Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Distribuirea automată a tichetelor

Ce este distribuirea automată a tichetelor?

Distribuirea automată a tichetelor este o funcție de asistență care atribuie automat tichete de asistență pentru a sprijini agenții în conformitate cu regulile predefinite. Fiecare departament de asistență are un set diferit de reguli de distribuire automată a tichetelor, cum ar fi turneu, sună la toți, atribuire aleatorie sau utilizare maximă.

Distribuirea chat-ului

De ce este importantă distribuirea automată a tichetelor?

Distribuirea automată a tichetelor vă poate ajuta echipele de servicii pentru clienți în numeroase moduri. Aceasta poate:

77% dintre consumatori spun că experiențele ineficiente ale clienților le afectează calitatea vieții.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Ce tipuri de metode de distribuire automată a tichetelor există în LiveAgent?

Programul de asistență LiveAgent are mai multe metode de distribuire automată a tichetelor pentru tichete primite, apeluri telefonice și chat-uri.

Aceste metode de distribuire a tichetelor asigură că agenții dvs. au întotdeauna serviciu de încărcări de tichete optim, o funcție de telefonie rotativă și timpi de pauză desemnați pentru odihnă.

Opțiuni de rutare a chat-ului LiveAgent

Sună la toți

Metoda de apelare la toți notifică toți agenții online că există un nou apel/chat și sună până când este preluat.

Utilizare maximă

Metoda de utilizare maximă atribuie chat-uri noi agentului cu cel mai mare număr de chat-uri care rulează pentru a menține utilizarea la nivelul maxim. Odată ce reprezentantul clientului nu are locuri de chat libere, chat-urile noi vor fi redirecționate către următorul agent disponibil. Cu această metodă, puteți maximiza volumul de tichete pentru agenții de chat și lăsați alți agenți să lucreze pe tichete offline.

Utilizare medie

Metoda de utilizare medie atribuie chat-uri noi agenților cu cel mai mic număr de chat-uri care rulează pentru a păstra aceeași utilizare pentru toți agenții online. În esență, această metodă de distribuire automată a tichetelor echilibrează chat-urile simultane între toți agenții de asistență disponibili.

Atribuire aleatorie

Metoda de atribuire aleatorie a tichetelor, atribuie tichete în mod aleatoriu. Această metodă de distribuire a tichetelor vă poate ajuta în medie, și în timp, să alocați același număr de chat-uri fiecăruia dintre agenții dvs.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Priorități de chat

Dacă doriți, puteți seta priorități de chat pentru anumiți agenți. Ca urmare, noile chat-uri vor fi direcționate către agenții cu cea mai mare prioritate (1-cea mai mare, 100-cea mai mică).

Distribuire-atomată-a-tichetelor-priorități-agent-LiveAgent

Încărcare maximă de chat

Definiți volumul maxim de încărcare a chat-ului pentru fiecare agent. Odată ce volumul maxim este atins, noile chat-uri vor fi direcționate către alți agenți online cu priorități ridicate de chat.

Încărcare-maximă-chat-tichet-LiveAgent

Rutare telefonică și priorități ale agenților

Există două opțiuni de rutare telefonică:

  • Atribuire aleatorie – apelurile primite vor fi atribuite la întâmplare către un agent online.
  • Atribuire prioritară – apelurile primite vor fi atribuite unui agent liber cu cea mai mare prioritate.
Direcționarea apelurilor

Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal

Cu LiveAgent, agenții au opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Acest lucru le permite agenților să ofere clienților asistență în deplasare.

Direcționare-apeluri-adăugare-dispozitiv-LiveAgent

Cum se configurează distribuirea automată a tichetelor în LiveAgent

Distribuirea chat-ului

  1. Conectați-vă la LiveAgent
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
  3. Click pe Chat 
  4. Click pe Setări de chat
  5. Găsiți secțiunea de Rutare de chat și selectați metoda de distribuire pe care o preferați
  6. Click pe Salvare
software-gestionare-clienți-gratuit-Rutare-Chat-LiveAgent

Distribuirea apelurilor

  1. Conectați-vă la LiveAgent
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
  3. Click pe Apeluri
  4. Click pe Setări
  5. Găsiți secțiunea de Rutare a apelurilor și selectați metoda de distribuire pe care o preferați
  6. Click pe Salvare
Setări de distribuire a apelurilor

Distribuirea tichetelor

Configurarea distribuirii automate a tichetelor pentru emailuri, cereri de pe rețelele de socializare, și tichetele bazei de cunoștințe se poate face în două moduri.

Distribuirea tichetelor prin departamente

  1. Conectați-vă la LiveAgent
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
  3. Click pe Departamente
  4. Fie Editați un departament existent, fie creați unul nou (în cazul în care creați un departament nou, asigurați-vă că opțiunea De rezolvat este activată)
  5. Click pe Agenți și adăugați agenții care vor fi responsabili pentru rezolvarea tichetelor de la acest departament.
  6. Click pe Salvare
  7. De exemplu, puteți face click pe Twitter și conturile Twitter. Click pe Editare și în secțiunea Departament, selectați departamentul pe care tocmai le-ați creat. Acest pas poate fi refăcut pentru Viber, Facebook, Instagram, butoane de apel, butoane de chat video, butoane de chat și invitații, formulare de contact, și conturi de email.
  8. Click pe Salvare. De acum înainte, orice tichete noi Twitter vor fi redirecționate către departamentul pe care l-ați selectat și vor fi vizibile numai pentru agenții pe care i-ați selectat. Noile tichete de intrare de pe Twitter vor apărea în secțunea lor De Rezolvat. Odată ce un agent deschide un tichet din butonul De Rezolvat, sistemul îi va atribui automat acel tichet.
Butonul-De-Rezolvat-LiveAgent

Distribuirea tichetelor prin agenți

  1. Conectați-vă la LiveAgent
  2. Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
  3. Click pe Agenți
  4. Click pe Editare sau creați un agent nou (în cazul în care creați un agent nou, completați informațiile personale și continuați cu pasul următor)
  5. Click pe Departamente și adăugați-i la departamentele de care aparțin (faceți același lucru în secțiunea Tichete, Chat-uri și Apeluri)
  6. Click pe Salvare
Atribuirea-agenților-către-departamente-LiveAgent

Utilizarea regulilor pentru a crea propriile fluxuri de lucru

Dacă doriți să faceți un pas mai înainte, puteți utiliza reguli de automatizare pentru a crea fluxuri de lucru unice care acționează ca metode de distribuire a tichetelor. Pentru a face acest lucru, conectați-vă la LiveAgent, click pe Configuare, selectați Automatizare, click pe Reguli și click Creare.

Simțiți-vă liber să vă jucați cu diferite scenarii. Când vine vorba de automatizarea LiveAgent, posibilitățile sunt nelimitate.

Reguli de automatizare LA

Avantajele distribuirii automate a tichetelor

Îmbunătățirea timpului de soluționare și a satisfacției clienților

Atunci când un tichet este atribuit agentului potrivit la momentul potrivit, acesta poate avea un impact pozitiv asupra timpului de soluționare care, la rândul său, poate afecta direct satisfacția clienților. Clienții mulțumiți sunt piatra de temelie a oricărei companii, deoarece afectează recomandările, recenziile online, zvonurile și vânzările. Ca atare, fiecare companie ar trebui să depună eforturi pentru a-și menține clienții fericiți cu servicii excelente, timpi de răspuns rapid și o abordare personalizată.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Distribuirea automată a tichetelor economisește timp și bani

Vă puteți imagina atribuirea manuală a fiecărui tichet? Aceasta nu numai că ar fi o sarcină extrem de consumatoare de timp, dar ar fi, de asemenea, foarte scumpă. Din fericire, sofutware-ul de asistență, precum LiveAgent, poate gestiona rutarea automată a tichetelor pe scară largă. Lăsați-i pe agenții dvs. să se poată concentra asupra a ceea ce este important — cultivarea relațiilor cu clienții.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Resurse în baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre rutarea automată a tichetelor, consultați resursele bazei noastre de cunoștințe:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să distribuiți automat tichete de asistență?

Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, la timp și informată cu LiveAgent. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este distribuirea automată a tichetelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Distribuirea automată a tichetelor este o funcție de asistență care atribuie automat tichete de asistență pentru a sprijini agenții în conformitate cu regulile predefinite.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce tipuri de metode de distribuire automată a tichetelor există?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Fiecare departament de asistență are un set diferit de reguli de distribuire automată a tichetelor, cum ar fi turneu, sună la toți, atribuire aleatorie sau utilizare maximă. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este importantă distribuirea automată a tichetelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Distribuirea automată a tichetelor vă poate ajuta echipele de serviciu pentru clienți în numeroase moduri. Aceasta: -Crește eficiența și productivitatea -Scurtează timpii de răspuns și soluționare -Lasă mai puțin spațiu pentru eroare umană -Economisește timp și reduce costurile ” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație