Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Asistență prin chat live

Ce este asistența prin chat live?

Chat-ul Live este unul dintre instrumentele unui software de asistență care permite clienților să vă contacteze prin intermediul site-ului dvs. web.

Asistență prin chat live

Atunci când alegeți soluția potrivită de asistență, completă cu o aplicație nativă de chat live, este important să luați în considerare viteza widget-ului de chat live, precum și funcționalitatea. Cu cât se încarcă mai repede widget-ul cu buton de chat, cu atât mai repede puteți converti vizitatorii site-ului dvs. în clienți plătitori. Pentru a afla mai multe despre chat-ul live, consultați acest link..

Cum pot discuta cu serviciul clienți?

Clienții pot comunica în timp real cu agenții de asistență pentru clienți prin utilizarea unui widget de chat plasat pe site-ul web al afacerii.

Clienților le place chat-ul live?

Atât clienții, cât și companiile iubesc asistența prin chat live, deoarece este rapidă, eficientă și rentabilă. Cu ajutorul chat-ului live, clienții pot primi răspunsuri la întrebările lor în câteva minute. Deși timpul mediu de răspuns pentru întrebările pe chat live variază de la o afacere la alta și de la o industrie la alta, este o noțiune universal acceptată că la întrebările pe chat live ar trebui să se răspundă semnificativ mai repede decât la e-mailuri și apeluri telefonice.

Dacă sunteți gata să descoperiți cum vă puteți îmbunătăți serviciile pentru clienți cu ajutorul chat-ului live, încercați testul gratuit de chat live de 14 zile de la LiveAgent.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă asistența prin chat live?

Asistența prin chat live reprezintă capacitatea de a realiza un chat de tip text între client și echipa de asistență prin intermediul internetului. Prin utilizarea chat-ului live, clienții pot trimite întrebări despre produsele sau serviciile oferite de companie și pot primi răspunsuri foarte rapid. De asemenea, chat-ul live automatizează și accelerează activitatea echipei de asistență pentru clienți.

 

Care sunt elementele asistenței prin chat live?

Cea mai importantă parte a chat-ului live este că vă permite să comunicați cu ușurință. În plus, permite interacțiunea și gestionarea clienților prin intermediul emoticoanelor, al partajării video, precum și al mesajelor vocale. Cel mai important lucru este că clientul poate începe o conversație în orice moment și poate primi un răspuns aproape imediat.

 

Cum oferă LiveAgent asistență prin chat live?

Chat-ul live este o opțiune disponibilă în LiveAgent. Aceasta permite echipelor de servicii pentru clienți care utilizează LiveAgent să ofere asistență clienților în timp real. Aceasta include toate funcționalitățile de care aveți nevoie.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație