Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Serviciul de chat

Ce este serviciul de chat?

Serviciul de chat, cunoscut și sub numele de serviciul clienți prin chat, permite utilizatorilor, vizitatorilor site-ului web și clienților să discute în timp real cu reprezentanții clienților. Serviciul de chat este susținut de o aplicație IM integrată pe site-ul organizației. Reduce costurile și este o formă excelentă de interacțiune socială. Fiecare interacțiune dintre clienți și organizație este stocată în tichete și salvată în software-ul biroului de asistență.

Serviciul de chat face parte din managementul relațiilor cu clienții. Prin serviciul de chat, reprezentanții clienților pot oferi rapid un serviciu clienților.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este serviciul de chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Un serviciu de chat este o tehnologie sau un serviciu online care permite traducerea mesajelor text între participanți în timp real. În serviciul clienți, adesea folosit ca chat live – conectează agentul cu clientul și permite conversația în timp real.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Puteți oferi serviciu de chat în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “LiveAgent oferă servicii de mesagerie instantanee. Acest lucru vă permite să efectuați apeluri în timp real. Această caracteristică vă permite să economisiți mult timp și să vă concentrați asupra construirii de relații cu clienții dvs.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt cele mai bune practici ale serviciului de chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Există câteva bune practici de care trebuie să țineți cont atunci când creați și scrieți în chat. Este o idee bună să puneți o casetă de chat pe fiecare pagină a site-ului dvs. web, în ​​colțul din dreapta. Acest lucru permite clientului să știe unde să scrie rapid la serviciul clienți. Utilizați chatbot-uri bazate pe AI pentru a oferi răspunsuri rapide la întrebări repetitive. De asemenea, ar trebui să ne amintim despre comunicarea personalizată față de client și despre faptul că relațiile ar trebui construite. Timpii de răspuns rapid sunt importanți pentru clienți, astfel încât răspunsurile ar trebui furnizate cât mai repede posibil. Pentru confortul muncii echipei dvs., merită să integrați chatul live cu CRM.” } }] }

FAQ

Ce este serviciul de chat?

Un serviciu de chat este o tehnologie sau un serviciu online care permite traducerea mesajelor text între participanți în timp real. În serviciul clienți, adesea folosit ca chat live – conectează agentul cu clientul și permite conversația în timp real.

Puteți oferi serviciu de chat în LiveAgent?

LiveAgent oferă servicii de mesagerie instantanee. Acest lucru vă permite să efectuați apeluri în timp real. Această caracteristică vă permite să economisiți mult timp și să vă concentrați asupra construirii de relații cu clienții dvs.

Care sunt cele mai bune practici ale serviciului de chat?

Există câteva bune practici de care trebuie să țineți cont atunci când creați și scrieți în chat. Este o idee bună să puneți o casetă de chat pe fiecare pagină a site-ului dvs. web, în ​​colțul din dreapta. Acest lucru permite clientului să știe unde să scrie rapid la serviciul clienți. Utilizați chatbot-uri bazate pe AI pentru a oferi răspunsuri rapide la întrebări repetitive. De asemenea, ar trebui să ne amintim despre comunicarea personalizată față de client și despre faptul că relațiile ar trebui construite. Timpii de răspuns rapid sunt importanți pentru clienți, astfel încât răspunsurile ar trebui furnizate cât mai repede posibil. Pentru confortul muncii echipei dvs., merită să integrați chatul live cu CRM.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație