Creați categorii în portalul pentru clienți în funcție de produse, servicii sau tipuri de clienți. Adăugați articole din baza de cunoștințe, forumuri sau casete pentru păreri și sugestii. Creați interfețe de căutare pentru baza de cunoștințe și oferiți-le clienților acces ușor la articolele din baza de cunoștințe. Interfețele de căutare sunt personalizabile și pot fi poziționate oriunde în paginile bazei de cunoștințe.
Alegeți o temă pentru portalul de clienți din șabloanele predefinite sau creați una nouă cu CSS și HTML personalizate. Adăugați propriul logo, titlul, codurile de urmărire, antetul și subsolul.
4 teme predefinite:
- Clasic
- Material
- Minimalist
- Montana
Puteți personaliza culorile:
- Antetului
- Butonului principal de acțiune
- Butonului principal de acțiune – trecere cu mausul
- Butonului secundar de acțiune
- Butonului secundar de acțiune – trecere cu mausul
- Casetei din dreapta
- Pictogramei categoriei
- Pictogramei articolului
- Culoarea elementului
- Culoarea titlului
Conținut diferit pentru agenți și clienți
Puteți crea articole și categorii separate în baza de cunoștințe care să nu fie accesibile clienților, dar să poată fi văzute doar de către agenți (articole și categorii interne).
Resurse din baza de cunoștințe
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
90% din traficul pe portalul pentru clienți provine din articolele din baza de cunoștințe. Persoanele folosesc portalurile de asistență de autoservire de 2-4 ori mai mult decât alte canale. 1% din tichete sunt trimise prin intermediul portalului pentru clienți. Mai mult de jumătate dintre consumatori spun că nu pot rezolva problemele pe cont propriu din cauza lipsei de informații. Aproximativ 10% dintre clienți utilizează portalul pentru clienți la întregul său potențial.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Un articol introductiv ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj simplu și ușor de înțeles. Ar trebui să includă scurte descrieri, întrebări frecvente și moduri de contact pentru clienți.