Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Suport prin chat

Ce reprezintă suportul prin chat?

Solicitați asistență prin serviciul de chat online. Agenții vor răspunde rapid și în timp real solicitărilor dvs. Suportul prin chat online este o metodă rapidă de a vă rezolva problemele.

Întrebări frecvente

Ce reprezintă suportul prin chat?

Suportul prin chat este o formă de sincronizare a mesajelor. Atât agentul cât și clientul trebuie să fie prezenți în același timp. De regulă, acest canal de comunicare este disponibil prin intermediul website-urilor sub forma unei casete pop-up. Cu ajutorul acesteia, agentul poate oferi informații rapid oricăror întrebări adresate de clienți.

Se poate oferi suport prin chat prin intermediul LiveAgent?

Bineînțeles, LiveAgent oferă posibilitatea de a utiliza chat-ul ca mod de comunicare cu clienții. La momentul actual, chat-ul este unul dintre cele mai populare canale de comunicare dintre clienți și reprezentanții unui brand.

Care sunt regulile de bază ale oferirii suportului prin chat?

Există cîteva reguli de care trebuie să țineți cont în ce privește utilizarea cu succes a serviciului de chat. Prima regulă este de a avea gramatică și ortografie corecte. Greșelile în scriere înseamnă pentru clienți. un serviciu de asistență clienți mai puțin competent. Altă regulă este de a oferi un răspuns cât se poate de rapid, motiv pentru care este important ca agenții să scrie rapid atunci când sunt într-o conversație. Altă regulă importantă presupune a nu se utiliza acronime și abrevieri, întrucât utilizarea acestora denotă neprofesionalism. Este același lucru cu a oferi răspunsuri scurte cu "da" și "nu". Întotdeauna încercați să răspundeți cu propoziții complete. Răspunsurile predefinite vin în ajutorul desfășurării activității agenților, însă nu trebuie trimise fără a le analiza înainte. Agenții trebuie să personalizeze răspunsurile întotdeauna. Este plăcut să ne adresăm clientului pe nume. Atunci clientul știe că ne adresăm doar lui și nu unui alt client.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație