O modalitate de a accelera sistemul de conversații este prin activarea unei funcții numite vizualizarea tastării în timp real. Cu alte cuvinte, este o funcție care le permite agenților să previzualizeze textul pe care un client îl tastează în acel moment.
Știați că:
1 din 5 clienți este dispus să nu mai folosească un produs sau un serviciu din cauza timpului de răspuns lent din cadrul conversațiilor virtuale?
Per total, această funcție le poate oferi agenților timpul necesar pentru a analiza situația și oferi mai rapid un răspuns precis.

Multe companii precum PayPal sau Ikea folosesc o funcție de previzualizare a mesajului pentru a oferi clienților servicii extraordinare. Nu doar că această funcție îi ajută pe agenți să găsească mai rapid o soluție, dar le oferă și abilitatea de a se ocupa concomitent de mai multe activități, ceea ce duce la creșterea eficienței lor per total.
Cum funcționează vizualizarea tastării în timp real?
Înainte ca clientul să dea clic pe butonul „Trimitere mesaj”, aveți posibilitatea de a vedea în timp real ce tastează acesta.

Prin urmare, aveți mai mult timp la dispoziție pentru a pregăti un răspuns sau o soluție la problema clientului. Clienții apreciază răspunsurile rapide și precise.
Exemplu

În imaginea de mai sus, puteți vedea un agent care îl întreabă pe vizitator: „Salut, eu sunt Andrei, cum vă pot ajuta?”
Puteți vedea, în timp real, ce tastează vizitatorul: „Salut, Andrei, am nevoie de ajutorul tău în legătură cu…”
Între timp, agentul își poate pregăti răspunsul.
Cum se poate activa funcția de vizualizare a tastării în timp real?
Pentru a vedea previzualizarea mesajului în timp real în cadrul conversațiilor directe, trebuie să:
1. Vă autentificați în contul LiveAgent
2. Navigați la Configurare
3. Dați clic pe Conversații -> Setări conversații
4. Căutați Afișarea textului tastat de client
5. Bifați opțiunea Pornire
6. Dați clic pe Salvare

Această funcție este opțională. Prin urmare, dacă veți dori să o dezactivați la un moment dat, puteți urma aceeași metodă.
Beneficii pentru afacere:
- Avantaje competitive
- Economie de timp
- Experiență mai bună pentru clienți
- Creștere a vânzărilor
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Resurse din baza de cunoștințe
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Cum se configurează un sistem de conversații directe – LiveAgent.
Bonus:
Ați dori să îmbunătățiți timpul de tastare al serviciului dumneavoastră pentru clienți?
LiveAgent vă oferă un test gratuit de tastare pentru conversații directe cu scopul de a îi ajuta pe agenți să se îmbunătățească în fiecare zi.
Rezolvarea eficientă și rentabilă a problemelor de asistență și comunicare cu clienții prin intermediul chat-ului live este esențială pentru succesul în comerțul electronic. Un software popular precum LiveAgent poate oferi soluții personalizate și ajutor rapid, precum și posibilități de marketing și colectare a datelor CRM.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.