Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Experiența clienților

Ce este experiența clienților?

Toate interacțiunile pe care clienții le au cu o companie și serviciile / produsele acesteia se numesc experiența clienților sau CX cu alte cuvinte. Începe atunci când clientul începe să aibă de-a face cu o companie.

CX este despre a oferi o experiență eficientă, folositoare și satisfăcătoare. Principalul factor este să-i fie furnizată fiecărui client, de fiecare dată și pretutindeni. Este vorba despre depășirea așteptărilor clienților, ajutarea și îngrijirea lor. Este ca un parteneriat și fiecare experiență are un impact asupra acestuia. Investiți în CX și vă vor crește vânzările și veniturile.

Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.

Author Kevin Stritz

Care sunt avantajele unei bune experiențe a clienților?

  • clienți fideli
  • clienți noi
  • venituri mai mari
  • implicarea clienților
  • retenția clienților

De ce este atât de importantă experiența clienților?

Conform Harvard Business Reviews, experiența clienților nu a fost niciodată mai importantă. Studiul spune că clientul care a avut un CX bun este probabil să cheltuiască cu 140% mai mult. Aceasta este în comparație cu clientul care are un CX rău. Investiția în CX-ul dvs. este mai ieftină pe termen lung pentru afacere. Motivul este că un client nefericit necesită mai mult pentru a-și rezolva nemulțumirea.

Un alt factor menționat în studiul Harvard Business Reviews a fost fidelitatea clienților. A arătat că un CX bun oferă 74% șanse să rețină un client anul viitor. Dar, un CX rău lasă compania cu 43% șanse să păstreze clientul anul viitor.

Cum să vă îmbunătățiți CX cu software-ul de asistență pentru clienți?

Software-ul de asistență pentru clienți, precum LiveAgent, asigură o comunicare rapidă și eficientă cu clienții. Reprezentanții clienților pot lucra într-un singur software. LiveAgent oferă posibilitatea de a comunica cu clienții din mai multe canale.

Caracteristici LiveAgent care se îmbunătățesc CX:

Aflați mai multe despre toate Caracteristicile LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Întrebări frecvente

Ce înseamnă termenul experiența clienților?

Experiența clienților (sau CX) se referă la toate interacțiunile dintre un client și o companie. Include atât experiența legată de latura tehnică, cât și, de exemplu, experiențele legate de contactul cu un reprezentant al unei mărci date, adică serviciul clienți.

Care sunt pilonii experienței clienților?

Există șase piloni principali ai experienței clienților. Primul este personalizarea, adică concentrarea asupra clientului pentru a crea o legătură emoțională cu acesta. Al doilea pilon este onestitatea, care se bazează pe încredere și credibilitate reciprocă. Al treilea pilon sunt așteptările. Ideea aici este de a fi conștienți de ceea ce se așteaptă clienții și ce trebuie făcut pentru a le depăși așteptările. O altă fundație este asumarea responsabilității pentru găsirea unei soluții la problemă. Următorul punct este abilitatea de a simplifica cât mai mult asistența pentru clienți, unde clientul ar trebui să petreacă cât mai puțin timp și efort posibil. Ultimul pilon este empatia, adică crearea de relații individuale cu clienții pe baza contextului situației.

Cum se îmbunătățește experiența clienților?

Pentru a îmbunătăți experiența clienților, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să înțelegeți clientul, să vă puneți în locul său și să vă întrebați: ce putem face mai bine? Un punct la fel de important este asistența excelentă pentru clienți, care vă va permite să rezolvați eficient problemele clienților și vă va oferi, de asemenea, posibilitatea de a-i asculta în timp real. A vă baza pe feedback-ul constant al clienților este o modalitate de a vă îmbunătăți experiența clienților.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație