Creați categorii în portalul pentru clienți în funcție de produse, servicii sau tipuri de clienți. Adăugați articole din baza de cunoștințe, forumuri sau casete pentru păreri și sugestii. Creați interfețe de căutare pentru baza de cunoștințe și oferiți-le clienților acces ușor la articolele din baza de cunoștințe. Interfețele de căutare sunt personalizabile și pot fi poziționate oriunde în paginile bazei de cunoștințe.
Alegeți o temă pentru portalul de clienți din șabloanele predefinite sau creați una nouă cu CSS și HTML personalizate. Adăugați propriul logo, titlul, codurile de urmărire, antetul și subsolul.
4 teme predefinite:
- Clasic
- Material
- Minimalist
- Montana
Puteți personaliza culorile:
- Antetului
- Butonului principal de acțiune
- Butonului principal de acțiune – trecere cu mausul
- Butonului secundar de acțiune
- Butonului secundar de acțiune – trecere cu mausul
- Casetei din dreapta
- Pictogramei categoriei
- Pictogramei articolului
- Culoarea elementului
- Culoarea titlului
Conținut diferit pentru agenți și clienți
Puteți crea articole și categorii separate în baza de cunoștințe care să nu fie accesibile clienților, dar să poată fi văzute doar de către agenți (articole și categorii interne).
Resurse din baza de cunoștințe
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.