Ce este asistența prin chat live?
Live chat is one of the tools of a help desk software that enables customers to contact you through your website.
Customers can start a new chat for support questions, issues, or any other type of communication with customer care representatives. Live chat provides a convenient way for them to do so, and for customer support reps to quickly address issues without escalating.

When choosing the right help desk solution complete with a native live chat application, it is important to consider the speed of the live chat widget, as well as the functionality and advanced chat options. The faster the chat button widget loads, the faster you can convert your website visitors into paying customers. To learn more about live chat, check out this link.
Cum pot discuta cu serviciul clienți?
Customers can communicate with customer support agents in real time by utilizing a website chat plugin that is placed on the business’s site.
Clienților le place chat-ul live?
Both customers and businesses love live chat support because it’s quick, efficient, and cost-effective. With live chat, customers can get answers to their questions in a matter of minutes. Although the average response time for live chat queries varies from business to business and from industry to industry, it is a universally accepted notion that live chat queries should be answered significantly faster than emails and phone calls.
On top of that, many companies offer video live chat and other options that make it easy for both customers and support agents to quickly and efficiently address any issues. Live chat for WordpPress websites is a must have feature that makes communication with customers easy and efficient.
If you’re ready to discover how you can improve your customer service with live chat, try LiveAgent’s free 14-day live chat trial.
Frequently asked questions
Ce înseamnă asistența prin chat live?
Asistența prin chat live reprezintă capacitatea de a realiza un chat de tip text între client și echipa de asistență prin intermediul internetului. Prin utilizarea chat-ului live, clienții pot trimite întrebări despre produsele sau serviciile oferite de companie și pot primi răspunsuri foarte rapid. De asemenea, chat-ul live automatizează și accelerează activitatea echipei de asistență pentru clienți.
Care sunt elementele asistenței prin chat live?
Cea mai importantă parte a chat-ului live este că vă permite să comunicați cu ușurință. În plus, permite interacțiunea și gestionarea clienților prin intermediul emoticoanelor, al partajării video, precum și al mesajelor vocale. Cel mai important lucru este că clientul poate începe o conversație în orice moment și poate primi un răspuns aproape imediat.
Cum oferă LiveAgent asistență prin chat live?
Chat-ul live este o opțiune disponibilă în LiveAgent. Aceasta permite echipelor de servicii pentru clienți care utilizează LiveAgent să ofere asistență clienților în timp real. Aceasta include toate funcționalitățile de care aveți nevoie.
Expert note
Asistența prin chat live este un instrument de comunicare eficient și rapid între clienți și echipa de asistență. Ideal pentru a primi răspunsuri rapide și soluții la întrebările dvs.

Chat-ul live este un instrument popular în asistența pentru clienți, fiind ușor de accesat și preferat de mai mult de 42% din clienți. Aproximativ 85% din companiile B2B și 74% din cele din B2C utilizează chat-ul live pentru vânzări și asistență. Clienții cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani îl utilizează frecvent, iar cele mai multe chat-uri sunt primite între orele 11 și 15.
Chat-ul live este o tehnologie software care permite clienților să comunice în timp real cu reprezentanții de asistență pentru clienți, fiind un canal important pentru serviciul clienți. LiveAgent oferă 15 funcții de chat live, printre care butoane personalizate, chat în timp real, invitații proactive la chat, andocarea ferestrei de chat și animații ale butonului de chat. Clienții care se implică într-o afacere pe chat-ul site-ului valorează de 4,5 ori mai mult decât cei care nu o fac, ceea ce demonstrează importanța implicării cu aceștia prin chat-ul live.
Chat-ul live online permite utilizatorilor să interacționeze cu întreprinderile în timp real și să primească răspunsuri rapide și informații despre produse și servicii. Caracteristicile esențiale ale chat-ului live sunt disponibilitatea și răspunsul rapid din partea serviciului clienți, precum și posibilitatea de a trimite fotografii și fișiere și abilitățile de comunicare ale agenților. LiveAgent oferă un software gratuit de chat live online cu un widget rapid și posibilitatea de a ajusta chat-ul în funcție de nevoile clienților.
Chat-ul live este o modalitate de comunicare online prin intermediul căreia vizitatorii site-ului pot discuta cu agenții de asistență în timp real. Acest instrument oferă o serie de funcționalități, inclusiv un istoric al transcrierilor, invitații proactive la chat și formulare offline. Companiile utilizează chat-ul live ca un canal de comunicare mult mai rapid decât telefonul sau e-mail-ul. În plus, chat-ul live poate ajuta la reducerea costurilor operaționale și la creșterea satisfacției clienților.