LiveAgent oferă software avansat pentru experiența clienților, unificând canalele de comunicare într-un sistem integrat. Acesta îmbunătățește relațiile cu clienții și sprijină strategiile de afaceri prin feedback și analiză. Încercați gratuit pentru 14 sau 30 de zile.
Software-ul pentru experiența clienților joacă un rol cheie în colectarea, organizarea și urmărirea feedback-ului clienților într-o afacere modernă.
Utilizarea software-ului CX poate îmbunătăți dramatic relația pe care o aveți cu clienții dvs., deoarece vă permite să le răspundeți rapid și eficient. Analizând datele pe care le colectați prin intermediul acestui software, acesta poate avea, de asemenea, un impact asupra strategiilor dvs. de marketing și dezvoltare de afaceri.
LiveAgent este un software complet pentru experiența clienților, care vă ajută să vă personalizați interacțiunile cu clienții. Combină toate canalele dvs. de comunicare – e-mail, chat live, apeluri și rețele de socializare – într-o căsuță de e-mail partajată a companiei și oferă o soluție de asistență multifuncțională.
Experiența clienților (numită și CX) este definită ca suma totală a experiențelor pe care le au clienții dvs. atunci când interacționează cu compania sau marca dvs. Experiența clienților este o parte incredibil de importantă a afacerilor de succes, deoarece majoritatea clienților se așteaptă să aibă o relație personală cu mărcile cu care interacționează.
Răspunsul rapid și eficient pentru întrebările, sugestiile și reclamațiile clienților este, prin urmare, esențial. Din păcate, majoritatea companiilor trebuie să gestioneze un număr din ce în ce mai mare de canale de comunicare. Din acest motiv, un software pentru experiența clienților este o necesitate pentru majoritatea mărcilor. Cu toate acestea, este încă subestimat, iar companiile folosesc în continuare Outlook pentru gestionarea cutiilor poștale partajate.
Software-ul pentru experiența clienților, cum ar fi LiveAgent, vă oferă o modalitate de a combina toate interacțiunile clienților dvs. într-un sistem integrat și fără probleme. Îmbunătățește experiența clienților în toate etapele traseului de cumpărare, deoarece permite comunicarea directă între clienții dvs. și personalul dvs.
În mod obișnuit, software-ul CX folosește un sistem de ticketing în care sunt înregistrate interogări individuale ale utilizatorilor și apoi adăugate la coadă pentru a primi un răspuns. Sistemele avansate precum LiveAgent pot combina mai multe canale de comunicare diferite într-un sistem de ticketing, eficientizând toate interacțiunile dvs. cu clienții.
Atunci când alegeți un software pentru experiența clienților, este important să luați cunoștință de caracteristicile cheie pe care le oferă. Iată la ce ar trebui să vă așteptați:
Pentru a vă ajuta, cel mai bun software de gestionare a experienței clienților vă oferă instrumente pentru a vă urmări succesul în a răspunde la întrebările clienților. LiveAgent oferă o versiune completă de pachet de analiză.
Cele mai bune sisteme pentru experiența clienților combină toate canalele de comunicare într-o singură căsuță de e-mail unificată. LiveAgent face acest lucru folosind un flux de tichete hibrid.
Software-ul pentru experiența clienților nu este doar despre clienții dvs. De aceea, LiveAgent vine cu caracteristici de gamificare pe care le puteți utiliza pentru a vă recunoaște și confirma personalul.
Există multe motive pentru care este important să ne concentrăm asupra experienței clienților, dar acestea sunt cele mai importante:
Concentrarea pe experiența clienților vă poate îmbunătăți profitabilitatea cu până la 32%. Răspunsul pentru clienți rapid și politicos poate face adesea diferența între un client care face o achiziție sau optează pentru achiziționarea unui produs similar în altă parte.
Utilizarea unui software pentru experiența clienților pentru a gestiona interacțiunile cu clienții poate furniza date care au un impact direct asupra planificării afacerii dvs. Utilizând un software precum LiveAgent, puteți vedea cu ușurință tendințele interacțiunilor cu clienții dvs. și puteți evidenția orice domenii pe care trebuie să le îmbunătățiți.
Gândiți-vă la personalul dvs. care muncește din greu. Serviciul pentru clienți poate fi o treabă dificilă și complexă, iar un software care îl face mai ușor oferă o valoare imensă afacerii dvs.
Unul dintre avantajele majore ale unui software de gestionare a experienței clienților este abilitatea de a măsura cât de bine comunicați cu clienții dvs. În timp ce există piese independente de software de măsurare a experienței clienților, cea mai bună abordare pentru majoritatea companiilor este utilizarea unui sistem integrat precum LiveAgent.
Utilizând LiveAgent, puteți compila rapid o serie de valori care vă oferă o imagine de ansamblu asupra eficienței serviciului dvs. pentru clienți. Iată cele mai importante:
Cel mai de bază este scorul dvs. de recomandare. Întrebând clienții dacă ar recomanda afacerea dvs. unui prieten, puteți obține o imagine a cât de bine îi serviți.
O abordare mai complexă este de a compila date despre scorul dvs. de satisfacție a clienților (CSAT) printr-un sondaj automat care solicită clienților feedback pentru mai multe zone.
Asigurați-vă că măsurați timpul mediu necesar pentru rezolvarea tichetelor. Soluționarea primului apel(FCR) este un subset al timpului de soluționare, dar în această valoare, vă uitați la câți clienți au avut rezolvarea cererii la prima încercare.
Există mulți factori de luat în considerare atunci când stabiliți ce software de experiență a clienților este potrivit pentru dvs. Cu atâtea soluții de software de gestionare a experienței clienților pe piață, este ușor să fiți copleșiți.
Când alegeți un software de gestionare a experienței clienților, există trei lucruri principale de luat în considerare:
La fel ca în cazul oricărei decizii de afaceri, ar trebui să începeți prin a vă gândi exact la ceea ce aveți nevoie de la software-ul dvs. Deși satisfacția clienților ar trebui să fie obiectivul dvs., diferite soluții software vă vor oferi diferite modalități de a realiza acest lucru.
Dacă cerințele dvs. includ pachete analitice, un sistem de ticketing integrat și un CRM încorporat, atunci LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs. Are în mod implicit toate caracteristicile menționate.
Noile software-uri de gestionare a experienței clienților apar în mod constant pe piață. Din această cauză, este important să investiți într-un software care se potrivește nevoilor afacerii dvs. – nu doar dimensiunea companiei dvs., ci și cerințele specifice sectorului dvs.
Cercetarea este esențială aici. Aruncați o privire la câteva dintre ghidurile noastre care prezintă sectoare de afaceri și industrii pentru a afla dacă LiveAgent este potrivit pentru tipul dvs. de activitate sau industrie.
Pe baza listei de cerințe și a cercetărilor pe piața software-ului CX, ar trebui să fiți într-o poziție bună pentru a compara soluții diferite pentru nevoile dvs. Există o mulțime de site-uri de recenzii (Capterra, G2Crowd, GetApp, Trustpilot) care vă vor oferi o comparație detaliată a programelor de gestionare a experienței clienților. Luați-vă timp pentru a compara caracteristicile cheie ale diferitelor programe disponibile.
Când faceți acest lucru, veți observa că diferite programe au caracteristici foarte diferite.
Dacă sunteți în căutarea celui mai bun software de gestionare a experienței clienților din acest moment, încercați LiveAgent.
LiveAgent este cel mai recenzat și apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Începeți perioada de încercare gratuită
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Descoperiți cum software-ul de servicii LiveAgent poate transforma interacțiunea cu clienții dvs., îmbunătățind eficiența și satisfacția acestora. De la gestionarea relațiilor până la suport omnicanal, explorați avantajele și flexibilitatea unei soluții adaptabile pentru afacerea dvs. Încercați gratuit și optimizați-vă serviciul pentru clienți acum!
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit de gestionare a clienților care vă ajută să oferiți un suport excelent. Beneficiați de un cont gratuit pentru totdeauna cu acces la funcții esențiale pentru IMM-uri. Simplificați comunicarea cu clienții și creșteți productivitatea cu LiveAgent. Încercați chat-ul live rapid, sistemul de ticketing și call center-ul gratuit pentru o experiență completă de gestionare a clienților. Vizitați pagina noastră și aflați cum puteți îmbunătăți relația cu clienții fără costuri suplimentare!
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Îmbunătățiți satisfacția clienților cu LiveAgent, soluția completă pentru asistență multicanal. Încercați gratuit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team