Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane pentru chat-ul live

Numeroase cercetări au dovedit că chat-ul live a devenit și rămâne cel mai popular canal de comunicare digitală cu clienții. Este, de asemenea, unul dintre cele mai flexibile instrumente pe care le puteți utiliza pe site-ul dvs. web pentru o varietate de scopuri – de la asistență pentru clienți până la vânzări proactive și marketing. Următoarele exemple dovedite de scripturi de chat live (răspunsuri predefinite) gata de utilizare pentru cele mai frecvente scenarii de chat live îi vor ajuta pe agenții dvs:

servicii rapide și de calitate pentru clienți prin chat live
Chat live
  • Oferiți răspunsuri mai rapide atunci când discutați cu vizitatorii și clienții;
  • Evitați să tastați la nesfârșit aceleași mesaje și creșteți eficiența;
  • Interacționați cu mai mulți vizitatori simultan, fără a compromite furnizarea de servicii;
  • Mențineți tonul corect al limbajului și transmiteți un mesaj coerent al mărcii;
  • Oferiți asistență clienților în timp util și îmbunătățiți satisfacția clienților;
  • Creșteți conversiile prin direcționarea proactivă a potențialilor clienți pe anumite pagini ale site-ului web.

Începerea unui chat

Saluturi comune

Saluturi pentru vizitatorii recurenți

Un client a contactat compania greșită

Invitații proactive la chat

Vizitatori care revin

Vizitatori inactivi

Pagina de stabilire a prețurilor/ pagina de finalizare a comenzii

Vânzări proactive

Solicitarea de informații suplimentare

Solicitarea de informații generale

Verificarea nivelului de înțelegere al dvs.

Punerea în așteptare

La coada de așteptare

În timpul unei sesiuni de chat

Reluarea unei sesiuni de chat

Transferul unui chat

Gestionarea reclamațiilor

A cere scuze pentru o problemă

Imposibilitatea de a satisface o cerere

Încheierea unui chat

A mulțumi unui client

Când un vizitator nu răspunde

Întrebări frecvente

Care sunt avantajele scripturilor de chat live?

Scripturile de Chat Live au multe avantaje. Scripturile de chat live le permit agenților dvs. să răspundă mai repede, să mențină tonul corect al limbajului. În plus, ele îmbunătățesc satisfacția clienților și cresc conversiile.

De ce ar trebui să folosiți chat-ul live?

Numeroase cercetări au demonstrat că chat-ul live a devenit și rămâne cel mai popular canal de comunicare digitală cu clienții. Este, de asemenea, unul dintre cele mai flexibile instrumente pe care le puteți utiliza pe site-ul dvs. web pentru o varietate de scopuri – de la asistență pentru clienți până la vânzări proactive și marketing.

Cum să vă asumați responsabilitatea pentru o greșeală?

A cere iertare este o modalitate simplă de a vă asuma responsabilitatea pentru o greșeală. În plus, este cel mai bun mod de a câștiga încrederea clienților dvs. Aceștia vor aprecia onestitatea dvs. și vor fi mai predispuși să facă din nou afaceri cu dvs.

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: ” Care sunt avantajele scripturilor de chat live?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Scripturile de Chat Live au multe avantaje. Scripturile de chat live le permit agenților dvs. să răspundă mai repede, să mențină tonul corect al limbajului. În plus, ele îmbunătățesc satisfacția clienților și cresc conversiile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să folosiți chat-ul live?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Numeroase cercetări au demonstrat că chat-ul live a devenit și rămâne cel mai popular canal de comunicare digitală cu clienții. Este, de asemenea, unul dintre cele mai flexibile instrumente pe care le puteți utiliza pe site-ul dvs. web pentru o varietate de scopuri – de la asistență pentru clienți până la vânzări proactive și marketing.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să vă asumați responsabilitatea pentru o greșeală?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A cere iertare este o modalitate simplă de a vă asuma responsabilitatea pentru o greșeală. În plus, este cel mai bun mod de a câștiga încrederea clienților dvs. Aceștia vor aprecia onestitatea dvs. și vor fi mai predispuși să facă din nou afaceri cu dvs.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație