Ce este chatul în timp real?
Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este un mod de comunicare și interacțiune în timp real pe internet. Această comunicare se bazează pe mesaje text. Pot comunica două sau mai multe persoane și, de asemenea, pot trimite imagini, videoclipuri sau fișiere audio.
Există mai multe tipuri de chaturi – de exemplu, în curs sau programate pentru un anumit moment. Chatul necesită un software sau o aplicație messenger. Unele chaturi solicită utilizatorilor să se înregistreze sau să se înscrie pentru a se putea alătura grupurilor de chat.
Frequently Asked Questions
Care este definiția chatului în timp real?
Chatul în timp real este un canal de comunicare online care vă permite să realizați conversații în timp real. Aceasta implică transmiterea live de mesaje text de la expeditor la destinatar.
Afacerea dvs. are nevoie de chat în timp real?
Dacă doriți ca firma dvs. să conteze pe piață și să fie recunoscută în ochii clienților, cu siguranță aveți nevoie de chat în timp real. Acest tip de chat permite comunicarea rapidă de la clientul care are o problemă și șansa de a obține răspunsuri și soluții imediate. Chatul în timp real are ca efect reducerea numărului de „căruțe abandonate”, precum și creșterea conversiilor.
LiveAgent oferă chat în timp real?
LiveAgent oferă chat în timp real. Datorită acestui fapt, puteți duce serviciul pentru clienți al companiei dvs. la un nivel superior și puteți facilita contactarea companiei de către clienți.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.