când călcați pe terenul unui alt agent. De exemplu, dacă sunteți pe punctul de a începe să răspundeți la un tichet la care lucrează un alt agent, sistemul vă va avertiza automat.

Detectarea-coliziunii-de-agent

Notițe private și notificări

Notițele private sunt o altă funcție excelentă pentru căsuța de email universală. Ori de câte ori vă aflați într-un șir de tichete, puteți crea o notiță privată pe care numai dvs. și alți agenți o pot vedea. Acest lucru vă poate servi ca o notificare viitoare sau îi poate ajuta pe alții să fie la curent.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Ce va fi adăugat în căsuța de email universală?

  • Emailuri de la mai multe adrese de email
  • Chaturi live
  • Apeluri telefonice (pot înregistra un număr nelimitat de numere de telefon VoIP)
  • Mesaje și comentarii Facebook (se poate conecta cu mai multe conturi Facebook)
  • Comentarii și mențiuni Instagram (se poate conecta cu mai multe conturi Instagram)
  • Tweet-uri și comentarii/mențiuni Twitter (se poate conecta cu mai multe conturi Twitter)
  • Mesaje Viber
  • Opinii și sugestii
  • Mesaje din formularul de contact
Facebook-tichet-LiveAgent
Păreri căsuță de email universală și păreri Facebook

Cum arată/ cum funcționează în practică?

Ce este o căsuță de email universală? Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. și-ar putea da seama că folosiți o căsuță de email universală pentru a răspunde la apelurile lor telefonice, chat-uri live, mesaje Viber, Tweet-uri sau emailuri, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Pregătirea căsuței de email universale

Pentru a vă asigura că utilizați căsuța de email universală la capacitate maximă, va trebui să o conectați la toate conturile de email, profilurile de pe rețelele de socializare, și numerele de telefon. De asemenea, va trebui să plasați widgetul nostru de chat live pe site-ul dvs. și să creați un portal de asistență LiveAgent. Nu sunteți sigur cum? Consultați acest ghid introductiv.

Căsuța de email universală

Ce beneficii aveți când utilizați căsuța de email universală?

  • Căsuța de email unificată LiveAgent vă poate economisi timp și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând o multitudine de conturi și dispozitive
  • Vă poate ajuta să oferiți asistență mai rapidă
  • Vă poate ajuta să oferiți răspunsuri mai personalizate datorită CRM-ului nostru încorporat care este la îndemână ori de câte ori răspundeți la întrebările clienților
  • Răspunsul la întrebările clienților prin căsuța de email universală LiveAgent este mai sigur, întrucât toate tichetele sunt stocate într-o căsuță de email universală partajată, care poate fi accesată de fiecare agent de asistență. Aceasta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la:
    • Partajarea credențialelor de conectare la email/ Facebook / Instagram/ Twitter cu mai mulți angajați
    • A rămâne conectat pe dispozitive publice
    • Pierderea dispozitivelor care sunt conectate la conturile dvs. de email sau de socializare
  • Avantaj competitiv — LiveAgent este una dintre puținele căsuțe de email universale care se integrează atât cu Instagram, cât și cu Viber
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Resurse în baza de cunoștințe

Sunteți gata să încercați căsuța de email universală?

Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, în timp util și bine informată cu ajutorul cutiei de email universale LiveAgent. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar un card de credit.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este cutia de email universală?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O căsuță de email universală este o căsuță de email unificată care vă permite să accesați toate mesajele dintr-un singur loc. Căsuța de email poate prelua și simplifica emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele bazei de cunoștințe și mesajele de chat live într-un singur panou de bord, făcându-l un instrument indispensabil pentru departamentele de asistență pentru clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este o cutie de email universală o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deoarece simplifică toate mesajele din mai multe conturi și dispozitive într-o singură căsuță de email și păstrează toate cererile în funcție de importanță și data primirii. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce beneficii aveți când utilizați căsuța de email universală?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Căsuța de email unificată LiveAgent vă poate economisi timp și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând o multitudine de conturi și dispozitive ” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație