Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vizualizarea tastării în timp real

O modalitate de a accelera sistemul de conversații este prin activarea unei funcții numite vizualizarea tastării în timp real. Cu alte cuvinte, este o funcție care le permite agenților să previzualizeze textul pe care un client îl tastează în acel moment.

Știați că:

1 din 5 clienți este dispus să nu mai folosească un produs sau un serviciu din cauza timpului de răspuns lent din cadrul conversațiilor virtuale?

Raportul „Ridicarea ștachetei” al Forrester

Per total, această funcție le poate oferi agenților timpul necesar pentru a analiza situația și oferi mai rapid un răspuns precis.

Multe companii precum PayPal sau Ikea folosesc o funcție de previzualizare a mesajului pentru a oferi clienților servicii extraordinare. Nu doar că această funcție îi ajută pe agenți să găsească mai rapid o soluție, dar le oferă și abilitatea de a se ocupa concomitent de mai multe activități, ceea ce duce la creșterea eficienței lor per total.

Cum funcționează vizualizarea tastării în timp real?

Înainte ca clientul să dea clic pe butonul „Trimitere mesaj”, aveți posibilitatea de a vedea în timp real ce tastează acesta.

Tastare în timp real

Prin urmare, aveți mai mult timp la dispoziție pentru a pregăti un răspuns sau o soluție la problema clientului. Clienții apreciază răspunsurile rapide și precise.

Exemplu

În imaginea de mai sus, puteți vedea un agent care îl întreabă pe vizitator: „Salut, eu sunt Andrei, cum vă pot ajuta?

Puteți vedea, în timp real, ce tastează vizitatorul: „Salut, Andrei, am nevoie de ajutorul tău în legătură cu…”

Între timp, agentul își poate pregăti răspunsul.

Cum se poate activa funcția de vizualizare a tastării în timp real?

Pentru a vedea previzualizarea mesajului în timp real în cadrul conversațiilor directe, trebuie să:

1. Vă autentificați în contul LiveAgent

2. Navigați la Configurare

3. Dați clic pe Conversații -> Setări conversații

4. Căutați Afișarea textului tastat de client 

5. Bifați opțiunea Pornire

6. Dați clic pe Salvare

Această funcție este opțională. Prin urmare, dacă veți dori să o dezactivați la un moment dat, puteți urma aceeași metodă.

Beneficii pentru afacere:

  • Avantaje competitive
  • Economie de timp
  • Experiență mai bună pentru clienți
  • Creștere a vânzărilor

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Resurse din baza de cunoștințe

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Cum se configurează un sistem de conversații directe – LiveAgent.

Bonus:

Ați dori să îmbunătățiți timpul de tastare al serviciului dumneavoastră pentru clienți? 

LiveAgent vă oferă un test gratuit de tastare pentru conversații directe cu scopul de a îi ajuta pe agenți să se îmbunătățească în fiecare zi.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație