Nu ratați niciodată nici un lucru cu notificările prin e-mail de la LiveAgent. Acestea vă notifică de fiecare dată când primiți un e-mail. Nu vor mai exista răspunsuri de conversație ratate și puteți continua să faceți ceea ce aveți nevoie fără a verifica prea des căsuța de e-mail.
Notificările prin e-mail pot fi activate pentru a trimite automat e-mailuri Agenților:
Când un tichet este atribuit unui agent
- Când un client răspunde la un tichet atribuit
Când un nou tichet este creat într-un departament din care face parte agentul.
Aceasta previne ca software-ul de ticketing pentru serviciul clienți să devină supraîncărcat cu tichete fără răspuns.
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.