Ce reprezintă suportul prin chat?
Solicitați asistență prin serviciul de chat online. Agenții vor răspunde rapid și în timp real solicitărilor dvs. Suportul prin chat online este o metodă rapidă de a vă rezolva problemele.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă suportul prin chat?
Suportul prin chat este o formă de sincronizare a mesajelor. Atât agentul cât și clientul trebuie să fie prezenți în același timp. De regulă, acest canal de comunicare este disponibil prin intermediul website-urilor sub forma unei casete pop-up. Cu ajutorul acesteia, agentul poate oferi informații rapid oricăror întrebări adresate de clienți.
Se poate oferi suport prin chat prin intermediul LiveAgent?
Bineînțeles, LiveAgent oferă posibilitatea de a utiliza chat-ul ca mod de comunicare cu clienții. La momentul actual, chat-ul este unul dintre cele mai populare canale de comunicare dintre clienți și reprezentanții unui brand.
Care sunt regulile de bază ale oferirii suportului prin chat?
Există cîteva reguli de care trebuie să țineți cont în ce privește utilizarea cu succes a serviciului de chat. Prima regulă este de a avea gramatică și ortografie corecte. Greșelile în scriere înseamnă pentru clienți. un serviciu de asistență clienți mai puțin competent. Altă regulă este de a oferi un răspuns cât se poate de rapid, motiv pentru care este important ca agenții să scrie rapid atunci când sunt într-o conversație. Altă regulă importantă presupune a nu se utiliza acronime și abrevieri, întrucât utilizarea acestora denotă neprofesionalism. Este același lucru cu a oferi răspunsuri scurte cu "da" și "nu". Întotdeauna încercați să răspundeți cu propoziții complete. Răspunsurile predefinite vin în ajutorul desfășurării activității agenților, însă nu trebuie trimise fără a le analiza înainte. Agenții trebuie să personalizeze răspunsurile întotdeauna. Este plăcut să ne adresăm clientului pe nume. Atunci clientul știe că ne adresăm doar lui și nu unui alt client.
Expert’s note
Suportul prin chat online este o modalitate eficientă de a comunica rapid și în timp real cu clienții și de a le oferi soluții la problemele lor.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.