Creați categorii în portalul pentru clienți în funcție de produse, servicii sau tipuri de clienți. Adăugați articole din baza de cunoștințe, forumuri sau casete pentru păreri și sugestii. Creați interfețe de căutare pentru baza de cunoștințe și oferiți-le clienților acces ușor la articolele din baza de cunoștințe. Interfețele de căutare sunt personalizabile și pot fi poziționate oriunde în paginile bazei de cunoștințe.
Alegeți o temă pentru portalul de clienți din șabloanele predefinite sau creați una nouă cu CSS și HTML personalizate. Adăugați propriul logo, titlul, codurile de urmărire, antetul și subsolul.
4 teme predefinite:
- Clasic
- Material
- Minimalist
- Montana
Puteți personaliza culorile:
- Antetului
- Butonului principal de acțiune
- Butonului principal de acțiune – trecere cu mausul
- Butonului secundar de acțiune
- Butonului secundar de acțiune – trecere cu mausul
- Casetei din dreapta
- Pictogramei categoriei
- Pictogramei articolului
- Culoarea elementului
- Culoarea titlului
Conținut diferit pentru agenți și clienți
Puteți crea articole și categorii separate în baza de cunoștințe care să nu fie accesibile clienților, dar să poată fi văzute doar de către agenți (articole și categorii interne).
Resurse din baza de cunoștințe
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
În vremurile moderne, oamenii își doresc să găsească informații observându-și propria experiență. Din acest motiv, crearea unei baze de cunoștințe este o idee foarte bună pentru orice afacere, astfel încât să puteți oferi clienților dumneavoastră o opțiune de autoservire și să le îndepliniți așteptările. Articolele din baza de cunoștințe ar trebuie să includă elemente cum ar fi scurte descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente, link-uri către cele mai utile resurse și moduri de a contacta departamentul de servicii pentru clienți.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
Un răspuns dintr-o bază de cunoștințe ar trebui să fie cuprinzător, adaptându-se situației. Comunicarea ar trebui să fie accesibilă și inclusivă, evitând jargonul și termenii tehnici. Bazele de cunoștințe și întrebările frecvente diferă prin arhitectura informațiilor, căutare, experiența utilizatorului și posibilitățile de analiză. O bază de cunoștințe conține informații diverse legate de anumite subiecte și poate fi modificată, iar întrebările frecvente sunt statice și conțin întrebări frecvente despre un subiect. Conținutul unei baze de cunoștințe poate include diverse informații și ghiduri de depanare.
Mobilizați clienții cu ajutorul programului informatic de bază de cunoștințe
LiveAgent este un program informatic de asistență și evaluat ca numărul unu pentru IMM-uri în 2020. Programul vă permite să creați o bază de cunoștințe personalizabilă pentru clienții dumneavoastră, reducând în același timp timpul alocat agenților. Acesta oferă un test gratuit de 7 sau 30 de zile și nu necesită card de credit.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Portalul pentru clienți LiveAgent oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire, precum și monitorizarea tichetelor. Este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor. Majoritatea clienților preferă să-și rezolve problemele singuri, iar puțin peste 10% dintre întreprinderi oferă instrumente de auto-ajutorare, cu timpi lenți de răspuns. Clienții utilizează cu entuziasm portalurile de autoservire, dar puține întreprinderi le oferă.