Software-ul pentru experiența clienților joacă un rol cheie în colectarea, organizarea și urmărirea feedback-ului clienților într-o afacere modernă.
Utilizarea software-ului CX poate îmbunătăți dramatic relația pe care o aveți cu clienții dvs., deoarece vă permite să le răspundeți rapid și eficient. Analizând datele pe care le colectați prin intermediul acestui software, acesta poate avea, de asemenea, un impact asupra strategiilor dvs. de marketing și dezvoltare de afaceri.
LiveAgent este un software complet pentru experiența clienților, care vă ajută să vă personalizați interacțiunile cu clienții. Combină toate canalele dvs. de comunicare – e-mail, chat live, apeluri și rețele de socializare – într-o căsuță de e-mail partajată a companiei și oferă o soluție de asistență multifuncțională.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Experiența clienților (numită și CX) este definită ca suma totală a experiențelor pe care le au clienții dvs. atunci când interacționează cu compania sau marca dvs. Experiența clienților este o parte incredibil de importantă a afacerilor de succes, deoarece majoritatea clienților se așteaptă să aibă o relație personală cu mărcile cu care interacționează.
Răspunsul rapid și eficient pentru întrebările, sugestiile și reclamațiile clienților este, prin urmare, esențial. Din păcate, majoritatea companiilor trebuie să gestioneze un număr din ce în ce mai mare de canale de comunicare. Din acest motiv, un software pentru experiența clienților este o necesitate pentru majoritatea mărcilor. Cu toate acestea, este încă subestimat, iar companiile folosesc în continuare Outlook pentru gestionarea cutiilor poștale partajate.
Software-ul pentru experiența clienților, cum ar fi LiveAgent, vă oferă o modalitate de a combina toate interacțiunile clienților dvs. într-un sistem integrat și fără probleme. Îmbunătățește experiența clienților în toate etapele traseului de cumpărare, deoarece permite comunicarea directă între clienții dvs. și personalul dvs.
În mod obișnuit, software-ul CX folosește un sistem de ticketing în care sunt înregistrate interogări individuale ale utilizatorilor și apoi adăugate la coadă pentru a primi un răspuns. Sistemele avansate precum LiveAgent pot combina mai multe canale de comunicare diferite într-un sistem de ticketing, eficientizând toate interacțiunile dvs. cu clienții.
Atunci când alegeți un software pentru experiența clienților, este important să luați cunoștință de caracteristicile cheie pe care le oferă. Iată la ce ar trebui să vă așteptați:
Pentru a vă ajuta, cel mai bun software de gestionare a experienței clienților vă oferă instrumente pentru a vă urmări succesul în a răspunde la întrebările clienților. LiveAgent oferă o versiune completă de pachet de analiză.
Cele mai bune sisteme pentru experiența clienților combină toate canalele de comunicare într-o singură căsuță de e-mail unificată. LiveAgent face acest lucru folosind un flux de tichete hibrid.
Software-ul pentru experiența clienților nu este doar despre clienții dvs. De aceea, LiveAgent vine cu caracteristici de gamificare pe care le puteți utiliza pentru a vă recunoaște și confirma personalul.
Există multe motive pentru care este important să ne concentrăm asupra experienței clienților, dar acestea sunt cele mai importante:
Concentrarea pe experiența clienților vă poate îmbunătăți profitabilitatea cu până la 32%. Răspunsul pentru clienți rapid și politicos poate face adesea diferența între un client care face o achiziție sau optează pentru achiziționarea unui produs similar în altă parte.
Utilizarea unui software pentru experiența clienților pentru a gestiona interacțiunile cu clienții poate furniza date care au un impact direct asupra planificării afacerii dvs. Utilizând un software precum LiveAgent, puteți vedea cu ușurință tendințele interacțiunilor cu clienții dvs. și puteți evidenția orice domenii pe care trebuie să le îmbunătățiți.
Gândiți-vă la personalul dvs. care muncește din greu. Serviciul pentru clienți poate fi o treabă dificilă și complexă, iar un software care îl face mai ușor oferă o valoare imensă afacerii dvs.
Unul dintre avantajele majore ale unui software de gestionare a experienței clienților este abilitatea de a măsura cât de bine comunicați cu clienții dvs. În timp ce există piese independente de software de măsurare a experienței clienților, cea mai bună abordare pentru majoritatea companiilor este utilizarea unui sistem integrat precum LiveAgent.
Utilizând LiveAgent, puteți compila rapid o serie de valori care vă oferă o imagine de ansamblu asupra eficienței serviciului dvs. pentru clienți. Iată cele mai importante:
Cel mai de bază este scorul dvs. de recomandare. Întrebând clienții dacă ar recomanda afacerea dvs. unui prieten, puteți obține o imagine a cât de bine îi serviți.
O abordare mai complexă este de a compila date despre scorul dvs. de satisfacție a clienților (CSAT) printr-un sondaj automat care solicită clienților feedback pentru mai multe zone.
Asigurați-vă că măsurați timpul mediu necesar pentru rezolvarea tichetelor. Soluționarea primului apel(FCR) este un subset al timpului de soluționare, dar în această valoare, vă uitați la câți clienți au avut rezolvarea cererii la prima încercare.
Există mulți factori de luat în considerare atunci când stabiliți ce software de experiență a clienților este potrivit pentru dvs. Cu atâtea soluții de software de gestionare a experienței clienților pe piață, este ușor să fiți copleșiți.
Când alegeți un software de gestionare a experienței clienților, există trei lucruri principale de luat în considerare:
La fel ca în cazul oricărei decizii de afaceri, ar trebui să începeți prin a vă gândi exact la ceea ce aveți nevoie de la software-ul dvs. Deși satisfacția clienților ar trebui să fie obiectivul dvs., diferite soluții software vă vor oferi diferite modalități de a realiza acest lucru.
Dacă cerințele dvs. includ pachete analitice, un sistem de ticketing integrat și un CRM încorporat, atunci LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs. Are în mod implicit toate caracteristicile menționate.
Noile software-uri de gestionare a experienței clienților apar în mod constant pe piață. Din această cauză, este important să investiți într-un software care se potrivește nevoilor afacerii dvs. – nu doar dimensiunea companiei dvs., ci și cerințele specifice sectorului dvs.
Cercetarea este esențială aici. Aruncați o privire la câteva dintre ghidurile noastre care prezintă sectoare de afaceri și industrii pentru a afla dacă LiveAgent este potrivit pentru tipul dvs. de activitate sau industrie.
Pe baza listei de cerințe și a cercetărilor pe piața software-ului CX, ar trebui să fiți într-o poziție bună pentru a compara soluții diferite pentru nevoile dvs. Există o mulțime de site-uri de recenzii (Capterra, G2Crowd, GetApp, Trustpilot) care vă vor oferi o comparație detaliată a programelor de gestionare a experienței clienților. Luați-vă timp pentru a compara caracteristicile cheie ale diferitelor programe disponibile.
Când faceți acest lucru, veți observa că diferite programe au caracteristici foarte diferite.
Dacă sunteți în căutarea celui mai bun software de gestionare a experienței clienților din acest moment, încercați LiveAgent.
LiveAgent este cel mai recenzat și apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Începeți perioada de încercare gratuită
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Software-ul pentru experiența clienților este un sistem în care sunt colectate toate comunicările cu clienții. Adică, toate mesajele clienților de pe diferite platforme sunt într-un singur sistem. De exemplu, forum, e-mail, comunicare prin Chat live. Mai mult, este un sistem bogat în caracteristici, care automatizează mai multe sarcini pentru agenții clienților fără a schimba platformele.
Avantajele software-ului de gestionare a experienței clienților includ: satisfacție îmbunătățită a clienților, vânzări mai mari, clienți fideli, reprezentanți eficienți ai clienților și multe altele!
Primul sfat este să fiți proactivi. Contactați clienții dvs. și oferiți-le ajutor. Oferiți clienților opțiunea de asistență cu o invitație simplă la chat live. Implementați asistență omnicanală, astfel încât să puteți vizualiza istoricul tichetelor din trecut, informații despre clienți și să gestionați în mod eficient problemele clienților. Ultimul nostru sfat pentru a îmbunătăți experiența clienților este să nu mai ignorăm clienții. S-ar putea să pară unul evident, dar multe companii încă ignoră / trec cu vederea cererile, ceea ce are ca rezultat o rată de fluctuație mai mare.
Software de centru de apeluri de intrare
Un software de centru de apeluri de intrare poate ajuta la creșterea volumului de vânzări prin accesul la informații detaliate despre apelant și prin vânzări up-sell și cross-sell. Utilizarea unui software profesional poate asigura o experiență de servicii consecventă și o satisfacție mai mare a clienților prin optimizarea comunicațiilor și reducerea timpilor de așteptare.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
În industria automobilelor, conversațiile directe și utilizarea sistemului de conversații directe pot îmbunătăți experiența clienților. LiveAgent este un sistem care ajută companiile să gestioneze reclamațiile clienților într-un mod eficient și profesional. Sistemul de tichete pentru serviciul de asistență este util pentru a gestiona volumele mari de solicitări primite de către companii și a îmbunătăți satisfacția clienților.
Sistem de gestionare a reclamațiilor clienților
Sistemul de gestionare a reclamațiilor LiveAgent permite companiei să gestioneze eficient și profesional situații provocatoare ale clienților, oferind o soluție atotcuprinzătoare de birou de asistență care vă fluidizează toate canalele de comunicare. Este important să vă echipați angajații cu toate instrumentele de care au nevoie pentru a excela în domeniul serviciilor pentru clienți, iar programele informatice de gestionare a reclamațiilor facilitează procesul și permit personalului să țină un jurnal al reclamațiilor clienților.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date